Hallo,
Ik vroeg mij dus af wat jullie sensitivity waren op COD. Ik gebruik (low) 1 dus want vind hoe trager hoe beter je kan mikken.
Maar nu wou ik is weten wat jullie gebruiken, dan kan ik zien wat de meeste dan gebruiken.
Stem maar 😀 !
Hallo,
Ik vroeg mij dus af wat jullie sensitivity waren op COD. Ik gebruik (low) 1 dus want vind hoe trager hoe beter je kan mikken.
Maar nu wou ik is weten wat jullie gebruiken, dan kan ik zien wat de meeste dan gebruiken.
Stem maar 😀 !
en wat is sensitivity als ik vragen mag :$:$
7(very high) ik kan goed aimen en had laatst bij zombie mode van 71 kills 56 headshots:p
[quote]Hallo,
Stem maar 😀 ![/quote]
hoe trager hoe sneller je ook dood gaat
ps: mijne staat op 6
[quote]en wat is sensitivity als ik vragen mag :$:$[/quote]
wat is dat eigenlijk ja
[quote]en wat is sensitivity als ik vragen mag :$:$[/quote]
Is hoe snel dat je beweegt.
Sweetkill kan goed zijn, maar toch schiet ik ook en precies, op free for all had ik gisteren nog 30/5 😉
[quote]Is hoe snel dat je beweegt.
Sweetkill kan goed zijn, maar toch schiet ik ook en precies, op free for all had ik gisteren nog 30/5 ;)[/quote]
mijn laatste potje had ik 120 kills 34 death:P
maar wil we keer potje tegen je spelen
[quote]mijn laatste potje had ik 120 kills 34 death:P
maar wil we keer potje tegen je spelen[/quote]
Zoveel kills, op wat dan ? team deathmatch ? :p
[quote]Zoveel kills, op wat dan ? team deathmatch ? :p[/quote]
nee headquarters of sabotage ook af en toe
[quote]nee headquarters of sabotage ook af en toe[/quote]
Ow leuk, zal nu ook headquarters doen :D, maar nu ontopic xD
7/6 hangt vanaf welk wapen XD. Met een LMG gebruik ik 6 de rest 7 waarom weet ik niet maar ik vind het fijn 🙂
ik gebruik 4, maar ik ga nu ff 1 proberen en 7 want vind het nog niet echt lekker.
ken je dat instellen dan :tease:
Gewoon de standaard:P ik zal zo ff kijken
[quote]ken je dat instellen dan :tease:[/quote]
Ja bij sensivity custom klikken.
Lol, ik ben dus de enige precies die het laagst neemt, zal eens proberen met hogere sensitivity te spelen xD
[quote]Lol, ik ben dus de enige precies die het laagst neemt, zal eens proberen met hogere sensitivity te spelen xD[/quote]
Ik heb het even geprobeerd maar het is niks voor mij, het draaien duurt echt een eeuwigheid met sniper kan het wel goed zijn, maar ik heb nu 2 dacht ik 😛
Draaien duurt wel lang, maar je moet je niet vaak draaien, je gaat gewoon naar de enemy en als ze je in de rug schieten ben je toch al dood :p zelf als je snel draait
Ik heb totaal geen idee welke sensivity ik speel. :O
Standaard nu , maar met CoD4 speelde ik op zn hoogst.