Forum

Topic: Tips en Tops

Anoniem's avatar

Hier wat tips en tops van mij:

Tips:

Als je ingelogd bent via de portal en je gaat naar het forum en je klikt vervolgens weer op Home via de zwarte balk dan ben je uitgelogd en als je probeert in te loggen lukt dat niet.
Maak meer sectie’s in het forum. B.v.: Nieuws, Games, Hardware etc.
Als je zelf een post maakt in en topic en je gebruikt de vorige knop dan blijf je nog steeds zien dat er een nieuwe post is in het forum.
Als je zelf een post maakt in een topic en je klikt op PS3-Sense.nl (boven de zwarte balk) dan zie je dat er een nieuwe post is in het forum deel. Ga je vervolgens naar het forum deel dan staat er niks.
Nog niet alles in de menu’s is vertaald van het Engels naar het Nederlands.
Ik (mijn mening) vind de zwart/wit thema niet zo heel mooi

Tops:

Goeie sfeer
Professioneel team
Samen werking met Dark_AleX
Uitgebreid forum
Constant nieuwe extra’tjes
Goeie nieuwsposts

Je moet nu niet denken dat ik dit een bagger site vind. Juist het tegenovergestelde! Ik ben gewoon een beetje kritisch (een zeikerd :p)
Ik wil graag helpen als jullie nog hulp nodig hebben!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 304 XP
    Edwin's avatar

    Hier wat tips en tops van mij:

    Tips:

    Als je ingelogd bent via de portal en je gaat naar het forum en je klikt vervolgens weer op Home via de zwarte balk dan ben je uitgelogd en als je probeert in te loggen lukt dat niet.
    Hmm ik kan deze bug niet nabootsen, ik heb er dus geen last van. Wat voor browser gebruik je?
    Maak meer sectie’s in het forum. B.v.: Nieuws, Games, Hardware etc.
    kijk eens hier, de genoemde categoriรซn staan er allemaal ๐Ÿ™‚
    Als je zelf een post maakt in en topic en je gebruikt de vorige knop dan blijf je nog steeds zien dat er een nieuwe post is in het forum.
    Dat komt omdat je browser de pagina in je cache laad, voor een vernieuwde pagina moet je even op F5 drukken
    Als je zelf een post maakt in een topic en je klikt op PS3-Sense.nl (boven de zwarte balk) dan zie je dat er een nieuwe post is in het forum deel. Ga je vervolgens naar het forum deel dan staat er niks.
    Ook hier heb ik geen last van, nogmaals: welke browser gebruik je?
    Nog niet alles in de menu’s is vertaald van het Engels naar het Nederlands.
    Klopt, werken we hard aan
    Ik (mijn mening) vind de zwart/wit thema niet zo heel mooi
    Dat is inderdaad een mening, ik vind het sterke contrast in de site wel mooi ๐Ÿ˜‰

    Voila, heb zoveel mogelijk antwoorden proberen te geven ๐Ÿ˜‰

    We zullen er nog even naar kijken, maar in ieder geval bedankt voor je feedback (en vooral je tops natuurlijk :p).

  2. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Voila, heb zoveel mogelijk antwoorden proberen te geven ๐Ÿ˜‰

    We zullen er nog even naar kijken, maar in ieder geval bedankt voor je feedback (en vooral je tops natuurlijk :p).

    Hรฉ bedankt! ๐Ÿ˜€

    Ik gebruik FireFox met FasterFox en AdBlockPlus addons. Mischien lig het daar aan. :confused:

    Maak meer sectie’s in het forum. B.v.: Nieuws, Games, Hardware etc.
    kijk eens hier, de genoemde categoriรซn staan er allemaal

    ja dat wist ik wel ๐Ÿ˜‰ Maar nu heb je 2 secties: Algemeen en Overige Forums

  3. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Heb overigens een sollicitatie formulier als bijlage toegevoegd aan deze post ;).

  4. 280 XP
    Julian's avatar

    Tips:

    Als je ingelogd bent via de portal en je gaat naar het forum en je klikt vervolgens weer op Home via de zwarte balk dan ben je uitgelogd en als je probeert in te loggen lukt dat niet.

    Klopt dat probleem heb ik ook. Ik gebruik zelf ook Firefox maar die zorgt ervoor dat je telkens uitgelogd bent als je terug gaat naar de begin pagina.
    Zodra ik Internet Explorer gebruik werkt het prima.

  5. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Ik ben nieuw hier maar moet zeggen dat ik wel te spreken ben over dit forum ๐Ÿ™‚ ziet er goed uit allemaal, veel nieuwtjes en lekkere lay out.

    Kortom van mij krijgen jullie een 8/10!

    Wou ik ff zeggen, of beter gezegd: Typen ๐Ÿ˜‰

  6. 207 XP
    Niekker's avatar

    Wou ik ff zeggen, of beter gezegd: Typen ๐Ÿ˜‰

    of nog weer beter: wilde ik even typen;) lol

  7. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Haha ach ja..maak er van wat je wilt hรฉ ๐Ÿ˜› lol

  8. 1386 XP
    Redd's avatar

    [offtopic] Voor dat soort dingen hebben we het “Nederlands..” topic he! ๐Ÿ˜‰ Kunnen we elkaar lekker afzeiken op spelling en grammatica.

    Ik ben er zelf ook heel slecht in :p [/offtopic]

  9. 424 XP
    Dawes's avatar

    Voor nu heb ik alleen even een TOP:

    elke keer als ik langssurf is er wel weer nieuw nieuws, een groot pluspunt!

    // Dawes