Topic: Wat is jou leeftijd

18 mei 2008om 02:40

Ben eigelijk wel benieuwd naar de gemiddelde leeftijd hier op PS3-Sense.

Ik zelf ben 24 jaar jong.

238 reacties

1. User  avatar
    2103 XP

Ik ben 17, maar dat zegt met mijn moeder niets over wat ik wel en niet mag XD

0
  2. User  avatar
    951 XP

13…ben ik de enige?!

0
  3. User  avatar
    9970 XP

ik ben één van de oudere geloof ik, ik ben 33
    al zeggen veel mensen dat ik 26 lijk, dus daar ben ik alleen maar blij mee haha

0
  4. User  avatar
    4357 XP

[quote]ik ben één van de oudere geloof ik, ik ben 33
    al zeggen veel mensen dat ik 26 lijk, dus daar ben ik alleen maar blij mee haha[/quote]

Hoop dat ik dat op die leeftijd ook nog kan zeggen! Ben zelf 22, maar moet regelmatig bij het halen van drank nog mijn ID laten zien… Misschien een compliment, maar wel een grote ergernis. Wellicht tegen die tijd niet meer. 😉

0
  5. User  avatar
    244 XP

Hier ook een 22 jarige van de partij 😀

0
  6. User  avatar
    636 XP

Ik snap het, Sensu, ik mag dan wel 20 zijn, maar veel mensen schatten mij jonger.
    Het kan gebeuren, aangezien vrouwelijke ‘Oostblokkers’ vaak langer jong lijken, dan de ‘Westblokkers’.
    Dit kan ik totaal niet over de mannen zeggen, bij hen is dat het omgekeerde.

0
  7. User  avatar
    2065 XP

Gebeeldhouwde Slavische koppen <3

20. Maar wordt regelmatig voor 25-30 uit gemaakt. :')

0
  8. User  avatar
    244 XP

[quote]Ik snap het, Sensu, ik mag dan wel 20 zijn, maar veel mensen schatten mij jonger.
    Het kan gebeuren, aangezien vrouwelijke ‘Oostblokkers’ vaak langer jong lijken, dan de ‘Westblokkers’.
    Dit kan ik totaal niet over de mannen zeggen, bij hen is dat het omgekeerde.[/quote]

Ik ken dat ja, alleen ze zeggen dat ik er “Oostblokachtig” uit zie terwijl ik gewoon volkomen Nederlands ben :/

0
  9. User  avatar
    4357 XP

[quote]Ik ken dat ja, alleen ze zeggen dat ik er “Oostblokachtig” uit zie terwijl ik gewoon volkomen Nederlands ben :/[/quote]

Nu ben ik eigenlijk best wel benieuwd naar hoe je er dan uitziet?

0
  10. User  avatar
    2036 XP

al zeggen veel mensen dat ik 26 lijk, dus daar ben ik alleen maar blij mee haha[/quote]

Ik ben ook al 31, bijna 32. ☺

0
  11. User  avatar
    244 XP

Oldtimer 😀

0
  12. User  avatar
    1956 XP

Whaha had Wouter echt 20 geschat qua Chat toen we met z’n allen gingen BF3en 😛
    Met de echoo he Wout xD

0
  13. User  avatar
    627 XP

[quote]Ik ben ook al 31, bijna 32. ☺[/quote]

Misschien kunnen we bejaarden topic openen? Kunnen we een beetje ouwehoeren over het weer en rollators enzo.
    En voor tony en alle andere 13 jarigen kunnen we een kinder hoekje openen. Kunnen hun een beetje praten over justin bieber en k3 enzo 😉

0
  14. User  avatar
    244 XP

Wel in stijl blijven chatten dan door middel van postduiven en brieven schrijven via de post.. 😉

0
  15. User  avatar
    2036 XP

[quote]Whaha had Wouter echt 20 geschat qua Chat toen we met z’n allen gingen BF3en 😛
    Met de echoo he Wout xD[/quote]

thnx xD

0
  16. User  avatar
    382 XP

Ik ben 21 dus dat zit op het gemiddelde ongeveer?!

Wel goed om te lezen dat er nog 30’ers zijn die gamen, je wordt er gelukkig dus nooit te oud voor! 😀

0
  17. User  avatar
    373 XP

17 ( 1994 :p )

0
  18. User  avatar
    9970 XP

[quote]Ik ben 21 dus dat zit op het gemiddelde ongeveer?!

Wel goed om te lezen dat er nog 30’ers zijn die gamen, je wordt er gelukkig dus nooit te oud voor! :D[/quote]

maak je daar maar geen zorgen om, mijn oom is 58 en die gamed nog altijd!
    kwam vroeger altijd bij hem over de vloer, om op zijn MSX Turbo R GT te spelen, geweldig apparaat!

0
  19. User  avatar
    13 XP

29 and still rocking! 🙂

0
  20. User  avatar
    890 XP

[quote]Nu ben ik eigenlijk best wel benieuwd naar hoe je er dan uitziet?[/quote]

Moet je ff op facebook kijken.. zo kan je bijna iedereen wel vinden.

0
  21. User  avatar
    4357 XP

[quote]Moet je ff op facebook kijken.. zo kan je bijna iedereen wel vinden.[/quote]

Helaas niet, maar hij had me al een direct link gestuurd naar een foto. :p

0
  22. User  avatar
    496 XP

hehe goed te lezen dat ik niet de enige 30er ben haha. Ach ja eigenlijk binnenkort 40er. Nog 38 maar in November alweer 39. Goh zal ik dan toch de oudste zijn hier.

0
  23. User  avatar
    193 XP

18 Jaartjes

0
  24. User  avatar
    270 XP

20…

0
  25. User  avatar
    197 XP

ik ben 14 wordt 30 juli 15 xd

0
  26. User  avatar
    53 XP

19 ..

0
  27. User  avatar
    2610 XP

Ben zelf 19 jaar.
    Nooit een probleem gehad met het halen van drank zoals anderen al hadden gepost haha.
    Achja zie het maar als een compliment toch?

0
  28. User  avatar
    1372 XP

[quote]hehe goed te lezen dat ik niet de enige 30er ben haha. Ach ja eigenlijk binnenkort 40er. Nog 38 maar in November alweer 39. Goh zal ik dan toch de oudste zijn hier.[/quote]

Nope… Dat ben je niet… 😉

0
  29. User  avatar
    724 XP

ik ben 14.

0
  30. User  avatar
    220 XP

denk jongste xd 13

0
  31. User  avatar
    197 XP

sinds gister 15 😀

0
  32. User  avatar
    1372 XP

[quote]sinds gister 15 :D[/quote]

Nog van Harte Gefeliciteerd!!! 😀

0
  33. User  avatar
    764 XP

nog een paar dagen dan hoppaah 18:) Ik zou eigenlijk naar Gamescom gaan maar helaas val het tijdens suikerfeest. Niet dat ik het zo erg vind want hopelijk volgend jaar beter:)

0
  34. User  avatar
    1810 XP

21, En al vader voor ik 22 wordt! 😀

0
  35. User  avatar
    890 XP

[quote]21, En al vader voor ik 22 wordt! :D[/quote]

Jij liever dan ik, ik zou nog geen kind willen. Als mijn vriendin toch zwanger zou zijn, dan zou ik er ook vol voor gaan.
    Dat word ook minder gamen voor jou he:P

0
  36. User  avatar
    764 XP

Congratzz:) Jongen of Meisje?? of weet je het niet?

0
  37. User  avatar
    2295 XP

Gefeliciteerd mienjong! Hoe gaat hij/zij heten?

0
  38. User  avatar
    4682 XP

Wel goed om te lezen dat er nog 30’ers zijn die gamen, je wordt er gelukkig dus nooit te oud voor! :D[/quote]

Ik heb ze een paar keer wel veeel ouder gezien m/v 50+ en dan bedoel ik geen denk/training en of tetris games. Vorig jaar zag ik nog 2 man 60+ COD kopen om zelf samen te spelen, en voor een aantal maanden terug een oma die de Vita een poos aan het uit testen was (golf). In Burnout ben ik ook wel eens een verdwaalde oudere tegen gekomen. Je bent nooit te oud om te gamen. Denk ook wel dat het juist goed is voor ouderen “stimuleert hun hersenen enz”.

0

Topic: Wat is jou leeftijd

18 mei 2008om 02:40

Ben eigelijk wel benieuwd naar de gemiddelde leeftijd hier op PS3-Sense.

Ik zelf ben 24 jaar jong.

238 reacties

1. User  avatar
    2103 XP

Ik ben 17, maar dat zegt met mijn moeder niets over wat ik wel en niet mag XD

0
  2. User  avatar
    951 XP

13…ben ik de enige?!

0
  3. User  avatar
    9970 XP

ik ben één van de oudere geloof ik, ik ben 33
    al zeggen veel mensen dat ik 26 lijk, dus daar ben ik alleen maar blij mee haha

0
  4. User  avatar
    4357 XP

Hoop dat ik dat op die leeftijd ook nog kan zeggen! Ben zelf 22, maar moet regelmatig bij het halen van drank nog mijn ID laten zien… Misschien een compliment, maar wel een grote ergernis. Wellicht tegen die tijd niet meer. 😉

0
  5. User  avatar
    244 XP

Hier ook een 22 jarige van de partij 😀

0
  6. User  avatar
    636 XP

Ik snap het, Sensu, ik mag dan wel 20 zijn, maar veel mensen schatten mij jonger.
    Dit kan ik totaal niet over de mannen zeggen, bij hen is dat het omgekeerde.

0
  7. User  avatar
    2065 XP

Gebeeldhouwde Slavische koppen <3

20. Maar wordt regelmatig voor 25-30 uit gemaakt. :')

0
  8. User  avatar
    244 XP

[quote]Ik snap het, Sensu, ik mag dan wel 20 zijn, maar veel mensen schatten mij jonger.
    Dit kan ik totaal niet over de mannen zeggen, bij hen is dat het omgekeerde.[/quote]

Ik ken dat ja, alleen ze zeggen dat ik er “Oostblokachtig” uit zie terwijl ik gewoon volkomen Nederlands ben :/

0
  9. User  avatar
    4357 XP

[quote]Ik ken dat ja, alleen ze zeggen dat ik er “Oostblokachtig” uit zie terwijl ik gewoon volkomen Nederlands ben :/[/quote]

Nu ben ik eigenlijk best wel benieuwd naar hoe je er dan uitziet?

0
  10. User  avatar
    2036 XP

Ik ben ook al 31, bijna 32. ☺

0
  11. User  avatar
    244 XP

Oldtimer 😀

0
  12. User  avatar
    1956 XP

Whaha had Wouter echt 20 geschat qua Chat toen we met z’n allen gingen BF3en 😛
    Met de echoo he Wout xD

0
  13. User  avatar
    627 XP

[quote]Ik ben ook al 31, bijna 32. ☺[/quote]

Misschien kunnen we bejaarden topic openen? Kunnen we een beetje ouwehoeren over het weer en rollators enzo.
    En voor tony en alle andere 13 jarigen kunnen we een kinder hoekje openen. Kunnen hun een beetje praten over justin bieber en k3 enzo 😉

0
  14. User  avatar
    244 XP

Wel in stijl blijven chatten dan door middel van postduiven en brieven schrijven via de post.. 😉

0
  15. User  avatar
    2036 XP

[quote]Whaha had Wouter echt 20 geschat qua Chat toen we met z’n allen gingen BF3en 😛
    Met de echoo he Wout xD[/quote]

thnx xD

0
  16. User  avatar
    382 XP

Ik ben 21 dus dat zit op het gemiddelde ongeveer?!

Wel goed om te lezen dat er nog 30’ers zijn die gamen, je wordt er gelukkig dus nooit te oud voor! 😀

0
  17. User  avatar
    373 XP

17 ( 1994 :p )

0
  18. User  avatar
    9970 XP

maak je daar maar geen zorgen om, mijn oom is 58 en die gamed nog altijd!
    kwam vroeger altijd bij hem over de vloer, om op zijn MSX Turbo R GT te spelen, geweldig apparaat!

0
  19. User  avatar
    13 XP

29 and still rocking! 🙂

0
  20. User  avatar
    890 XP

[quote]Nu ben ik eigenlijk best wel benieuwd naar hoe je er dan uitziet?[/quote]

Moet je ff op facebook kijken.. zo kan je bijna iedereen wel vinden.

0
  21. User  avatar
    4357 XP

[quote]Moet je ff op facebook kijken.. zo kan je bijna iedereen wel vinden.[/quote]

Helaas niet, maar hij had me al een direct link gestuurd naar een foto. :p

0
  22. User  avatar
    496 XP

hehe goed te lezen dat ik niet de enige 30er ben haha. Ach ja eigenlijk binnenkort 40er. Nog 38 maar in November alweer 39. Goh zal ik dan toch de oudste zijn hier.

0
  23. User  avatar
    193 XP

18 Jaartjes

0
  24. User  avatar
    270 XP

20…

0
  25. User  avatar
    197 XP

ik ben 14 wordt 30 juli 15 xd

0
  26. User  avatar
    53 XP

19 ..

0
  27. User  avatar
    2610 XP

Ben zelf 19 jaar.
    Nooit een probleem gehad met het halen van drank zoals anderen al hadden gepost haha.
    Achja zie het maar als een compliment toch?

0
  28. User  avatar
    1372 XP

[quote]hehe goed te lezen dat ik niet de enige 30er ben haha. Ach ja eigenlijk binnenkort 40er. Nog 38 maar in November alweer 39. Goh zal ik dan toch de oudste zijn hier.[/quote]

Nope… Dat ben je niet… 😉

0
  29. User  avatar
    724 XP

ik ben 14.

0
  30. User  avatar
    220 XP

denk jongste xd 13

0
  31. User  avatar
    197 XP

sinds gister 15 😀

0
  32. User  avatar
    1372 XP

[quote]sinds gister 15 :D[/quote]

Nog van Harte Gefeliciteerd!!! 😀

0
  33. User  avatar
    764 XP

nog een paar dagen dan hoppaah 18:) Ik zou eigenlijk naar Gamescom gaan maar helaas val het tijdens suikerfeest. Niet dat ik het zo erg vind want hopelijk volgend jaar beter:)

0
  34. User  avatar
    1810 XP

21, En al vader voor ik 22 wordt! 😀

0
  35. User  avatar
    890 XP

Jij liever dan ik, ik zou nog geen kind willen. Als mijn vriendin toch zwanger zou zijn, dan zou ik er ook vol voor gaan.
    Dat word ook minder gamen voor jou he:P

0
  36. User  avatar
    764 XP

Congratzz:) Jongen of Meisje?? of weet je het niet?

0
  37. User  avatar
    2295 XP

Gefeliciteerd mienjong! Hoe gaat hij/zij heten?

0
  38. User  avatar
    4682 XP

Ik heb ze een paar keer wel veeel ouder gezien m/v 50+ en dan bedoel ik geen denk/training en of tetris games. Vorig jaar zag ik nog 2 man 60+ COD kopen om zelf samen te spelen, en voor een aantal maanden terug een oma die de Vita een poos aan het uit testen was (golf). In Burnout ben ik ook wel eens een verdwaalde oudere tegen gekomen. Je bent nooit te oud om te gamen. Denk ook wel dat het juist goed is voor ouderen “stimuleert hun hersenen enz”.

0