Forum

Topic: Ingame screenshots

Anoniem's avatar

Beste ps3-sense leden :P,

Ik wil graag in-game screenshot maken, ik weet alleen niet waar ik moet beginnen kan iemand mij vertellen welke benodigheden ervoor nodig zijn ? en hoe het aangesloten moet worden

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Je kan helaas met de retail Ps3 niet zomaar ingame video’s of screenshots maken in tegenstelling tot een debug. Wel kun je met andere hardware zoals een HDD Recorder of Easycap ingame beelden opnemen. Indien je meer info wilt over easycap of het wilt kopen moet je ff op eBay o.i.d. kijken.

  2. 137 XP
    Yavar's avatar

    Als je een composite ingang op je pc hebt, kan je je ps3 er op aansluiten en dan met cyberlink powerproducer alles opnemen. Heb je geen HD beeld, maar wel een ingame screenshot.

  3. 251 XP
    Bassen's avatar

    Ik zal er eens na gaan kijken, kijken of ik er uit kom :p

  4. 304 XP
    Edwin's avatar

    Denk dat een HDD recorder het makkelijkste is, tenminste, als je die al hebt. Het nadeel van alle oplossingen hierboven is alleen dat het slechts SD is; en HD is natuurlijk mooier…

    (Of je hebt zo”n exotisch dure HD-HDD-recorder natuurlijk, maar dat lijkt me niet :p)

  5. 251 XP
    Bassen's avatar

    HD-HDD recorder heb ik niet 😛

  6. 84 XP
    emiletelkamp's avatar

    HD-HDD recorder heb ik niet 😛

    Nee?? Raar, iedereen tegenwoordig toch? :horny:

  7. 251 XP
    Bassen's avatar

    Laat mij dan die iedereen kennen :tong:

  8. 454 XP
    arwin1993's avatar

    ik heb een keer wat opgenomen was wel goede kwaliteit mijn dvd recorder staat toch naast ps3 alleen wel geen hd maar het zag er zeker goed uit

  9. 304 XP
    Edwin's avatar

    Voor filmpjes op het web is SD ook meer dan voldoende hoor 🙂 Wil je alleen vergelijkingsvideo’s (en dergelijke) of eigen trailers maken dan is een HD installatie wel erg mooi.

  10. 251 XP
    Bassen's avatar

    Ach ik heb te weinig geld voor al het apperatuur dat ik wil 🙁

  11. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Haha dat is jammer, ik wou ook zo een ding kopen. Zou ook tof zijn. Maar een maat van mij heeft ook zo een soort recorder maar dan niet in 1 grote HDD Recorder van 200GB bijvoorbeeld. Hij heeft een hele soort vage recorder dat veel lijkt op een USB-Stick. Dat doet hij direct in de USB-Aansluiting op zijn PS3 en klikt op een soort van playknopje en het begint te recorden. Heel raar ding maar best handig…

  12. 1386 XP
    Redd's avatar

    Mocht je die vriend nog spreken ben ik benieuwd naar de naam van dat ding. 😉

  13. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ja ik zal hem ff vragen man, ik heb hem best lang geleden gesproken eigenlijk:p ik stuur je wel een berichtje als ik het weet 😉 iig. het is geen HDD recorder dat weet ik wel, maar SD is ook goed genoeg, als je het op youtube wil zetten ofzo.:p