Hallo,
Ik kan just cause 3 overnemen van iemand voor 37,50. Met ongebruikte codes etc. Maar zal ik dit wel doen met die fps problemen die er nu zijn?
Graag jullie mening.
Hallo,
Ik kan just cause 3 overnemen van iemand voor 37,50. Met ongebruikte codes etc. Maar zal ik dit wel doen met die fps problemen die er nu zijn?
Graag jullie mening.
Grote kans dat die problemen worden gepatcht voor een groot deel. Het is alleen een kwestie wanneer die update komt. Daarbij heeft ook niet iedereen er even veel last van blijkbaar. Als je de verkoper vertrouwd zou je het rustig kunnen doen. Je moet er wel rekening mee blijven houden dat je die problemen kan krijgen.
Ik ken de jongen verder niet, dus ik heb geen idee.
Doen.
DOEN!