Forum

Topic: GTA IV, echt zo goed?

Anoniem's avatar

Eey gasten,
ik hoor heel veel mensen fn GTA IV voor life!! maar ik vraag me af of iedereen ’t daar wel mee eens is. Nou vertellen jullie mij nou maar is waarom deze game zo goed is ;). Ik heb em trouwens zelf ook. gr :devilsmoke:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

100 reacties

  1. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Nee, het is een hele grote game waar je onwijs veel vrijheid hebt. Daarom zegt de helft dat al :p. Ik zeg dat er beter games zijn. Ik vond BF:BC beter, net als een game met ratched ofzo waarvan ik de naam ff kwijt ben en CoD4.

  2. 64 XP
    MmarkM's avatar

    Ja en Nee. De eerste indruk is: mha, kan beter. Maar als je het eenmaal speelt wordt je duidelijk dat je toch echt een top game speelt.

  3. 145 XP
    Flux's avatar

    Ik zeg nee omdat ik niet hou van zulke games. Vind een potje cod4 veel gezelliger lol.

  4. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik zeg ja, maar ben het niet eens met de stelling.

    Ik speel het spel amper meer maar de hype was wel enorm en het is inderdaad een hele vette game geworden.

    GTA4 voor life vind ik iets te fanatiek. :p

  5. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Valt egt wel mee had meer verwacht maar je moet hem wel hebben als je ene ps3 heb:D

  6. 145 XP
    Flux's avatar

    Het is altijd hetzelfde vind ik, schieten maffia gedoe blabla.

  7. 236 XP
    Djierod's avatar

    K*t spel, Vice City for the win!!!

  8. 34 XP
    wtmtk2's avatar

    haha nek aan nek howr :p, merendeel vind fn niet, 😀

  9. 8 XP
    Bladian's avatar

    Ik vind het een goede game, maar ik was er eigenlijk al best snel op uitgekeken.
    Soms wil ik nog wel multiplayer proberen of een beetje racen door de stad, maar dan zoek ik toch weer Burnout, MGS4 of Warhawk op 🙂

  10. 356 XP
    Godfather's avatar

    Ik vind hem tegenvallen. Maar tegenwoordig vallen de meeste games tegen. Er zijn weinig spellen met heel veel verbetering dan hun voorgangers. GTA ze halen gewoon vliegtuigen weg. Dat is een minpunt. Verhaal is erg zwak. Wapens zijn te weinig. Vehicles rijden niet meer als vroeger. Code’s invoeren is een gedoe.

  11. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik heb GTA nooit echt leuk gevonden. Volgens mij houd de multiplayer van GTA de boel levend.

    Ik heb het spel niet zelf gespeeld dus ik heb ook niet gestemd.

  12. 304 XP
    Edwin's avatar

    GTA4 voor life vind ik iets te fanatiek. :p

    Je haalt me de woorden uit de mond:p

  13. 356 XP
    Godfather's avatar

    Ik heb GTA nooit echt leuk gevonden. Volgens mij houd de multiplayer van GTA de boel levend.

    Ik heb het spel niet zelf gespeeld dus ik heb ook niet gestemd.

    Multiplayer valt ook zwaar tegen hoor.

  14. 790 XP
    Robbert's avatar

    Heb hem net gehaald, als ik ermee klaar ben hoor je nog wat van mij :p

  15. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Tja, maar dat is met alls man dat het tegenvalt. Bij de update van In-game XMB dacht ik ook van: OMFG STRAX IN-GAME BERICHTJES ENZO!!! En is het er; is het niks bijzonders:p
    Bij Home denk ik nu ook van: OMG HET WORD ECHT ZOOO VET!!
    Maar als het er is, is het gewoon… Valt niet echt uit te leggen XD :p Volgensmij snappe jullie mn punt wel..
    Ook al heb ik hier JA gestemt:p

  16. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Gewoon zelfde als alle andere GTA games, maar wel stuk leuker geworden met Multiplayer erbij.

  17. 280 XP
    Julian's avatar

    Eerst had ik ook zoiets van WAAAUW dit wordt de game van het jaar enz..
    Maar uiteindelijk na GTA IV uitgespeeld te hebben is er niets meer aan. GTA SA was nog leuker nadat je het had uitgespeeld. Al speel ik online de laatste tijd wel vaak FREE MODE ftw!

  18. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    IDD, online is leuk.
    Het verhaal is ook leuk.

    Maar GTA:San andreas was gewoon leuker.
    Veel meer mogelijkheden.

  19. 454 XP
    arwin1993's avatar

    Ik mis de vliegtuigen en de activiteit in de stad.Vind dat er een beetje weinig te doen is

  20. 64 XP
    MmarkM's avatar

    Ik had niet verwacht dat er zoveel mensen NEE zouden stemmen:p

  21. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Mwa, ik vond SA wel gelijk aan IV. Had meer het gevoel van vrijheid in de woestijn en de bossen in SA. Maar kon in IV meer doen.

  22. 64 XP
    MmarkM's avatar

    Mwa, ik vond SA wel gelijk aan IV. Had meer het gevoel van vrijheid in de woestijn en de bossen in SA. Maar kon in IV meer doen.

    Idd daar heb je gelijk in. En wat ik vooral miste in GTA IV was het leger en de vette voertuigen daarvan.. In SA kon je zelfs in vliegtuig, in IV niet eens:p

  23. 34 XP
    wtmtk2's avatar

    Ik had niet verwacht dat er zoveel mensen NEE zouden stemmen:p

    ik had ook zkr niet verw8 dat zoveel mensen nee zouden zeggen. Verder zie ik dat merendeel ook vind dat online ’t een beetje levend houd. best interessant 😛

  24. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Het online houd ’t totaal niet levend hoor… Misschien op XBOX LIVE… Maar ik speel alleen online lekker samen met mijn vrienden te kloten wat altijd leuk blijft, en ik denk dat weinig stemmen voor nee omdat ‘GTA IV 4 LIFE” te overdreven is:p. Voor mij is GTA IV wel de game van 2008, maar daarmee wil ik niet zeggen dat het het beste game is:p

  25. 356 XP
    Godfather's avatar

    Ik vind dat online erg tegenvalt. In GTA4 mis je de gevoel van vrijheid. En in San Andreas kon je je character 100% customizen. In GTA4 is het erg beperkt. En het is wel zo dat je auto’s moet forceren om het realistisch te maken. Maar kom op waar zijn de gordels? En Airbags. En alleen maar stad word je ook gek van. Ik speel zelf nooit online met gta. Zowel dan met vrienden. En ja het verhaal valt ook tegen. De verhaal in San Andreas was veel meer boeiender. In GTA4 is het heel heel erg beperkt. Je komt naar de VS om alleen te weten wie je in de oorlog verraden had..Dat is wel een erg slechte verhaal. En het is ook zo dat je bij San Andreas gewoon veel meer te doen hebt. Bij San Andreas kon je die wegen nog onthouden..Maar op een of ander manier gaat dat niet met GTA4. En zelfde als in game XMB. Ik dacht dat het leuk zou zijn. Eindelijk ingame muziek en internet. Maar nee hoor het was te mooi om waar te zijn. En dan nog zeggen dat xbox slecht is. Muziek is namelijk een belangrijke element in game’s. Vooral in spellen als GTA. Maar goed van Home verwacht nou ook niks meer. Zal ook wel te mooi om waar te zijn. Van alle games die ik heb gespeeld zijn Call of Duty 4 en Metal Gear Solid 4 geslaagd..De rest is eigenlijk saai..

  26. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Wow… Alinea’s aub. De verhaal moet trouwens Het verhaal zijn. Etc.

    Zie hier mensen, de kracht van de HYPE *bam bam bam baaaaaaam*

  27. 145 XP
    Flux's avatar

    Ik ben het helemaal met je een over de verhaal lijn GF. Het is een stome reden om helemaal naar de VS te reizen voor zoiets :P.

  28. 480 XP
    Flow's avatar

    De hype, de impulsieve aankoop, het besef… GTA 4 is cool maar veel te veel gehyped

  29. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    “t Enige wat ik mis zijn de tanks bij 6 sterren… Zonder vliegtuige kn ik mee leve, zonder tanks niet:p…

  30. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik mis een hoop.
    -Extra features
    De vorken bewegen bij een heftruck.
    De laadklep bewegen bij vrachtwagens.
    De taximissons / Ambulance missions / Brandweer missions.

    Het zijn de kleine dingen die het doen. 😉

  31. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Over het algemeen is het een zware tegenvaller, het is geen slechte game maar het is zeker geen VC/SA.

  32. 145 XP
    Flux's avatar

    Dat is volgens mij altijd zo geweest. De goeie oude tijd. De eerste deel van die film was beter dan die tweede deel. Zo gaat het ook met de games lol.

  33. 42 XP
    SieS's avatar

    vooral in het begin vond ik hem tegevallen.
    alles was nog zoveel hetzelfde als altijd.

    en wat mij echt egenviel was dat ze een hoop extra dingen eruit hebben gehaald die wel in san andreas zaten.
    zoals gebouwen kopen(want wat moet ik en hemels naam met al het geld dat ikverdien in het spel behalve wapens en kogels kopen)
    gebieden overnemen, zodat je een beetje het gevoel hebt dat je de baas wordt over de stad.
    geen parachute (is misschien maar iets kleins, maar in SA vond ik het echt geweldig om helemaal naar de top van de berg te gaan, dan met een parachute om op mij sanches gaan zitten en van de berg rijden waarna je eerst door de wolken gaan dan van je motor springt en vervolgens met je parachute naar beneden gaat. om vervolgens je motot te zoeken en verder te rijde.
    de eerste keer dat ik dat deed vergeet ik nooit meer, een van de beste game momenten ooit.

    en zo zijn er nog wel wat dingen op te noemen.

    toen ik hem gekocht had heb ik hem een paar keer gespeeld maar vond hem dus tegenvallen. en omdat ik nog genoeg andere spelle had liggen heb ik die meer gespeeld.

    toch ben ik hem maar eens gaan spelen en vond hem wel steeds beter worden.
    maar uit eindelijk toch niet dat wat ik er van verwacht had.

    van mij krijgt deze game maar een 8 ofzo.

  34. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Dat is volgens mij altijd zo geweest. De goeie oude tijd. De eerste deel van die film was beter dan die tweede deel. Zo gaat het ook met de games lol.

    Snap wat je bedoeld maar GTA3/VC/SA waren alledrie top.

  35. 145 XP
    Flux's avatar

    Het kan ook gewoon liggen aan Rock Star mischien zijn ze hun ´ magic touch´ kwijt waarmee ze alle GTA games zo goed maakte.

  36. 39 XP
    HC-Terrror79's avatar

    ik zeg nee no game for life ik vond het spel erg snel uitgespeeld en toch een beetje kaal sand andreas voor de ps2 was vond ik veel uitgebrijder dan gta 4 hij is nie slecht maar kon vel beter is mijn meening greetings en veel game plezier hc-terrror79

  37. 790 XP
    MightyMostert's avatar

    Ik heb het spel 3 maanden geleden gekocht.
    Gelukkig vind mijn broertje het leuk anders had het echt zonde van me geld geweest.

    Nee ik pas bij het volgende deel…

  38. 228 XP
    Obvious's avatar

    GTA 4 is poepgame. Ipv extra’s toe te voegen hebben ze juist meer eruit gehaald. Ik mis het idee dat je je geld goed kan verspillen aanhuizen, gebieden etc. ook mis ik enorm de tricks met de bikes cars etc.
    En qua graphics is het geen poep maar meer diaree. Echt oerlelijk gemaakt die poppetjes….vol deuken en oneffenheden.
    Heb mgs4 op de ps3 gehad….dat is pas kwaliteit.

    al met al een poep met diaree game

  39. 1402 XP
    Selec1's avatar

    GTA 4 is poepgame. Ipv extra’s toe te voegen hebben ze juist meer eruit gehaald. Ik mis het idee dat je je geld goed kan verspillen aanhuizen, gebieden etc. ook mis ik enorm de tricks met de bikes cars etc.
    En qua graphics is het geen poep maar meer diaree. Echt oerlelijk gemaakt die poppetjes….vol deuken en oneffenheden.
    Heb mgs4 op de ps3 gehad….dat is pas kwaliteit.

    al met al een poep met diaree game

    LOL!

    Iedereen zat helemaal te wachten op GTA IV. Er werd zelfs ingebroken voor de Xbox360 versie. Mensen werden helemaal gek.

    Paar weken/maanden later: “al met al een poep met diaree game”

  40. 356 XP
    Godfather's avatar

    Laten we allemaal eerlijk zijn. Meeste hier vinden Saints Row veel beter opeens 😉 SR heeft gewoon dat San Andreas gevoel. En GTA4 heeft het verprutst. Door de extra’s heb ik SA gekocht. Als je toch een gewone free roaming game wilt kan je net zo goed sims kopen.

  41. 228 XP
    Obvious's avatar

    Ik sluit me denk ik aan aan degene hierboven. Allen heb ik nog nooit van me leven gehoord vaN Saints Row….maar lijkt me wel leuker dan GTA4 = gelijk aan poep met diaree en dus een door de toilet spoelbaar game.

    Ik denk dat ik SR ga halen (als hij uitkomt) en kijken hooe die is:D

  42. 1386 XP
    Redd's avatar

    Leuk altijd, van die beredeneringen. 😉

    Je weet het onderwerp van de game niet, maar hij is veel beter als GTAIV.

  43. 62 XP
    Dordtstar's avatar

    Ja ik vond het een topgame totdat je het uitgespeeld hebt en er alleen maar van die domme missies overblijven zoals duiven opzoeken en kapotschieten … k denk dat de wereld een beetje ’te’ over enthousiast was over deze game

  44. 304 XP
    Edwin's avatar

    Leuk altijd, van die beredeneringen. 😉

    Je weet het onderwerp van de game niet, maar hij is veel beter als GTAIV.

    Dat zei hij niet… Hij zegt alleen dat het hem leuker LIJKT dan GTA IV, welke hij niks aan vindt.

  45. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ja ik vond het een topgame totdat je het uitgespeeld hebt en er alleen maar van die domme missies overblijven zoals duiven opzoeken en kapotschieten … k denk dat de wereld een beetje ’te’ over enthousiast was over deze game

    Een beetje maar :p?
    [flashback]
    London, dag van realese. 2 mensen in elkaar geslagen
    [/flashback]

    Ja, maar de missie’s zelf vind ik wel leuker dan van GTA:SA.

  46. 62 XP
    Dordtstar's avatar

    Ja dat zeker , en dat van london wist ik niet joh:P

  47. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Vind de game gewoon goed. Een musthave voor je collectie, maar geen titel om maanden lang door te spelen.

  48. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    De game is slecht, en ziet er erg lelijk ut. ( schok me de *#$%+ toe ik hem de 1e keer opstarte!!!!!!!!

    Vraag me dan ook af, hoe slecht Saints Row 2 da wel niet is, als ze zeggen dat die game niet beter zal worden dan GTA.

  49. 49 XP
    Dark-Leon's avatar

    Ik vind GTA IV op zich meevallen. Toen ik het voor het eerst speelde was het een tijdje leuk, maar voor mij zit er geen replayability in, teveel van ’tzelfde.

  50. 564 XP
    Rox92's avatar

    Echt een slechte game…..
    In gta san andreas zat veel en veel meer variatie dit was alleen maar rij daar naartoe vermoord die en klaar….

  51. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik ben het eens met Rox, in SA waren de missies tenminste afwisseling, ik vind de game WREED maar en het verhaal is te gek maar de missies zijn altijd hetzelfde en de game telt maar ongeveer 90 missies 🙁 maar toch ook wel weer vet gedaan 😀

  52. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Ik heb hem bij een vriend gedaan, maar ik vond het tegenvallen. Het is helemaal niet gedetailleerd, de auto’s zien er niet uit en de auto’s rijden ook voor geen meter. Ik ga hem toch maar niet kopen.

  53. 5 XP
    PaulusdeB's avatar

    De vorige GTA delen waren veel minder serieus, deze is te serieus.

  54. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Lol egt iedere noob zeurt over dat het voor geen meter rijdt…
    Omfg, dat dacht ik de eerste 5 minuten ook, maar als je daar nog steeds over zeurt benje gwn een noob [sorry maar serieus] dat is gewoon leren…
    De ene went sneller dan de andere, oké dat snap ik. Ik wen zelf wat snel maar om daarover nog te zeure… cmon man..

  55. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Ik vind de auto’s juist beter rijden dan in SA. GTA IV is wel het realisme in gegaan hopen dat er nog wel nog wat te doen is later als je alle missies heb gedaan.

    Nu heb ik het gevoel dat ik alleen de story mode speel. Het verhaal is fucking wreed wees eerlijk, het was beter dan de vorige. Maar daar na weet je niet wat je moet doen alleen stomme duiven neerschieten :/

  56. 65 XP
    VanHeesch's avatar

    Het had mischien beter gekunt mar het s tog nog un goede game.

  57. 53 XP
    Hihiirokane's avatar

    Ik weet het echt neit met GTA. Na VC dacht ik… dit wordt mn laatste, het wordt saai dat geren door die stad en ik heb t wel gezien.

    Toen kwam SA. Nieuwe dingen, buitenwereld, etc etc. Gekocht, super veel fun aan gehad, zelfs de hele story line uitgespeeld (ik haakte eerder af op de saaie missies en klotegameplay (driveby’s enzo, targeting, het is allemaal niet je-van-het). SA echt Kapotgespeeld.

    Toen kwamen de PSP aftreksels. Met m’n stomme hoofd liberty city gekocht omdat ik dacht ‘leuk, GTA op PSP’. En bij het titelscherm had ik al dat ‘same old’ gevoel. Toen ik ging spelen… bleek het allemaal minder te zijn dan het altijd was.

    Toen kwam daarop een vervolg. Iedereen was er weer wild van… maar ik had allang door dat Rockstar aan het melken was – dezelfde wereld, en meer opties… ten opzichte van de eerste PSP GTA. Sound familiar?

    En toen kwam GTA4. Een heel nieuwe GTA, dacht ik, moet leuk zijn. En toen liep ik vijf minuten rond, deed wat story missions, en merkte dat er eigenlijk helemaal niks is veranderd.

    Kortom:

    Rockstar heeft een formule die ooit vernieuwend was gedegradeerd tot een melkkoe met vernieuwing in de marge. Maar wat is het toch stoer om door de stad te rennen en gangster te zijn, het past helemaal in het cultuurbeeld van ‘de jeugd’ (ik klink nu als 40 maar ben 22… sorry) en daarom is het zo makkelijk om een game als GTA te hypen. Het is stoer, het is populair, het is lekker jongensachtig. Een game waarmee je niet als nerd gekenmerkt wordt op school.

    Ik ben ook in de hype getrapt. En net als jullie zie ik achteraf dat ik verneukt ben. Want laten we eerlijk zijn, Rockstar is de afgelopen 4-5 GTA’s aan het melken als een stel idioten… en wordt links en rechts ingehaald

  58. 52 XP
    tevash's avatar

    De stelling is wel een beetje sterk.

    GTA IV was een prachtig spel geworden waarbij veel aspecten sterk verbeterd waren tov de voorgaande delen. De Phone optie was gewoonweg briljant.

    Ik vond wel dat ze erg veel weglieten. No pimping whatsoever. Geen bedrijven om over te nemen met aparte missies. Toch wel gelimiteerde kledingkeuze. En een hele serieuze verhaallijn die toch wel de fun aspecten, zoals Rampages, opzij schoof.

    Dus ja en nee. Saint’s Row 2 is erg aangeslagen omdat daar de customization en fun bovenaan staan (zelfs erg over the top). Dus dat zegt wel dat men dat toch mistte bij GTA IV.

    De volgende GTA wordt hopelijk de graphics en technologie van GTA IV, maar de customization van SA en een snufje VC.

  59. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Het is wel leuk in het begin maar na een tijdje vondt ik het zuigen…. Ik doe het soms nog om ff wat trophies te halen

  60. 53 XP
    Hihiirokane's avatar

    De volgende GTA wordt hopelijk de graphics en technologie van GTA IV, maar de customization van SA en een snufje VC.

    In andere woorden, laat ze maar lekker verder melken? Je wil niks nieuws? Of kunnen we eigenlijk stellen dat ze die dingen die jij noemt in deze GTA hadden moeten meenemen en het daarbij hadden moeten laten… ?

    Ik vind het schokkend dat we zo weinig eisen voor onze 60-70 euro :S

  61. 6 XP
    XxTrEpPiExX's avatar

    Offline Uitgespeeld , al een tijdje geleden hoor,Online paar x gespeeld vond het te 1 tonig worden dus snel weer verkocht !

    Voor mij due een dikkuh vettuh “NEE !”

  62. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Woow zoveel voor nee gestemd:O

    hoezo:O?/

  63. 8 XP
    Barros_Speltiani's avatar

    Beste leden,

    Ik ben al gta fan vanaf het fenomeen gta 1 :D, aangezien gta alleen maar slechter is geworden in de loop der jaren viel gta 4 mij reuze mee.

    Ik wil niet zeggen dat ik het spel nu nog vaak speel maar de mannen en vrouwen 😉 van rockstar hebben goed hun best gedaan.

    Ik denk dat de gemiddelde gamer deze game redelijk tot goed vind.

  64. 8864 XP
    7th-son's avatar

    de game is zeker goed, maar ik mis dingen die juist in een next-gen game horen, afgezien van de mooie graphics dus

    ik zat zelf te denken aan de volgende dingen:
    -voeg er elementen aan toe, zoals je eigen gebouw maken/kopen en indelen, simpel dan, hoeft allemaal niet te uitgebreid
    -je auto kunnen pimpen ontbreekt, zoals de vorige delen
    -meer gebouwen, of zelfs alle gebouwen in kunnen gaan, vind ik zo jammer dat het niet kan
    -nieuwe elementen toevoegen, niet dingen weghalen.

    het voelt allemaal zo hetzelfde aan vind ik, te weinig vernieuwing dus eigenlijk

    kortgezegd
    een nee

  65. 704 XP
    Boemtje's avatar

    De story van GTA IV is easy had meer verwacht maar niet egt slecht. Maar heb NEE gestemt dacht dat die veel beter zou zijn. Als je de story heb uitgespeeld is het spel gwn saai. En bij GTA san adreas niet die speel ik nu nog;)

  66. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    in het begin was ie leuk maar uiteindelijk beginnen de missies te vervelen

  67. 1562 XP
    dikked's avatar

    :happy:ik vind GTA IV de beste GTA tot nu toe:happy:
    maar ze kunnen wel wat dingen verbeteren zoals dat je zo snel politie krijgt en mooiere wapens

    http://www.trophyhunters.nl/trophycard/dikked.jpg]http://www.trophyhunters.nl/trophycard/dikked.jpg[/URL]

  68. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    For Life, nee. Goed ja. Alleen CoD4 is bij For life gekomen. Het ligt echt waar je van houdt en btw GTA V is na een tijdje (na het uitspelen) niet meer zo interessant.

    Ik ga het vandaag toch maar weer ff spelen voor de trophies ;).

  69. 98 XP
    Ely's avatar

    Gta Iv is wel leuk, maar omdat de Xbox 360 te zwak is heeft Rockstar Gta Iv moeten laten verzakken, waardoor er minder opties zijn…

    Ik hoop dat dat bij Gta V niet is! :happy: (Ps3 Exclusive)

  70. 1992 XP
    elazzja's avatar

    Gta Iv is wel leuk, maar omdat de Xbox 360 te zwak is heeft Rockstar Gta Iv moeten laten verzakken, waardoor er minder opties zijn…

    Ik hoop dat dat bij Gta V niet is! :happy: (Ps3 Exclusive)

    Dat had ik ook gehoord. Het is logisch dat de ze dingen moesten weghalen vanwege de capaciteit verschillen en ik hoop dat GTA V een exclusive wordt.

  71. 188 XP
    Cassh's avatar

    Ik heb hem vanaf release date… moet hem nog steeds uitspelen…weinig motivatie daartoe. De multiplayer is alleen maar frusterend.
    Klinkt misschien cliché, maar sinds San Andreas wil ik niets anders dan dat. Territorium veroveren, huizen kopen, nog een hele lijst aan dope shizzle!!

  72. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik heb hem vanaf release date… moet hem nog steeds uitspelen…weinig motivatie daartoe. De multiplayer is alleen maar frusterend.
    Klinkt misschien cliché, maar sinds San Andreas wil ik niets anders dan dat. Territorium veroveren, huizen kopen, nog een hele lijst aan dope shizzle!!

    San Andreas is gewoon de beste in de reeks maar ik hoop zoals hierboven is gezegd dat GTA V een PlayStation 3 exclusive wordt omdat ze veel dingen hebben moeten schrappen voor de Xbox 360. 🙁 Maar GTA IV is toch ook weer niet zo slecht, ik heb de game al 5x uitgespeeld, zit nu op 89,5%.

  73. 945 XP
    JoostNL's avatar

    K*t spel, Vice City for the win!!!

    Vice city? San Andreas bedoel je zkr (H)

  74. 945 XP
    JoostNL's avatar

    Het spel is wel vet.. maar het ligt er echt aan wat je er zelf van maakt
    Je moet zelf wat leuks bedenken om te gaan doen en daar plezier in hebben, anders doe je steeds hetzelfde 😐

  75. 188 XP
    Cassh's avatar

    San Andreas is gewoon de beste in de reeks maar ik hoop zoals hierboven is gezegd dat GTA V een PlayStation 3 exclusive wordt omdat ze veel dingen hebben moeten schrappen voor de Xbox 360. 🙁 Maar GTA IV is toch ook weer niet zo slecht, ik heb de game al 5x uitgespeeld, zit nu op 89,5%.

    Het is héél jammer dat voor de Xbox 360 er dingen uitgehaald moeten worden. Waardoor wij playstation bezitters eronder moeten ‘lijden’. En dan komt er extra content, dan is het alleen voor de Xbox 360… :yucky:
    Beetje omgekeerde wereld hiero :wacko2:

    Zo slecht is GTA IV niet nee… De Assassination missie’s waren leuk. Het verhaal en de personages waren goed uitgewerkt. (Y)
    Ik mis wel de ‘Badman’ imago (H) die elk personage van de GTA-serie’s hadden in GTA IV. (Kan ook aan mij liggen) :unsure:

  76. 2 XP
    Shrimpo's avatar

    Ik kan het niet helpen maar mijn verwachtingen omtrent gta lagen zo hoog dat het niet anders kon dan tegenvallen.
    ik heb dan momenteel eigenlijk veel meer lol met saints row 2!
    het is allemaal net dat beetje grapigger!

  77. 4204 XP
    afca-yuri's avatar

    Ben zelf zkr tevreden over GTA IV, was ook een reden dat ik een paar maanden daarvoor een ps3 had gekocht

  78. 3 XP
    ferryn's avatar

    IV For life?
    Nehh, niet voor mij, San Andreas en Vice City waren beter, Vice City gaf een vette sfeer mee, en San Andreas had gewoon dope functies.

    Daar kan IV niet aan tippen, zoals Broker, kut deel, Bohan, ghetto achtig, Algonquin, pretty good, en Alderney, schijt industrie.
    Ben het meeste ook in Algonquin, rest is niet echt iets dat me aanspreekt.

    Qua voertuigen vind ik het ook brak, geen kart(die wel in SA zat), maar er is wel een kartbaan(Wat weer niet in SA zat), het is zo dubbel op.
    En je hebt 3 choppers, pak dan 1 of 2 choppers(Zombie of freeway mag wel weg) en pak dan een sport motor erbij, dan heb je dus 2x choppers, 2x sportmotors, 1x toer motor, 1x crosser en 1x scooter(die ze trouwens ook beter mochten uitwerken, scooter met versnellingen).
    Ergste is nog, heb je in de normale game 3x choppers, en dan komt die uitbreiding, met nog meer choppers :S .

    En ze mochten wel een andere stad pakken, geen New York meer, hoop dat ze nu wel nog een keer Vice city en San Andreas meepakken, anders is die schijtstad New York te vaak geweest tegenover zijn medesteden.

    Maargoed, hoop dat de volgende GTA meer functies heeft, minder framedrops, en meer variatie.

    Verhaal was verder wel puik en mooi verzonnen, maar ook daar mocht wel wat meer variatie inzitten.

  79. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Ik vond de offline game echt té gaaf. Online is al wat minder, omdat auto-aim bijna altijd aan staat. Dan kun je niet echt meer onderscheid maken tussen mensen die goed of slecht zijn :p

  80. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Gta iv vind ik slechter dan gta sa.

    (1) de missies met gta:sa zijn veel leuker en afwisselender. (ik heb de missies van gta iv niet eens afgemaakt).

    (2) Met gta sa heb je leukere en meer voertuigen

    (3) met gta sa zijn er leuke functies (minigames) en functies met voertuigen (bijv.hefboom en tractor haak).

    (4) Met gta sa zijn er veel extra’s

    (5) multiplayer in gta sa! (die downloadbare)

    (6.) Gta sa is gewoon veel leuker, meer bergen, meer natuur en je kan gewoon beetje stunten enzo.

    (7) vliegtuigen in gta sa!

    Er is één ding waarin gta iv beter is.

    DE GRAPHICS (maar gameplay gaat voor!!!)

  81. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    ik heb de missies van gta iv niet eens afgemaakt

    O_o wow! De missies vond ik juist zoooo spannend! Naar het einde toe werd dat hoofdverhaal zó pakkend dat ik moest blijven spelen! (net als in MGS3 Snake Eater, als je uit de kerker van Volgin moet ontstappen met niets anders dan een vork ^_^)

  82. 1268 XP
    luctheman's avatar

    O_o wow! De missies vond ik juist zoooo spannend! Naar het einde toe werd dat hoofdverhaal zó pakkend dat ik moest blijven spelen! (net als in MGS3 Snake Eater, als je uit de kerker van Volgin moet ontstappen met niets anders dan een vork ^_^)

    ¿?¿?¿?¿?¿xD

  83. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    I’m gonna FORK your ass biatch! xD

  84. 935 XP
    Mormel123's avatar

    I’m gonna FORK your ass biatch! xD

    Ook te veel ADRENALINE? Of ANTILINE?

  85. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    O_o wow! De missies vond ik juist zoooo spannend! Naar het einde toe werd dat hoofdverhaal zó pakkend dat ik moest blijven spelen! (net als in MGS3 Snake Eater, als je uit de kerker van Volgin moet ontstappen met niets anders dan een vork ^_^)

    Inderdaad, volledig mee eens. Voor die trophy in 30 uur uitspelen heb ik hem in een dag uitgespeeld een keer. In totaal 3x uitgespeeld. xD

  86. 8864 XP
    7th-son's avatar

    O_o wow! De missies vond ik juist zoooo spannend! Naar het einde toe werd dat hoofdverhaal zó pakkend dat ik moest blijven spelen! (net als in MGS3 Snake Eater, als je uit de kerker van Volgin moet ontstappen met niets anders dan een vork ^_^)

    mijn commentaar?
    wil je die echt?
    ok, hier komt hij dan:
    HAHAHAHAHAHAHAHA
    sorry maar nee

    back ontopic:
    ik vond gta 4 echt mega tegen vallen, ik heb geeneens de moeite gedaan om trophies te halen (heb maar 3% ofzo)

  87. 72 XP
    ashjafm's avatar

    Ik vind gta4 een erg goede game 🙂 Weliswaar niet zo goed als San Andreas, maar het voldoet aan de eisen van een gamer

  88. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    mijn commentaar?
    wil je die echt?
    ok, hier komt hij dan:
    HAHAHAHAHAHAHAHA
    sorry maar nee

    back ontopic:
    ik vond gta 4 echt mega tegen vallen, ik heb geeneens de moeite gedaan om trophies te halen (heb maar 3% ofzo)

    Wat is er zo grappig… << En hoe kom jer erop dat ik "echt je commentaar zou willen" ^^:P En wat is antiline trouwens, heb ik echt nog nooit van gehoord? Bewakers aan je vork rijgen is gewoon tof! Maarja smaken verschillen, ik vond die hoofdlijn uit GTA echt spannend, vooral toen D jeweetwel ontvoerde (weet niet of ik zomaar spoilers moet posten, voor ik mensen aan het huilen maak opzo :p)

  89. 528 XP
    UPD8NL's avatar

    Ik vond GTA IV geniaal. Het is nu nog steeds een van de vetste spellen die er is.

  90. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Ik heb het verhaal nog niet uitgespeeld en ik heb maar 10% trophies, daar ga ik ook geen moeite voor doen. Gta: sa blijft toch het leukste, maar als je met je vrienden wilt spelen, is gta IV Beetje kloten. Nu maar hopen dat er een “Gta: Back to San Andreas” komt.

  91. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Ja hoe goed ik het spel GTA IV ook vind, online zuigt het een beetje. Ik heb ook heel vaak dat invites niet aankomen e.d.

  92. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Ik speel het de game elke week nog wel een paar keer met me vrienden….beetje kloten. Je moet zelf iets bedenken om te doen…en gewoon scheidt aan dat realisme hebben. Gewoon met een truck of jeep voetgangers onderjagen bij het airport entree gebouw. Uit de helicopter springen. Hijskraan en gebouwen beklimmen..noem maar op. Toch was gta sa beter.

    Misschien kondigen ze met de aankomende E3 wel een nieuwe gta aan.

  93. 528 XP
    UPD8NL's avatar

    Ik speel het de game elke week nog wel een paar keer met me vrienden….beetje kloten. Je moet zelf iets bedenken om te doen…en gewoon scheidt aan dat realisme hebben. Gewoon met een truck of jeep voetgangers onderjagen bij het airport entree gebouw. Uit de helicopter springen. Hijskraan en gebouwen beklimmen..noem maar op. Toch was gta sa beter.

    Misschien kondigen ze met de aankomende E3 wel een nieuwe gta aan.

    Dit jaar al? Ik denk het niet hoor. Pas volgend jaar word tie aangekondigd en dan jaar daarop uit. Hoewel.. Er waren geruchten dat ze bezig waren met een GTA Shanghai ofzo , met dezelfde engine. Dan kost het niet zoveel tijd… De E3 word in ieder geval wel spannend.

  94. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Dit jaar al? Ik denk het niet hoor. Pas volgend jaar word tie aangekondigd en dan jaar daarop uit. Hoewel.. Er waren geruchten dat ze bezig waren met een GTA Shanghai ofzo , met dezelfde engine. Dan kost het niet zoveel tijd… De E3 word in ieder geval wel spannend.

    Ik hoop dat je ongelijk hebt. Een gta in China (Shanghai) lijkt me echt 3x niks misschien wel 4x. Het liefst wacht ik dan een jaar langer of 2 en dan er dan een gta uitkomt 3x groter als San Andreas

  95. 818 XP
    Justinvd's avatar

    Mooie game, met een leuk verhaal..

    Maar gta IV for live is wel iets te 😉

  96. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Waar hopen jullie waar de volgende gta zich afspeelt?

  97. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Waar hopen jullie waar de volgende gta zich afspeelt?

    Ik hoop Azië, of dat je met een Aziaat speelt.. Want in Vice City was het een Amerikaan, San andreas donkergetint, in GTA IV Oost-Europa, en nu hopelijk de Aziaten.. GTA Chinatown wars uitgezonderd;)

  98. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Aziaten lijkt me 3x niks….Lijkt me wel leuk als je met de nieuwe gta in London ofzo of Parijs

  99. 954 XP
    Callme's avatar

    Gta in mexico city/cuba/colombia.. perfecte setting imo.

  100. 8864 XP
    7th-son's avatar

    met de mexicaanse griep?
    😛

    of in amsterdam?