Topic: Socom

06 september 2008om 14:17

Jullie meningen?

Persoonlijk vind ik het oke.. Veel te langzaam en derde persoon ftl. Maar niet slecht.

26 reacties

1. User  avatar
    446 XP

wel vet de beta beetje laggy maar als je in een goede game komt wel echt vet.Hoop dat ze de laadtijden nog wat verbeteren maar daar ga ik wel vanuit

0
  2. User  avatar
    1810 XP

Kun je iets duidelijker zijn ??
    Wat is nou prescies je vraag?

0
  3. User  avatar
    229 XP

Meen je dat serieus?

WAT
    vind
    je
    van
    Socom
    ?

0
  4. User  avatar
    2449 XP

beta servers zijn plat:p

0
  5. User  avatar
    1810 XP

Het lijkt me een vet spel , ga em zeker halen. Ik hou wel van realistishe tactical shooters.

0
  6. User  avatar
    1377 XP

Het lijkt me een vet spel inderdaad. Ik heb helaas geen Bèta key weten te bemachtigen.

edit:
    *checkt zijn email*

O kijk! Een Bèta uitnodiging! Yay! 😀

0
  7. User  avatar
    2449 XP

Servers zijn niet plat, ze doen ’t weer… Alleen ze laggen nu wel heel erg:p

0
  8. User  avatar
    229 XP

[quote]Het lijkt me een vet spel inderdaad. Ik heb helaas geen Bèta key weten te bemachtigen.

edit:
    *checkt zijn email*

O kijk! Een Bèta uitnodiging! Yay! :D[/quote]
    Je bent full bèta tester?

0
  9. User  avatar
    2449 XP

Full béta tester??? Wat bedoel je daarmee??? Dat hij meedoet met alle opkomende béta’s… Ik denk dat je bedoelt dat hij in het Beta Team zit??:p
    Ik ga ook weer ff Socom spele:p

EDIT:Ik lees net dit.. [url]http://www.psonly.nl/nieuws/17074/Socom_Beta_zal_deze_week_al_geupdate_worden/[/url]

0
  10. User  avatar
    229 XP

[quote]Full béta tester??? Wat bedoel je daarmee??? Dat hij meedoet met alle opkomende béta’s… Ik denk dat je bedoelt dat hij in het Beta Team zit??:p

EDIT:Ik lees net dit.. [url]http://www.psonly.nl/nieuws/17074/Socom_Beta_zal_deze_week_al_geupdate_worden/[/url][/quote]
    Ik denk dat ik precies bedoel wat ik typte.

:/

0
  11. User  avatar
    20030 XP

Ik ben wel full beta tester en ontvang dus ook de meeste betas 😉 (inclusief SOCOM ^^)

0
  12. User  avatar
    1810 XP

Hoe kan je dat worden dan..?

0
  13. User  avatar
    229 XP

Soms kan je je inschrijven en als je gelukt hebt wordt je gekozen.

Hoe dan ook, het gaat over de Socom beta.

0
  14. User  avatar
    2449 XP

Idd ik ben ook full beta tester zoals M4GN3T maar voor déze beta kon je je niet inschrijven zover ik weet…;)

0
  15. User  avatar
    468 XP

hoe ontvang je die uitnodigen om iets te testen

0
  16. User  avatar
    2449 XP

Via e-mail natuurlijk:p

0
  17. User  avatar
    34 XP

Ik ben ook full PS beta tester :tuffguy:

Ik ga socom waarschijnlijk pas weer aanraken als volgende week die update komt voor minder laadtijden!

0
  18. User  avatar
    229 XP

[quote]Full béta tester??? Wat bedoel je daarmee??? Dat hij meedoet met alle opkomende béta’s… Ik denk dat je bedoelt dat hij in het Beta Team zit??:p

EDIT:Ik lees net dit.. [url]http://www.psonly.nl/nieuws/17074/Socom_Beta_zal_deze_week_al_geupdate_worden/[/url][/quote]
    Je bent zelf een full beta tester, dan weet je toch wel wat dat is?

0
  19. User  avatar
    446 XP

net echt mega vet 4vs4 gedaan was niet laggy en doel was bom plaatsen dus geen campers

0
  20. User  avatar
    1755 XP

Ikzelf vind het niet de beste shooter .. ^^

0
  21. User  avatar
    1377 XP

Ik had wat problemen met instaleren (80029564 Erorr?) Ik zal hem zo maar even testen 🙂

0
  22. User  avatar
    2449 XP

[quote]Ik had wat problemen met instaleren (80029564 Erorr?) Ik zal hem zo maar even testen :)[/quote]

Probeer hier is te kijken wat de fout betekent:):
    [url]http://www.ps3-sense.nl/showthread.php/playstation-3-error-codes-58.html[/url]

0
  23. User  avatar
    446 XP

De servers worden al wat beter naar mijn idee kom er al wat sneller in en heb veel minder lag.

0
  24. User  avatar
    2449 XP

[quote]De servers worden al wat beter naar mijn idee kom er al wat sneller in en heb veel minder lag.[/quote]

En hoe zit het met de overdreven lange laadtijden???? Dat is t enigste waar ik last van heb, geen lag… Soms wel kleine freezes..

0
  25. User  avatar
    446 XP

wat minder maar nog steeds veeeeel te lang.

0
  26. User  avatar
    1377 XP

Laadtijden zijn inderdaad dodelijk. Je kan rustig je eten klaar maken in de tijd dat je moet wachten. Voor de rest is het een leuk spel. Echt een spel waar je skills voor nodig hebt! Je hebt (relatief) weinig leven en echt al je kogels moeten raak zijn wil je hem doden. Sprayen is dus geen optie. Ik heb het gevoel dat dit echt zo’n realistische shooter is. Het bevalt me wel. Nog wel even oefenen 🙂

0