Forum

Topic: PS3 leest geen spellen meer

Anoniem's avatar

Ja hoor, heb ik weer.

Was bezig in de singstar shop(singstore) aan het kijken voor wat nieuwe liedjes loopt me ps3 vast, na een reset is ineens me icoon weg om singstar te starten, na het ejecten en terug stoppen van het spel verschijnt er geen icoon bij games.

Dit probleem is nu met alle spellen.

Heb hem 11-04-2008 gekocht en dus binnen een maand en dan is het mogelijk om hem om te ruilen in de winkel, mits de winkel dit doet en hem niet als nog opstuurd, laat ik hem nou net bij die winkel gekocht hebben die hem opstuurd.

Morgen maar naar de winkel om hem op te sturen, hopen dat ie snel terug is.

Iemand die dit nog meer heeft gehad en ervaring heeft met het terugsturen van je ps3 voor reparatie/omruil.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

30 reacties

  1. 280 XP
    Julian's avatar

    Het opsturen naar sony is een DRAMA, ik heb de 60 GB en toen ik die opstuurde in februari zijden ze “het duurt 15 werkdagen tot u uw PS3 terug krijgt” ik netjes gewacht maar nee hoor geen PS3 in 15 werkdagen, ik gebeld toen zij sony ” we hebben een te kort aan console’s.” Ik heb ongeveer 4 weken moeten wachten, als ik ze niet steeds achteraan zat had ik nog langer kunnen wachten. :stoer:

    Hopelijk is het ondertussen opgelost daar, en ik ben bang dat de winkel hem eerst opstuurt en dat je 2 weken moet wachten want met de 40 GB zijn geen problemen denk ik

  2. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Heb inmiddels contact met sony gehad en kan mijn ps3 opsturen, ik moet 1 mail krijgen van hun post partner met de label die erop moet komen zodat hij gratis verzonden kan worden, hellaas heb ik nog niks ontvangen van ze.

    Begint al lekker :confused:

  3. 280 XP
    Julian's avatar

    Dat duurt ongeveer 24 uur tot je die mail krijgt.

  4. 1386 XP
    Redd's avatar

    Echt bagger, het vervelende is nog dat winkels de 60gig niet meer hebben liggen, dus ook al konden hun je wel helpen zou je een gestripte ps3 terug krijgen. (40gig)

    Voor de rest is de service goed, naast het feit dat het erg langzaam gaat.

  5. 454 XP
    arwin1993's avatar

    hij heeft toch een 40 gig als hij hem dit jaar heeft gekocht dus dan moet de service ook geen probleem zijn toch?

  6. 1386 XP
    Redd's avatar

    Als’ie inderdaad een 40gig heb dan zou je geluk hebben met een winkel die hem omruilt, in dit geval maakt het weinig uit aangezien hij evengoed opgestuurd word. 🙁

  7. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Het gaat inderdaad om een 40 gig, wacht nog steeds op de label, heb al contact met sony gehad en die verwacht de label pas na het pinkster weekend.

  8. 280 XP
    Julian's avatar

    Ja hoor sony begint al goed, telkens maar zeggen ja hij komt wat later dan verwacht en dat begint nu zelfs al bij de mailtjes. Ben benieuwd hoe het met je PS3 zal gaan ^o)

  9. 1386 XP
    Redd's avatar

    Je zal altijd zien dat zoiets tijdens feestdagen gebeurt 🙁

    Tijdens Q-day / hemelvaartsdag lag mijn internet eruit.

  10. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    PS3 zojuist afgeleverd op het postkantoor. Label gisteren via de mail binnen gekregen, beetje vreemd dat deze op een pinksterdag verwerkt is en verzonden, daar doen ze zeker niet aan bij het bedrijf dat de label genereert.

    De PS3 diende verstuurd te worden samen met 1 controller en de stroomkabel in een neutrale doos.

    Ben benieuwd hoelang het duurd voordat ik weer een nieuwe terug krijg en in welke staat deze wordt terug verzonden/afgeleverd?

  11. 304 XP
    Edwin's avatar

    Aangezien het de 40GB is heb je ‘m binnen een paar weken weer terug. Over de 60GB willen ze nog wel eens moeilijk doen 🙂

  12. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Zelf zeggen ze binnen 15 dagen, ben benieuwd.

    Kwestie van omruilen, dus geen reraratie die ze moeten uitvoeren.

  13. 2 XP
    morpheus's avatar

    Ik stop Grand Theft auto in de playstation 3, en vervolgens speelt hij geen spellen meer af.
    Ik heb al van alles geprobeerd! Ik heb hem geformateerd op mijn harde schijf niets hielp!!
    Ik weet niet wat ik nu moet doen!
    Kan iemand mij misschien antwoord geven wat dit probleem of weet iemand dit probleem te verhelpen???
    Of zou ik hem terug op moeten sturen na Sony!?! Alleen ik heb het bonnetje niet meer! Valt dit nog onder de garantie bij Sony?

    Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

    Groetjes play station freak!

  14. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Je hebt een bonnetje nodig of een kopie van de bankafschrift waar de betaling op staat, hopen dat je hem gepint heb dan.

    Verder is er geen oplossing voor, liep het spel vast en na reset leest ie niks meer?

    Ik heb hetzelde, inmiddels ben ik mijn ps3 al bijna een week kwijt aan sony.
    Bel sony voor meer info: 0495-574817

  15. 227 XP
    TA FatihTalha TR's avatar

    En heb je je PS3 al terug??

    Ik ben al ongeveer meer dan 2 maanden aan het wachten op m’n PS3 (60gig).

  16. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Nee heb hem nog niet terug, is vandaag 1 week weg, de 60 schijnt inderdaad wat langer te duren dan de 40.

  17. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Nee heb hem nog niet terug, is vandaag 1 week weg, de 60 schijnt inderdaad wat langer te duren dan de 40.

    Zo das nogal een lange tijd wat je dan door moet brengen zonder PS3 😛

  18. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Zo das nogal een lange tijd wat je dan door moet brengen zonder PS3 😛

    Ja inderdaad, vandaar dat ik de hele dag hier zit :p

  19. 1386 XP
    Redd's avatar

    Wanneer verwacht je hem terug te krijgen?

  20. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Hoop zo snel mogelijk, ze zeggen max 15 dagen, als ik inlog op de RMA website staat er bij status sinds vandaag complete, voorheen stond hier in behandeling

  21. 434 XP
    JoeyNL's avatar

    @Dexter145

    Als ik jou was zou ik dit gaan aangeven bij Sony en bij de makers van Singstar/Store. Dan kunnen ze de probleem oplossen.

  22. 18 XP
    notsje's avatar

    @Dexter145

    Als ik jou was zou ik dit gaan aangeven bij Sony en bij de makers van Singstar/Store. Dan kunnen ze de probleem oplossen.

    Zou ik ook doen

  23. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Probleem komt vaker voor en met verschillende spellen, ligt dus niet aan singstar maar aan de PS3 zelf

  24. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Zojuist een e-mail ontvangen dat mijn vervangende ps3 opgestuurd was. hopen dat ie deze week nog komt 🙂

  25. 304 XP
    Edwin's avatar

    Zojuist een e-mail ontvangen dat mijn vervangende ps3 opgestuurd was. hopen dat ie deze week nog komt 🙂

    Ik hoop dat je dan wel weer gewoon een 60GB krijgt :p

  26. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ik heb geen 60 GB, denk dus ook niet dat ik een 60 terug krijg :p

  27. 84 XP
    emiletelkamp's avatar

    Zou wel mooi zijn.. toch? 😀

  28. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ja zou inderdaad wel mooi zijn 😀

  29. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Zojuist mijn nieuwe ps3 bezorgt gekregen, zat in een strevige doos verpakt met daarin een nieuwe ps3 doos met alle toebehoren, zelfs de dingen die ik niet mee hoefde te sturen zoals handleiding, usbkabel en scartkabel.

    Deze doet het prima, hoop langer dan de vorige :p

  30. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Volgensmij is de klantenservice iets beter van de 360, niet haterig voor de klantenserivce van Sony:P, maar ik bedoel het zo; Hun krijgen echt heeel veel xbox 360’s opgestuurd met de RROD dus die moeten toch wel een betere klantenservice hebben? Althans, dat lijkt mij logisch :p