Topic: Ipod dood

22 november 2008om 17:12

Hee guys

Me ipod 30 GB gaat niet meer aan -.- Hij is messchien 3x gebruikt en opeens gaat dieniet meer aan staat niet op hold en hij wilt niet opladen:(

16 reacties

1. User  avatar
    1536 XP

Als eens ge-reset?

0
  2. User  avatar
    3650 XP

Gewoon terug naar de winkel gaan 😉
    niet moeilijk gaan doen 😀

0
  3. User  avatar
    653 XP

hoe moet dat? Ik had hem naar BCC gegeven voor garantie zijden ja voor 220 euro kunnen we hem naar appel stuuren en dan repairen

0
  4. User  avatar
    1536 XP

Dan moet je ze neerslaan en zeggen dat dat *paar vloekworden* gewoon garantie is en dat gratis moet (A)

0
  5. User  avatar
    653 XP

Lukt niet

En als ik hem probeer opteladen staat er please wait very low battery en dan 10uur lang:P

0
  6. User  avatar
    1536 XP

Wat lukt niet, re-setten xD?

0
  7. User  avatar
    653 XP

Ja en nieuwe ipod krijgen:p onder de garantie

0
  8. User  avatar
    555 XP

Als het goed is zouden hun hem dan naar Apple opsturen en dat hun hem gratis maken…
    Maar moet je dan betalen want dan word je flink genaait:P

0
  9. User  avatar
    848 XP

Ja idd niet betalen, hun moeten hem gewoon opsturen!!!

0
  10. User  avatar
    3388 XP

Laat dan dat filmpje zien van die reclame met dat jongentje en die auto:P

0
  11. User  avatar
    1040 XP

dat wordt dus psturen(A)

0
  12. User  avatar
    653 XP

LoL ze zijden eerst 35euro voor het opstuuren van de IPOD ik flink boos op die gekken 35euro betalen om hem alleen maar bekijken of er wat mee is ik heb die IPOD trug gekregen niet betaald denk dat ik naar zo gamewinkeltje ga om te kijken of hun hem kunnen maken

0
  13. User  avatar
    3650 XP

[quote]LoL ze zijden eerst 35euro voor het opstuuren van de IPOD ik flink boos op die gekken 35euro betalen om hem alleen maar bekijken of er wat mee is ik heb die IPOD trug gekregen niet betaald denk dat ik naar zo gamewinkeltje ga om te kijken of hun hem kunnen maken[/quote]

35 euro:O
    oplichters:O
    zei APPLE dat of de BCC..?

0
  14. User  avatar
    1584 XP

ik snap zoiezo niet waarom je een dure Ipod koopt terwijl je een goeie mp3-speler ken kopen voor 20-25 euries waar je alles ken opzetten en afhalen…

0
  15. User  avatar
    653 XP

[quote]ik snap zoiezo niet waarom je een dure Ipod koopt terwijl je een goeie mp3-speler ken kopen voor 20-25 euries waar je alles ken opzetten en afhalen…[/quote]

Dat is nu niet een jaar geleden

0
  16. User  avatar
    1381 XP

[quote]Dat is nu niet een jaar geleden[/quote]

Dus je hebt hem in een jaar tijd 3x gebruikt?

0