Topic: Midnight Club LA Patch

25 oktober 2008om 00:18

Er is net een patch voor PS3 versie van Midnight Club Los Angeles verschenen 1.02 met een grote van 16 MB naar mijn mening lost deze patch de freezes die soms in de game voorkwamen.

8 reacties

1. User  avatar
    3650 XP

beter hoe is de game (A)

0
  2. User  avatar
    28 XP

Het is een goede game alleen ondanks de patch heeft de game nog steeds freezes, Graphics zijn redelijk beetje weinig AA ’s nachts en vooral als het regent ziet de game er ziek uit, Je hebt veel tunning opties je kunt bijna alles aanpassen dope auto lijst voor het eerst dat er in de stad echte dummy auto’s rond rijden zo als Cadillac Escalde etc,,… wat zou ik nog meer kunnen vertellen het is een goede game het heeft zijn -/+ als je van race games houdt is dit een game die je moet hebben! Ik geef de game een 7,5

0
  3. User  avatar
    2449 XP

Graphics redelijk? o.O?
    Khoor van iedereen dat hij juist érg mooi is…
    Vooral het gebied etc.

0
  4. User  avatar
    84 XP

Dan heb ik ook nog een vraag: heeft Midnight Club Los Angeles een online Free-Roam? Zoals Burnout Paradise dat heeft, kan daar eigenlijk niet zo veel over vinden.. Als dat zo is ga ik straks maar even een fietstocht maken naar de gameboer:p

0
  5. User  avatar
    1100 XP

NFS: Undercover vind ik beter.
    heb midnight club gehad maar heb terug gebracht naar winkel vond hem niet veel aan

0
  6. User  avatar
    915 XP

[quote]Dan heb ik ook nog een vraag: heeft Midnight Club Los Angeles een online Free-Roam? Zoals Burnout Paradise dat heeft, kan daar eigenlijk niet zo veel over vinden.. Als dat zo is ga ik straks maar even een fietstocht maken naar de gameboer:p[/quote]

ja, Cruise heet dat.

0
  7. User  avatar
    1040 XP

[quote]Het is een goede game alleen ondanks de patch heeft de game nog steeds freezes, Graphics zijn redelijk beetje weinig AA ’s nachts en vooral als het regent ziet de game er ziek uit, Je hebt veel tunning opties je kunt bijna alles aanpassen dope auto lijst voor het eerst dat er in de stad echte dummy auto’s rond rijden zo als Cadillac Escalde etc,,… wat zou ik nog meer kunnen vertellen het is een goede game het heeft zijn -/+ als je van race games houdt is dit een game die je moet hebben! Ik geef de game een 7,5[/quote]

issie bter als NFS?

0
  8. User  avatar
    414 XP

[quote]issie bter als NFS?[/quote]

Vele beter, ik raad eerder MC:LA aan…

0