Forum

Topic: Games met veel replay value

Anoniem's avatar

Wat vinden jullie games die je steeds weer kan spelen? zelf vind ik COD4, maar ik heb me ps3 dan ook niet zo lang en heb maar 3 spellen(cod4,SVIV en proving ground)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

21 reacties

  1. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Wat vinden jullie games die je steeds weer kan spelen?

    Kromme zin. Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Maar games die veel “replay value” hebben (en die ik in bezit heb) zijn: Rainbowsix Vegas 2, Battlefield: Bad Company en Civilization Revolution

  2. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    GTA IV is het waard om nog eens te spelen

  3. 954 XP
    Callme's avatar

    Kromme zin. Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Maar games die veel “replay value” hebben (en die ik in bezit heb) zijn: Rainbowsix Vegas 2, Battlefield: Bad Company en Civilization Revolution

    Ik bedoel games als spiderman speel ik 1 keer en dan is het niet meer leuk omdat alles hetzelfde is/het saai word of iets dergelijks.

  4. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Fifa 08 natuurlijk.

  5. 209 XP
    Xemurai's avatar

    Ik heb heel lang gezocht naar wat jij nu zoekt πŸ™‚ Ik kan alleen maar antwoorden; Soul Calibur IV…

  6. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Soul Calibur IV: gewoon te mooi en te vet..ik raak er in ieder geval nooit op uitgekeken πŸ˜€

  7. 1386 XP
    Redd's avatar

    FIFA08 is een hele goeie, al speel ik het zelf niet.. er zijn maar weinig games met meer replay value. :p

    Ik vind zelf net als R@tz Rainbow Six Vegas 2 veel replay waarde hebben. GTA en NFS Prostreet ook wel dankzij de multiplayer modes..

    Edit.

    Ik heb heel lang gezocht naar wat jij nu zoekt πŸ™‚ Ik kan alleen maar antwoorden; Soul Calibur IV…

    Die game is pas net uit, da’s nie eerlijk. :p Elke game speel je veel vlak na de aankoop. πŸ˜€ (Alhoewel ik me ook goed voor kan stellen dat hij veel replay value heb, ik heb hem dag 2 geruild in ieder geval. 😑 )

  8. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Wat vinden jullie games die je steeds weer kan spelen? zelf vind ik COD4, maar ik heb me ps3 dan ook niet zo lang en heb maar 3 spellen(cod4,SVIV en proving ground)

    Bedoel je gewoon meerdere malen spelen of na uitspelen weer opnieuw beginnen?

  9. 66 XP
    sneezle's avatar

    Dat moet dan Rainbow six vegas 2 en Mgs4 en Gran Turismo 5 prologue zijn voor mij

  10. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Uncharted: drake`s Fortune op verpletterend uitspelen

  11. 145 XP
    Flux's avatar

    Ik speel COD4 continu online. Het wordt nooit saai.

  12. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Battlefield: Bad Company

    :O Meen je dat serieus?

    Hoe dan ook, de enige met Γ©chte herspeel waarde op de PS3 is Oblivion imo.

    Dat jullie CoD4 nog steeds spelen gaat me echt te boven.

  13. 236 XP
    Djierod's avatar

    Dat jullie CoD4 nog steeds spelen gaat me echt te boven.

    Het blijft leuk zolang je gouden wapens kunt halen, als ik alle gouden wapens heb, dan speel ik het spel ook niet meer.

  14. 480 XP
    Flow's avatar

    Ik heb maar 1 game en die game ben ik nu voor de tweede keer aan het uitspelen en de derde komt er ook nog wel. MGS 4 πŸ˜› puur om alle cutscenes nog is te zien en die extra dingen te unlocken op hard mode! van de demo kan ik ook wel afleiden dat Bad company een replay value heeft.

  15. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Tja, als je een shooter leuk vindt en hij kan ook nog online, dan heeft hij automatisch veel replay waarde πŸ™‚

  16. 480 XP
    Flow's avatar

    yup ligt gewoon aan wat je zelf graag speelt πŸ˜›

  17. 356 XP
    Godfather's avatar

    Uhh. Enige spel tot nu toe voor mij met replay value is COD 4

    @ItsRedd het ligt er gewoon aan waar je van houdt. Ik hou niet van vechtspellen waar je niet heel je omgeving kan gebruiken. Daarom heb ik liever spel als Naruto of Smackdown. Daar kan je alles om je heen gebruiken. En Soul Calibur niet dat is weer zoiets als Tekken of Virtua Fighter.

  18. 42 XP
    SieS's avatar

    ik vind eigenlijk cod4 niet echt replay value hebben.
    de single player was zeker leuk maar niet dat ik hem 2 of 3 keer ga uitspelen.
    en multiplayer vind ik eigenlijk niet dat je dat onder replay value mag zetten.
    ik vind replay value eigenlijk meer iets voor de single player.
    bijvoorbeeld resident evil 4 voor de ps2 heb ik volgens mij wel 13 keer uitgespeeld.(snelste run ooit van mij was daar net iets meer dan 3 uur)
    en ratcher and clank tod ben ik nu ook weer bezig aan mijn 3e keer.
    alleen al om alle wapens gewoon helemaal te upgrade. (behlave de tornado lancher dat vind ik gewoon een kut ding).
    dit zijn voor mij echt spellen met replay value.

  19. 34 XP
    wtmtk2's avatar

    Fifa’s en COD4 kan je altijd 10000 keer spelen. Is altijd leuk. Zeker als je even slecht gaat, dan wil je weer ownen dus blijf je ’t spelen.

  20. 1402 XP
    Selec1's avatar

    ik vind eigenlijk cod4 niet echt replay value hebben.
    de single player was zeker leuk maar niet dat ik hem 2 of 3 keer ga uitspelen.
    en multiplayer vind ik eigenlijk niet dat je dat onder replay value mag zetten.
    ik vind replay value eigenlijk meer iets voor de single player.
    bijvoorbeeld resident evil 4 voor de ps2 heb ik volgens mij wel 13 keer uitgespeeld.(snelste run ooit van mij was daar net iets meer dan 3 uur)
    en ratcher and clank tod ben ik nu ook weer bezig aan mijn 3e keer.
    alleen al om alle wapens gewoon helemaal te upgrade. (behlave de tornado lancher dat vind ik gewoon een kut ding).
    dit zijn voor mij echt spellen met replay value.

    Ik vond ratchet juist helemaal niet leuk. Ik heb hem zelfs verkocht voordat ik hem uitgespeeld had!

  21. 34 XP
    wtmtk2's avatar

    Ja ratchet vind ik owk geen hol aan, geen 1 titel fn Ratchet en Clank of los.. gr