Topic: LittelBigPlanet ja of toch niet?

19 november 2008om 21:42

Hee

Ik zit hier met een probleem:p

Ik wil littelbigplanet maar ik denk dat het een kinderspelletje. Wat isjulliemening over de game zelg

17 reacties

  1. User  avatar
    3650 XP

    KOPEN!!!
    ZEER GOED SPEL!!!
    ik heb beta gespeeld en verslaafd:D
    heb orgineel niet ben namelijk blut:$
    maar met sint heb ik hem 😀
    KOPEN dus ! 😀

    GEEEEEEEN kinderspel !

    0
  2. User  avatar
    653 XP

    Ok lijk me ook leuk spel enzo maar tog twijfel ik:P Dat ik het snel zat ben enzo

    0
  3. User  avatar
    84 XP

    Samen met iemand anders is het echt heel verslavend.. Ook als je een creatieve geest heb kan je geniale levels maken.. Het leuke is dat je voor sommige dingen echt met zijn 2en moet zijn om bepaalde items te krijgen, die je niet kan krijgen als je in j 1tje bent..

    0
  4. User  avatar
    3650 XP

    Dat dacht ik ook voordat ik de beta speelde
    ik speelde hem 10 min en ik was zat
    ik speelde 5 dagen niet
    ging 1 keer online spelen
    met vrienden en ik lachte me zo dood dat ik de eer volgende paar dagen NON stop de beta gespeeld heb 🙂
    en toen en toen was de beta voor bij :'(
    Maar dexter bijv. Speelt LBP dag in dag uit :O letterlijk :O dus verveling slaat denk ik niet snel toe!

    0
  5. User  avatar
    653 XP

    Wat is nou de bedoeling dan gwn lvl’s maken

    0
  6. User  avatar
    3650 XP

    gewoon levels door lopen beetje springen jha egt een bedoeling heeft het niet
    HEt geeft je veel plezier elkaar te slaan en zo 🙂

    0
  7. User  avatar
    1299 XP

    Het is zeker geen kinderspel, de levels die je offline kunt spelen zijn vaak best lastig, de bedoeling van de game is naast het halen van de offline levels waarin je stickers en andere dingen kunt winnen, het online spelen van de levels die iedereen kan maken en jij zelf dus ook en andere kunnen die van jou dan weer spelen, dit kan je in je eentje spelen of met een paar vrienden.

    0
  8. User  avatar
    1755 XP

    Ik ben er toch niet voor hoor voor dit spel :p

    0
  9. User  avatar
    3343 XP

    WREDE GAME DIE MOET JE HEBBEN EEN DIKKE MUSTHAVE JE KAN ALLES IN DE LEVEL CREATOR WAT JE MAAR KAN BEDENKEN EN ANDERS MAAK JE HET!

    PS: Sorry voor de Caps-Lock een beetje enthouasiast! 😛

    0
  10. User  avatar
    1377 XP

    Kopen! Plezier gegarandeerd!

    0
  11. User  avatar
    653 XP

    Ok ik weet genoeg:P Volgend weekend ben ik jarig dus ik weet wat ik moet vragen:D

    0
  12. User  avatar
    1584 XP

    Ook al weet je genoeg, tog mijn mening 🙂

    Ik heb de Beta gespeeld en vondt em wel leuk, maar naar mijn mening gaat deze na een tijdje tog vervelen en dan komt alles op hetzelfde neer…

    0
  13. User  avatar
    848 XP

    [quote]Ook al weet je genoeg, tog mijn mening 🙂

    Ik heb de Beta gespeeld en vondt em wel leuk, maar naar mijn mening gaat deze na een tijdje tog vervelen en dan komt alles op hetzelfde neer…[/quote]

    Nee man, de levels die gemaakt worden zijn leuk en elke keer anders!
    KOPEN!

    0
  14. User  avatar
    393 XP

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit spel meer iets vind voor de Wii, of heb ik het dan helemaal verkeerd? Ik vind het allemaal een beetje kiddy overkomen. Mij trekt het totaal niet. Geef mij maar Far Cry 2, Fallout 3 en Valkyria Chronicles… En als ik dan platform games wil spelen pak ik mijn snes en speel ik Super Mario World, beter dan dat wordt het niet imho.

    0
  15. User  avatar
    848 XP

    [quote]Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit spel meer iets vind voor de Wii, of heb ik het dan helemaal verkeerd? Ik vind het allemaal een beetje kiddy overkomen. Mij trekt het totaal niet. Geef mij maar Far Cry 2, Fallout 3 en Valkyria Chronicles… En als ik dan platform games wil spelen pak ik mijn snes en speel ik Super Mario World, beter dan dat wordt het niet imho.[/quote]

    Het ziet er ook een beetje kiddy uit, maar het is vet moeilijk om er iemand ervan te overtuigen dat het echt heel leuk is.
    Alle trailers zien er allemaal veels te kiddy uit, maar echt speel het een keer!

    0
  16. User  avatar
    404 XP

    Spel is ontzettend verslavend, mooie graphics, goede gameplay, vooral gevarieerde gameplay en door de online mogelijkheden nog eens oneindig speelbaar 🙂
    Ik ben bijna 30 en vind het spel zeker een topper!

    0
  17. User  avatar
    5 XP

    echt een aanrader voor met vrienden te spelen, maar helemaal alleen denk ik niet dat het spel lang stand zou houden 🙂

    0