Topic: Game-Moment

03 november 2008om 16:21

Wanneer was je laatste Game-Moment dat je verdrietig boos teleurgesteld was of iets anders.

Mijn laatste Game-Momenten:

Dat ik weer dood ging met Uncharted Drake’s Fortune en dat Fallout 3 raar slap en kort verhaal was wel goed verhaal.

17 reacties

1. User  avatar
    3650 XP

dat ik GTA IV op autosafe had staan
    ik ging gamen
    ik in 1 keer tot 15% ff was
    maar ik 1 cheat had gebruikt
    en ik dus niet al me trophies meer kon halen 😐
    dus maar weer opnieuw xD

0
  2. User  avatar
    915 XP

dat ikmet far cry 2 helemaal anar het noorden moest reizen en toen ik dood ging helemaal weer opnieuw

0
  3. User  avatar
    263 XP

Dat ik met PES 2009 werd gevraagt voor mn favoriete club :):):) (espanyol)

0
  4. User  avatar
    1755 XP

[quote]dat ikmet far cry 2 helemaal anar het noorden moest reizen en toen ik dood ging helemaal weer opnieuw[/quote]

Idd met far cry 2 moet ben je altijd lang onderweg 🙂

0
  5. User  avatar
    291 XP

Dat m’n keeper met fifa 09 onder het gras dook en ik me ps3 opnieuw moest starten. 🙁

0
  6. User  avatar
    555 XP

Dat ik alweer dood geen met uncharted bij in de val.:hypo:..kon wel janken :prop:
    Al vaak mijn kast geschopt etc die game haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan:ranting:
    Nu hoef ik nog alleen maar verpletterent te halen en dan heb ik platinum trophy 😀
    En dan breek ik de cd echt door midden XD :aggressive:

0
  7. User  avatar
    3343 XP

[quote]Dat ik alweer dood geen met uncharted bij in de val.:hypo:..kon wel janken :prop:
    Al vaak mijn kast geschopt etc die game haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan:ranting:
    Nu hoef ik nog alleen maar verpletterent te halen en dan heb ik platinum trophy 😀
    En dan breek ik de cd echt door midden XD :aggressive:[/quote]

Crushing (Verpletterend) is helemaal niet moeilijk. Het neemt veel tijd in maar het kan je in een weekend gelukt zijn. Makkelijk! En je trapt toch niet tegen je Playstation 3 aan hé? Of bedoel je dat wel?

0
  8. User  avatar
    555 XP

[quote]Crushing (Verpletterend) is helemaal niet moeilijk. Het neemt veel tijd in maar het kan je in een weekend gelukt zijn. Makkelijk! En je trapt toch niet tegen je Playstation 3 aan hé? Of bedoel je dat wel?[/quote]

Haha tuurlijk niet daar is dat ding veels te duur voor 😛
    Had van het weekend had ik moeilijk ffe gedaan alleen sommige stukken doe je iets langer over omdat je steeds dood gaat maar de rest ren je wel doorheen

0
  9. User  avatar
    1810 XP

Ik niet al te lang geleden nog een mooi game moment gehad. 🙂

Zoals jullie weten is mijn ps3 voor lange tijd kapot geweest en heb ik dus eigenlijk nooit de mogelijkheid gehad om lvl 25 te halen met Battlefield: Bad Company. 🙁

Na er afgelopen week weer mee begonnen te zijn , ging ik vollop de goede kant op. 🙂

20 , 21 ,22, 23 ,24 en uiteindelijk toch 25. 🙂

Echter was dat niet het enige….
    Want in die ene match waar ik lvl 25 heb gehaald , heb ik maar liefst 4 throphy’s gehaald. :O

Vraag me niet meer welke lawl, dat weet ik niet meer. xD

0
  10. User  avatar
    848 XP

[quote]Idd met far cry 2 moet ben je altijd lang onderweg :)[/quote]

Dat is altijd een irritatie bij mij 😀 😛

0
  11. User  avatar
    1584 XP

[quote]Ik niet al te lang geleden nog een mooi game moment gehad. 🙂

Zoals jullie weten is mijn ps3 voor lange tijd kapot geweest en heb ik dus eigenlijk nooit de mogelijkheid gehad om lvl 25 te halen. 🙁

Na er afgelopen week weer mee begonnen te zijn , ging ik vollop de goede kant op. 🙂

Want in die ene match waar ik lvl 25 heb gehaald , heb ik maar liefst 4 throphy’s gehaald. :O

Vraag me niet meer welke lawl, dat weet ik niet meer. xD[/quote]

En met welk spel is dat dan???
    Ik heb lvl 25 met Battlefield: Bad Company gehaald en dat was voor mij een mooi momentje… Eindelijk met iets de hoogste rank gehaald: General of the Army

0
  12. User  avatar
    1191 XP

[quote]Ik niet al te lang geleden nog een mooi game moment gehad. 🙂

Zoals jullie weten is mijn ps3 voor lange tijd kapot geweest en heb ik dus eigenlijk nooit de mogelijkheid gehad om lvl 25 te halen. 🙁

Vraag me niet meer welke lawl, dat weet ik niet meer. xD[/quote]

Nou loop je heel veel te praten maar over welk spel gaat het nou?

0
  13. User  avatar
    403 XP

Ik had zoals gezegd Fallout 3 uitgespeeld en als je Main-Quest heeft uitgespeeld kan je niet meer verder spelen. :annoyed_h4h:

0
  14. User  avatar
    271 XP

assasins creed. xD
    te prachtig en een mooie tijd gehad.

en Gta4 online spelen. 1ste keer.

0
  15. User  avatar
    533 XP

Nou een headshot geven met een sniper Rifle(eerste als het goed is) op CoD4 no scope en het was best wel een afstandje 🙂

0
  16. User  avatar
    51 XP

M’n laatste echt emotionele moment is wel wat verder weg:
    Het einde van Shadow of the Colossus greep me.
    Ook MGS4 was wel ingrijpend.

0
  17. User  avatar
    1810 XP

[quote]Nou loop je heel veel te praten maar over welk spel gaat het nou?[/quote]

Ow sorry lawl , helemaal vergeten te posten. ^^

Battlefield: Bad Company. 🙂

0