Forum

Topic: Praat Hier Over Little Big Planet !

Anoniem's avatar

LITTLE BIG PLANET

Hallo ik zou graag eens willen weten wat jullie van little big planet vinden.
Ik denk wel dat iedereen op deze game zit te wachten en hem zo snel mogenlijk wil spelen niet?

>1< Wat vind je van de game ? >2< Ga je hem kopen ? >3< Wat ga jij het eerst doen in LBP ? >4< Hoe kleed jij je Sack Boy/Girl aan ? >5< In wat voor stijl maak jij je eerste level ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 200 XP
    bokito007's avatar

    >1< Wat vind je van de game ? super mega vette sh*t ultra cool de bomb >2< Ga je hem kopen ? ja ofcourse, al helemaal als die pre order actie in nl komt πŸ˜€ >3< Wat ga jij het eerst doen in LBP ? en vette sackboy maken πŸ™‚ >4< Hoe kleed jij je Sack Boy/Girl aan ? uhm,,,,,,, een spookje zou vet zijn als het kan, ik heb ook in een trailer en crocodil gezien, die is ook vet πŸ˜› >5< In wat voor stijl maak jij je eerste level ?, als ik die wel maak,, spookstad πŸ˜€

  2. 194 XP
    little big planet's avatar

    >1< Geweldig! >2< tuurlijk! >3< hem uit spelen zo dat ik allen voorwerpen heb en lekker mijn ijgen levels kan maken! >4< ik denk een papieren zak over mijn hooft πŸ˜› >5< ik denk dat ik een kermis maak ofzo met een groot reuzen rat πŸ˜›

  3. 1386 XP
    Redd's avatar

    Yay! Repost!

  4. 421 XP
    Rhox's avatar

    >1< Wat vind je van de game ?
    Graphics zien er bangelijk uit en de gameplay is keurig.
    >2< Ga je hem kopen ?
    Yep, liefst gisteren dan vandaag
    >3< Wat ga jij het eerst doen in LBP ?
    Op X duwen bij de melding dat het spel autmatisch opslaagt....
    >4< Hoe kleed jij je Sack Boy/Girl aan ?
    Pre-order stuff? :p
    >5< In wat voor stijl maak jij je eerste level ?
    Sportstijl πŸ™‚

  5. 194 XP
    little big planet's avatar

    ——————————————————————————–
    DOOR RHOX
    >1< Wat vind je van de game ? Graphics zien er bangelijk uit en de gameplay is keurig. maak je om graphics maar geen zorgen echt niet dat zit echt wel goed het is de mooiste game op de ps3 echt ... !!!

  6. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Dat bedoelde hij ook πŸ™‚

    >1< Wat vind je van de game ? Van wat ik tot nu toe heb gezien wel tof!
    >2< Ga je hem kopen ? Denk het wel πŸ™‚
    >3< Wat ga jij het eerst doen in LBP ? Eerst even op m'n gemakkie alles verkennen, kijken wat de mogelijkheden zijn.
    >4< Hoe kleed jij je Sack Boy/Girl aan ? Goeie vraag, ik weet niet, Soul Calibur Style πŸ˜€
    >5< In wat voor stijl maak jij je eerste level ? Een kasteel/ruΓ―ne, lijkt me wel vet

  7. 421 XP
    Rhox's avatar

    ——————————————————————————–
    DOOR RHOX
    >1< Wat vind je van de game ? Graphics zien er bangelijk uit en de gameplay is keurig. maak je om graphics maar geen zorgen echt niet dat zit echt wel goed het is de mooiste game op de ps3 echt ... !!!

    Weet ik wel πŸ™‚
    Plus het feit dat je met meerdere spelers (on/offline) de puzzels kan/moet oplossen belooft erg vet te worden!

  8. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    >1< Wat vind je van de game ? Geweldig πŸ˜€
    >2< Ga je hem kopen ? Zeker weten!
    >3< Wat ga jij het eerst doen in LBP ? Ik denk gewoon de pre-made maps spelen , en items unlocken
    >4< Hoe kleed jij je Sack Boy/Girl aan ? Ik heb nog geen idee.
    >5< In wat voor stijl maak jij je eerste level ? Weet ik ook nog niet.