Forum

Topic: Online

Anoniem's avatar

Ik wil graag met 2 spelers black ops 3 online spelen maar je kan niet zoals op ps3 gewoon inloggen als een ander of gast. Ik heb wel playstation plus en een psn account maar daarmee kan ik maar op een account inloggen. Weet iemand hoe dit moet?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Een 2de controller gebruiken en een 2de account hebben, of een gast account

    Volgende keer je topic title wat duidelijker maken aub

  2. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Een 2de controller gebruiken en een 2de account hebben, of een gast account

    Volgende keer je topic title wat duidelijker maken aub

    Een gast account werkt niet, een 2e account alleen als deze ook PS+ heeft.

  3. 59 XP
    Martijn89's avatar

    Ik wil graag met 2 spelers black ops 3 online spelen maar je kan niet zoals op ps3 gewoon inloggen als een ander of gast. Ik heb wel playstation plus en een psn account maar daarmee kan ik maar op een account inloggen. Weet iemand hoe dit moet?

    Je moet een 2e account hebben(voor player 2) deze hoeft geen ps+ te hebben.
    Zorg er wel voor dat je hoofd account (met PS+) als primary op dat ps4 systeem staat ingesteld.

    Vervolgens doet player 1 eerst zijn controller aan en logt in daarna player 2.
    Daarna het spel opstarten en gamen maar.

    Bij mij werkt het, zat in het begin ook er mee te k*tten….

  4. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Je moet een 2e account hebben(voor player 2) deze hoeft geen ps+ te hebben.
    Zorg er wel voor dat je hoofd account (met PS+) als primary op dat ps4 systeem staat ingesteld.

    Vervolgens doet player 1 eerst zijn controller aan en logt in daarna player 2.
    Daarna het spel opstarten en gamen maar.

    Bij mij werkt het, zat in het begin ook er mee te k*tten….

    Ik heb het zelf geprobeerd, bij mij en tevens bij iemand anders die het ook geprobeerd heeft gaf hij aan dat er PS+ nodig was op het 2e account.

  5. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Ik heb het zelf geprobeerd, bij mij en tevens bij iemand anders die het ook geprobeerd heeft gaf hij aan dat er PS+ nodig was op het 2e account.

    Wat een raar verhaal, en onlogisch ook nog eens
    Ik heb hier ook bo3 liggen, samen met 2 accounts, waarvan 1 met plus en de ander niet. Ik probeer het zelf wel even straks.
    Maar als ik met me accoun online ga waar ik geen plus op heb, kan ik wel gewoon online gamen en me igc mee spelen.
    Is cod weer speciaal ofzo? Net als dat shareplay niet werkt

  6. 59 XP
    Martijn89's avatar

    Ik heb het zelf geprobeerd, bij mij en tevens bij iemand anders die het ook geprobeerd heeft gaf hij aan dat er PS+ nodig was op het 2e account.

    Dat is apart bij mij werkt het wel als ik het zo doe zoals ik uitgelegd heb.
    Ik had dit in het begin ook en las dat meerdere mensen er ook last van hadden/hebben toen wat wezen stoeien er mee en toen werkte het wel en sinds dien niet meer die melding gehad dat player 2 ps+ moest hebben.

    Ik had ook gehoord dat een 2e sub account aanmaken ook nog wel eens kan werken i.p.v. gewoon een 2e account.

  7. 19 XP
    Avergeer's avatar

    Je moet zowieso zorgen dat bij je eigen account je ps4 als primair staat ingesteld, anders werkt het zowieso niet

    -edit, sorry was al gezegd door Martijn89