Goedemorgen mensen ik heb hier Assasins Creed Syndicate liggen die ik graag wil ruilen voor fallout 4.
Ik doe niet aan verzenden want daar heb ik slechte ervaringen mee.
Greetz Remous
Goedemorgen mensen ik heb hier Assasins Creed Syndicate liggen die ik graag wil ruilen voor fallout 4.
Ik doe niet aan verzenden want daar heb ik slechte ervaringen mee.
Greetz Remous
Hij is ook te ruil tegen need for speed of mad max
Kan een slotje op hij is weg