Topic: PS3 leest geen spellen meer

09 mei 2008om 18:52

Ja hoor, heb ik weer.

Was bezig in de singstar shop(singstore) aan het kijken voor wat nieuwe liedjes loopt me ps3 vast, na een reset is ineens me icoon weg om singstar te starten, na het ejecten en terug stoppen van het spel verschijnt er geen icoon bij games.

Dit probleem is nu met alle spellen.

Heb hem 11-04-2008 gekocht en dus binnen een maand en dan is het mogelijk om hem om te ruilen in de winkel, mits de winkel dit doet en hem niet als nog opstuurd, laat ik hem nou net bij die winkel gekocht hebben die hem opstuurd.

Morgen maar naar de winkel om hem op te sturen, hopen dat ie snel terug is.

Iemand die dit nog meer heeft gehad en ervaring heeft met het terugsturen van je ps3 voor reparatie/omruil.

30 reacties

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

blank
Heb je geen account? Klik hier
  1. User  avatar
    381 XP

    Het opsturen naar sony is een DRAMA, ik heb de 60 GB en toen ik die opstuurde in februari zijden ze “het duurt 15 werkdagen tot u uw PS3 terug krijgt” ik netjes gewacht maar nee hoor geen PS3 in 15 werkdagen, ik gebeld toen zij sony ” we hebben een te kort aan console’s.” Ik heb ongeveer 4 weken moeten wachten, als ik ze niet steeds achteraan zat had ik nog langer kunnen wachten. :stoer:

    Hopelijk is het ondertussen opgelost daar, en ik ben bang dat de winkel hem eerst opstuurt en dat je 2 weken moet wachten want met de 40 GB zijn geen problemen denk ik

    0
  2. User  avatar
    1299 XP

    Heb inmiddels contact met sony gehad en kan mijn ps3 opsturen, ik moet 1 mail krijgen van hun post partner met de label die erop moet komen zodat hij gratis verzonden kan worden, hellaas heb ik nog niks ontvangen van ze.

    Begint al lekker :confused:

    0
  3. User  avatar
    381 XP

    Dat duurt ongeveer 24 uur tot je die mail krijgt.

    0
  4. User  avatar
    1381 XP

    Echt bagger, het vervelende is nog dat winkels de 60gig niet meer hebben liggen, dus ook al konden hun je wel helpen zou je een gestripte ps3 terug krijgen. (40gig)

    Voor de rest is de service goed, naast het feit dat het erg langzaam gaat.

    0
  5. User  avatar
    446 XP

    hij heeft toch een 40 gig als hij hem dit jaar heeft gekocht dus dan moet de service ook geen probleem zijn toch?

    0
  6. User  avatar
    1381 XP

    Als’ie inderdaad een 40gig heb dan zou je geluk hebben met een winkel die hem omruilt, in dit geval maakt het weinig uit aangezien hij evengoed opgestuurd word. 🙁

    0
  7. User  avatar
    1299 XP

    Het gaat inderdaad om een 40 gig, wacht nog steeds op de label, heb al contact met sony gehad en die verwacht de label pas na het pinkster weekend.

    0
  8. User  avatar
    381 XP

    Ja hoor sony begint al goed, telkens maar zeggen ja hij komt wat later dan verwacht en dat begint nu zelfs al bij de mailtjes. Ben benieuwd hoe het met je PS3 zal gaan ^o)

    0
  9. User  avatar
    1381 XP

    Je zal altijd zien dat zoiets tijdens feestdagen gebeurt 🙁

    Tijdens Q-day / hemelvaartsdag lag mijn internet eruit.

    0
  10. User  avatar
    1299 XP

    PS3 zojuist afgeleverd op het postkantoor. Label gisteren via de mail binnen gekregen, beetje vreemd dat deze op een pinksterdag verwerkt is en verzonden, daar doen ze zeker niet aan bij het bedrijf dat de label genereert.

    De PS3 diende verstuurd te worden samen met 1 controller en de stroomkabel in een neutrale doos.

    Ben benieuwd hoelang het duurd voordat ik weer een nieuwe terug krijg en in welke staat deze wordt terug verzonden/afgeleverd?

    0
  11. User  avatar
    260 XP

    Aangezien het de 40GB is heb je ‘m binnen een paar weken weer terug. Over de 60GB willen ze nog wel eens moeilijk doen 🙂

    0
  12. User  avatar
    1299 XP

    Zelf zeggen ze binnen 15 dagen, ben benieuwd.

    Kwestie van omruilen, dus geen reraratie die ze moeten uitvoeren.

    0
  13. User  avatar
    1 XP

    Ik stop Grand Theft auto in de playstation 3, en vervolgens speelt hij geen spellen meer af.
    Ik heb al van alles geprobeerd! Ik heb hem geformateerd op mijn harde schijf niets hielp!!
    Ik weet niet wat ik nu moet doen!
    Kan iemand mij misschien antwoord geven wat dit probleem of weet iemand dit probleem te verhelpen???
    Of zou ik hem terug op moeten sturen na Sony!?! Alleen ik heb het bonnetje niet meer! Valt dit nog onder de garantie bij Sony?

    Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

    Groetjes play station freak!

    0
  14. User  avatar
    1299 XP

    Je hebt een bonnetje nodig of een kopie van de bankafschrift waar de betaling op staat, hopen dat je hem gepint heb dan.

    Verder is er geen oplossing voor, liep het spel vast en na reset leest ie niks meer?

    Ik heb hetzelde, inmiddels ben ik mijn ps3 al bijna een week kwijt aan sony.
    Bel sony voor meer info: 0495-574817

    0
  15. User  avatar
    216 XP

    En heb je je PS3 al terug??

    Ik ben al ongeveer meer dan 2 maanden aan het wachten op m’n PS3 (60gig).

    0
  16. User  avatar
    1299 XP

    Nee heb hem nog niet terug, is vandaag 1 week weg, de 60 schijnt inderdaad wat langer te duren dan de 40.

    0
  17. User  avatar
    20019 XP

    Nee heb hem nog niet terug, is vandaag 1 week weg, de 60 schijnt inderdaad wat langer te duren dan de 40.

    Zo das nogal een lange tijd wat je dan door moet brengen zonder PS3 😛

    0
  18. User  avatar
    1299 XP

    Zo das nogal een lange tijd wat je dan door moet brengen zonder PS3 😛

    Ja inderdaad, vandaar dat ik de hele dag hier zit :p

    0
  19. User  avatar
    1381 XP

    Wanneer verwacht je hem terug te krijgen?

    0
  20. User  avatar
    1299 XP

    Hoop zo snel mogelijk, ze zeggen max 15 dagen, als ik inlog op de RMA website staat er bij status sinds vandaag complete, voorheen stond hier in behandeling

    0
  21. User  avatar
    422 XP

    @Dexter145

    Als ik jou was zou ik dit gaan aangeven bij Sony en bij de makers van Singstar/Store. Dan kunnen ze de probleem oplossen.

    0
  22. User  avatar
    18 XP

    @Dexter145

    Als ik jou was zou ik dit gaan aangeven bij Sony en bij de makers van Singstar/Store. Dan kunnen ze de probleem oplossen.

    Zou ik ook doen

    0
  23. User  avatar
    1299 XP

    Probleem komt vaker voor en met verschillende spellen, ligt dus niet aan singstar maar aan de PS3 zelf

    0
  24. User  avatar
    1299 XP

    Zojuist een e-mail ontvangen dat mijn vervangende ps3 opgestuurd was. hopen dat ie deze week nog komt 🙂

    0
  25. User  avatar
    260 XP

    Zojuist een e-mail ontvangen dat mijn vervangende ps3 opgestuurd was. hopen dat ie deze week nog komt 🙂

    Ik hoop dat je dan wel weer gewoon een 60GB krijgt :p

    0
  26. User  avatar
    1299 XP

    Ik heb geen 60 GB, denk dus ook niet dat ik een 60 terug krijg :p

    0
  27. User  avatar
    80 XP

    Zou wel mooi zijn.. toch? 😀

    0
  28. User  avatar
    1299 XP

    Ja zou inderdaad wel mooi zijn 😀

    0
  29. User  avatar
    1299 XP

    Zojuist mijn nieuwe ps3 bezorgt gekregen, zat in een strevige doos verpakt met daarin een nieuwe ps3 doos met alle toebehoren, zelfs de dingen die ik niet mee hoefde te sturen zoals handleiding, usbkabel en scartkabel.

    Deze doet het prima, hoop langer dan de vorige :p

    0
  30. User  avatar
    2449 XP

    Volgensmij is de klantenservice iets beter van de 360, niet haterig voor de klantenserivce van Sony:P, maar ik bedoel het zo; Hun krijgen echt heeel veel xbox 360’s opgestuurd met de RROD dus die moeten toch wel een betere klantenservice hebben? Althans, dat lijkt mij logisch :p

    0