Topic: [TR] Assasins Creed Syndicate

09 december 2015om 09:35

Goedemorgen mensen ik heb hier Assasins Creed Syndicate liggen die ik graag wil ruilen voor fallout 4.
Ik doe niet aan verzenden want daar heb ik slechte ervaringen mee.

Greetz Remous

2 reacties

  1. User  avatar
    59 XP

    Hij is ook te ruil tegen need for speed of mad max

    0
  2. User  avatar
    59 XP

    Kan een slotje op hij is weg

    0