Topic: Cooling fan en anti stof strips

05 december 2015om 21:23

Hallo mede forum gebruikers,

Ik heb mijn ps4 in mijn tv kast staan en na een aantal uur gamen, word hij zoals gebruikelijk wel is warm. Daarom wasik aan het kijken in china naar een cooling systeem en anti stof strips en naar een usb hub (5 usn poorten)

Dit alles komt samen op een prijs van ongeveer 18,- en dan hen je het in huis. Nu is mijn vraag…..

Werkt dit echt goed en is het beter voor je ps4? Of is dit totaal niet nodig om aan te schaffen?

Graag julle mening!

Gegroet!

7 reacties

1. User  avatar
    29 XP

Niemand?

0
  2. User  avatar
    511 XP

Als ik jou was, zou ik alleen misschien die stofstrips er voor zetten en regelmatig schoonmaken.

Die externe coolers blazen er net zoals de normale fans lucht in, en komt er een grotere druk te staan op de bladen van de fans. Ook zuig/blaas je er met externe fans nog meer lucht en dus stof in, waar die dus ook weer warmer door wordt.

Als je kan zou ik de ps4 zo laag bij de grond houden als je kan en gewoon de ruimte geven voor goede ventilatie en verse ‘koelere’ lucht.

0
  3. User  avatar
    9970 XP

[quote]Hallo mede forum gebruikers,

Ik heb mijn ps4 in mijn tv kast staan en na een aantal uur gamen, word hij zoals gebruikelijk wel is warm. Daarom wasik aan het kijken in china naar een cooling systeem en anti stof strips en naar een usb hub (5 usn poorten)

Dit alles komt samen op een prijs van ongeveer 18,- en dan hen je het in huis. Nu is mijn vraag…..

Werkt dit echt goed en is het beter voor je ps4? Of is dit totaal niet nodig om aan te schaffen?

Graag julle mening!

Gegroet![/quote]

Staat hij in een kompleet gesloten kast? want dan heeft een ventilator natuurlijk weinig nut aangezien je dan of alleen inblaast, of er uit blaast.
    Het beste is gewoon normaal neerzetten op een open plek, waar hij alle ruimte heeft. De PS4 is tenslotte niet zo lelijk 😉

0
  4. User  avatar
    29 XP

[quote]Staat hij in een kompleet gesloten kast? want dan heeft een ventilator natuurlijk weinig nut aangezien je dan of alleen inblaast, of er uit blaast.
    Het beste is gewoon normaal neerzetten op een open plek, waar hij alle ruimte heeft. De PS4 is tenslotte niet zo lelijk ;)[/quote]

Uiteraard zet ik hem natuurlijk zelf liever ook op een zichtbare plek, want het is gewoon een geweldig apparaat, maar mijn vriendin wil dit natuurlijk niet hebben haha.
    Ze wil alles strak en netjes in huis en bijna alle kasten zijn hoogglans wit. dan past mijn helemaal matte zwarte ps4 natuurlijk niet bij he! hahahaha.

0
  5. User  avatar
    9970 XP

Dan zeg je tegen je vriendin dat je die mooie witte PS4 wilt hebben, probleem opgelost 😉
    Die cover op de ps4 is wel hoogglans, dus dat scheelt al weer een beetje haha

0
  6. User  avatar
    1947 XP

[quote]Uiteraard zet ik hem natuurlijk zelf liever ook op een zichtbare plek, want het is gewoon een geweldig apparaat, maar mijn vriendin wil dit natuurlijk niet hebben haha.
    Ze wil alles strak en netjes in huis en bijna alle kasten zijn hoogglans wit. dan past mijn helemaal matte zwarte ps4 natuurlijk niet bij he! hahahaha.[/quote]

Hahaha geweldig! Hoe je het went of keert they want to be in control.
    Wat 7th al zei koopt ze een witte ps4 voor je. 😉

0
  7. User  avatar
    29 XP

Ja, die vrouwen willen overal controle over hebben helaas! Maar een stickerskin vind ik zonder van de ps4.

0