Forum

Topic: White Dual Shock 3

Anoniem's avatar

Ik zat laats te kijken voor een witte dualshock 3 en die ziet er echt tof uit maar kan dus geen plek vinden waar ik em kan kopen:( de enige plek waar ik em kan vinden is marktplaats maar dan woont de verkoper aan de andere kant van Nederland dus is mijn vraag kent iemand hier een plek waar ik misschien een dualshock 3 kan kopen?(site of winkel) en het liefst in Nederland.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

28 reacties

  1. 6677 XP
    Myx's avatar

    Denk dat je hem toch moet importeren.

  2. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Ik kan alleen bedenken dat je ze uit Japan kan halen.

  3. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Japan FTW!

  4. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik vindt de witte Ps3 int geheel al mooi. :O

    Mischien dat ik em zelf nog ooit ga spuiten zodra mn garantie eraf is. 🙂

  5. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Witte PS3 wordt niet meer verkocht ( toch ? xD ) Dus zal je ook geen witte controller vinden dus kan je alleen maar importeren…

  6. 85 XP
    neYzzz's avatar

    Nou ik probeer het nu ff bij marktplaats^^ en als dat niet lukt maar importen-.- of misschien dan maar gewoon een zwarte:(

  7. 190 XP
    technizo's avatar

    die iwtte is echt heel mooi, maar heb toch maar een zwarte gekocht want importeren was te duur, en uiteindelijk maakt het niet uit

  8. 1748 XP
    Shmet's avatar

    de witte kan mooi zijn, maar een controller blijft een controller 😀 als je gamed kijk je naar je scherm en niet naar je controller 😉

  9. 304 XP
    Edwin's avatar

    Op www.dealextreme.com kan je em sowieso wel kopen 🙂 gratis verzending;)

  10. 1402 XP
    Selec1's avatar

    De witte is alleen in Japan uitgekomen. Importeren dus. www.YesAsia.com of www.dealextreme.com

    Ik heb een witte en hij is echt tof :). Het is ook erg handig dat je meteen ziet welke de DualShock is en welke niet ;).

    Ik wil nu eigenlijk ook nog een witte PS3… 🙁

  11. 480 XP
    Flow's avatar

    Is de witte PS3 ook neit in Japan uitgekomen? Importeren of wit laten spuiten 😛

  12. 85 XP
    neYzzz's avatar

    De witte is alleen in Japan uitgekomen. Importeren dus. www.YesAsia.com of www.dealextreme.com

    Ik heb een witte en hij is echt tof :). Het is ook erg handig dat je meteen ziet welke de DualShock is en welke niet ;).

    Ik wil nu eigenlijk ook nog een witte PS3… 🙁

    heeft er iemand ooit eerder bij deal extreme gekocht? en hoe lang duurt versturen ongeveer? er staat namelijk 2tot5 werkdagen maar ergens anders staat weer 2 weken?

  13. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik weet het ook niet maar het duurt meestal wel een tijdje heb ik gehoord:p Gewoon bestellen joh je krijgt hem vanzelf

  14. 1748 XP
    Shmet's avatar

    pfff ik kan niks importeren, heb geen creditcard en als ik aan ouders vraag is het gezaag 😀

  15. 1386 XP
    Redd's avatar

    Bij dealextreme moet je rekenen op een levertijd van 2-3 weken. Ik heb zelf 2 weken moeten wachten op mijn Dualshock, maar heb menig keer langer gewacht op andere spullen.

  16. 85 XP
    neYzzz's avatar

    2 weken:( dat is net iets te lang-.- ik probeer het wel op marktplaats:(

  17. 1386 XP
    Redd's avatar

    2 weken:( dat is net iets te lang-.- ik probeer het wel op marktplaats:(

    Het is in dat opzicht jammer dat de dollar weer gestegen is, toen ik mijn DS3 bestelde heb ik 38 euro (free shipping) betaald dankzij de dramatische dollar koers een tijdje geleden. :p
    Dat was dan ook de enige reden dat ik 3 weken kon wachten, dus als ik jou was zou ik ook nog even verder zoeken..

  18. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Kijk wat deze Zwerver heeft gevonden. 🙂

    http://www.psxshop.nl/dualshock-white-ceramic-p-2468.html

    Witte Dual shock 3, ook nog in een nederlandse winkel betrouwbaar en snel bezorgt.

  19. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Nou is de vraag heb je hem al besteld?:P

  20. 85 XP
    neYzzz's avatar

    Nee heb ik niet en die PSXshop zat ik ook aan te denken maar dan kom ik met verzendkosten al aan de 70 euro-.- en das gewoon te duur als ik voor 45 bij DE kan krijgen en voor 50 bij eBay.

  21. 219 XP
    basvandelouw's avatar

    Nee heb ik niet en die PSXshop zat ik ook aan te denken maar dan kom ik met verzendkosten al aan de 70 euro-.- en das gewoon te duur als ik voor 45 bij DE kan krijgen en voor 50 bij eBay.

    het is ook nooit goed

  22. 53 XP
    Hihiirokane's avatar

    lol.

    Doen die bedrijven die PS3’s spuiten ook controllers eigenlijk? Lijkt me een veel makkelijkere manier…

  23. 4204 XP
    afca-yuri's avatar

    Ik vind die witte echt lelijk…

  24. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    http://www.cdwow.nl/

    Heeft witte DualShock 3 voor leker prijsje,

    anders gewoon YesAsia, werkt prima heb ik ook mijn controllers vandaan

  25. 85 XP
    neYzzz's avatar

    Heb hem afgelopen zaterdag besteld bij www.cdwow.nl was goedkoop en ook nog is free shipping dus nu maar afwachten tot die er is..

  26. 110 XP
    Marshall's avatar

    Bestellen op Ebay. Bij de volgende heb ik er in totaal al 3 besteld. Ze zitten in Hongkong maar de feedback score is zeer goed en ik had ze alle 3 binnen 4 dagen in huis. Inclusief verzendkosten zit je rond de 40 euro.

    http://cgi.ebay.nl/NEW-SONY-PS3-DUAL-SHOCK-dualshock-3-Black-or-White_W0QQitemZ270311208948QQcmdZViewItemQQptZUK_VideoGames_VideoGameAccessories_VideoGameAccessories_JN?hash=item270311208948&_trksid=p3911.c0.m14&_trkparms=72%3A1399%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318

  27. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    dealextreme
    gratis verzending

  28. 85 XP
    neYzzz's avatar

    VANDAAG BINNEN GEKREGEN YEAHH! hij ziet er super super super moooi uit!