Topic: Gerucht GTA2

09 mei 2008om 09:11

Jullie hebben het vast ook gelezen, en ik moet eerlijk zeggen dat ik niks meer heb gelezen nadat het aangekondigd werd als gerucht.

GTA2 in de Store, gaan jullie hem kopen? En waarom?
Mocht er ook een online multi inzitten zou het helemaal stoer zijn. 🙂

Nostalgie.

12 reacties

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

Heb je geen account? Klik hier
  1. User  avatar
    202 XP

als het zo is, dan is die voor mij:)

PS. ik heb het ook gelezen… net in de post boven mijne;)

0
  2. User  avatar
    235 XP

Komt die, dan komt die ook op mijn PS3 te staan:smokey:

0
  3. User  avatar
    260 XP

Gerucht is al een tijdje geleden ontkracht volgens mij… 🙂

(Zou wel heel vet zijn :D)

0
  4. User  avatar
    1381 XP

Ah, zonde.. 🙁 Excuses voor het ‘verspreiden’ ervan, in dat geval.

Had wel heel erg stoer geweest, weinig ‘oldskool’ games die ik liever in de Store zie verschijnen.

0
  5. User  avatar
    381 XP

Het gerucht kwam omdat de officiële website van GTA2 een teller heeft staan die aftelde naar de de launch datum, dat was 9 mei 1999 als ik me niet vergis.
    En door een fout is de teller opnieuw gaan lopen die uitkwam op 9 mei 2008 :rolleyes:

Bekijk hier de site

0
  6. User  avatar
    1381 XP

Odd, heel odd.

Beetje een grove fout om per ongeluk te doen..

0
  7. User  avatar
    1536 XP

Ik (indien ik er 1tje had, ben nog sparende:p) had het neit gedaan, heb hem al op de pc. Als het GTA III was had ik het wel gedaan 🙂

0
  8. User  avatar
    478 XP

Ik (indien ik er 1tje had, ben nog sparende:p) had het neit gedaan, heb hem al op de pc. Als het GTA III was had ik het wel gedaan 🙂

Lees berichten boven je:P

0
  9. User  avatar
    1536 XP

Ja, weet ik. Maar als het kwam ;p

0
  10. User  avatar
    478 XP

Ja, weet ik. Maar als het kwam ;p

Oke is goed hoor! 😛

0
  11. User  avatar
    271 XP

ik ga m niet kopen. ik heb m voor de pc en laast voor 5 of 10 euro voor de ps1 gekocht samen met gta1 maar speel ze nooit.

maar gta2 is wel een leuke game voor netwerk multieplayer dus is het ook wel mooi om tehebben.

0
  12. User  avatar
    1214 XP

ik ga m niet kopen. ik heb m voor de pc en laast voor 5 of 10 euro voor de ps1 gekocht samen met gta1 maar speel ze nooit.

maar gta2 is wel een leuke game voor netwerk multieplayer dus is het ook wel mooi om tehebben.

Ik heb hem ook nog voor de pc thuis=) was een toffe game, maar als ik zin heb in gta speel ik 4 op de PS3:D

0