zou ik na 27 augustus als de 80gb versie uit is een 80gb voor 400 kopen of een 40gb die goedkoper is?
want het enige verschil is 40gb en de controller
en het verschil in prijzen zal wel 50euro ofzo zijn
Topic: wat zou ik doen
16 augustus 2008om 19:57
De 40 GB en dan een grotere HDD in zetten. Als je tenminste perse een grotere HDD wilt.
Dus je vraagt ons eigenlijk of je voor je 50 euro winst die controller en die HDD kan kopen, en nog geld over houden?
Ik denk het niet.
Je moet kopen wat je liever wilt, natuurlijk.. Ik ben erg tevreden met me dualshock en wat de HDD betreft… ik vind zowel 40 als 80 veel te laag dus vervangen zou ik toch doen. :p
Ehm… Hebje dan geen PS3?
+ de prijs blifjt gewoon hetzelfde:S ook 400 euro dus ksnap t niet echt..
Prijs blijft hetzelfde ;). Dus ik zei gewoon nog ff wachten, net als ik :).
Klinkt alsof hij ‘m gewoon heel graag wilt hebben, is ook moeilijk om paar weken te wachten. 😀
Gelijk heeft’ie, ps3 ftw. 😉
Sony heeft al aangekondigd dat er geen prijsverlaging op komst is, dus dan kun je lang wachten:D
Gewoon een 40gb ps3 + een game. Die hdd zet je er later extern op.
Dezelfde prijs is toch ook geen prijsverlaging :p.
In Amerika is het een “Price Drop” als het goed is word de oude 80Gb(4Usb slots + Cardreader+BC) versie niet meer gemaakt. Waardoor de nieuwe 80Gb(zelfde als de 40Gb maar dan grote HDD) versie er komt. De oude kost $500 en die nieuwe kost $400. Tegelijkertijd word de 40Gb verkocht die ook niet meer gemaakt wordt. De 80Gb wordt de “nieuwe” PS3 die als enige op de markt wordt verkocht.
Anyway de nieuwe 80Gb komt met een Dual Shock 3 controller. In de Dual Shock 3 controller zit de SIXAXIS en DUALSHOCK oftewel trillingen. In de 40Gb versie zit alleen een SIXAXIS controller, Zonder tril functie.
Zitten er twee controllers bij het nieuwe starters pack?
Kan aan mij liggen, maar heeft die nieuwe 80GB geen backwards compatibility?
Wel voor ps1 games, ps2 niet meen ik.
De oude 80 GB met 4 USB slots. Heeft playback voor PS1 en PS2. En nieuwe 80GB is geen reet anders dan 40GB met een grotere HD. En als het goed is krijg je er 1 dualshock erbij. De SIXAXIS willen ze uit de markt halen en de 40GB ook. Als het goed is kost die 400 euro (iets meer kan ook). En ja ik heb geen 40GB dus kan ik er niet veel meer over zeggen. Maar 1 ding wil ik duidelijk maken. De interne hardware van de allereerste PS3’s (De 120 en 80 GB) waren veel beter dan de PS3 van nu. Je kan zeggen dat de kwaliteit een reden is voor de prijsverlaging.
die dingen zijn niet eens 10 euro waard -_-‘ laat ik dat nou maar is zeggen.
BC Software = Gratis
2 USB = 2 euro
Card Reader = 8 euro
Sights Good Job Sony 🙂
Dus dat heb jij voor ons liggen? 😉
Of bedoel je dat het voor sony gratis is om te maken? Want da’s ook niet helemaal waar.
en bij usb en de cardreaders is het ook zo dat je ze anders IN je ps3 hebt hangen, en nu als vuil dr bij hebt… imo
Nee het is niet gratis om te maken, maar het mooie is: het ligt al klaar, het staat namelijk al op de 60GB’s.
Echter is de architectuur van de 40- en 80 GB’s weer net iets anders, dus zal er wel wat aanpassing nodig zijn (optimalisatie enzo..) dus dat kost wel weer geld.
Ik weet het, als je ‘kort door de bocht’ denkt heeft het ze geld gekost om het eruit te halen. 😉
Maar goed, ik ben en blijf blij met m’n 60gb launch console. :p
wat ik d8 is dat als de 80gb versie uit is dat de 40gb versie dan goedkoper is in de winkelsomdat ze daar tog vanaf moeten
oh ja klopt helemaal, ik was al een beetje slaperig zeg maar:P
Ze zijn echt niet beter.
De nieuwere versie’s PS3’s hebben veel kleinere onderdelen, hebben betere koeling en maken minder lawaai. Dus zeg nou niet dat de oude PS3’s beter zijn want hardware matig zijn ze dat niet. Ze kunnen wel wat meer ja.
Overgens gebruiken die oudere PS3’s ook way meer stroom.
omg ik kocht mijn 60gb ps3 voor €600!:mad:
Ben je ontevreden met je 60gb dan? :p
Het is altijd zo geweest. De oudere systemen zijn altijd slechter dan de nieuwe lol.