Topic: Werk

29 november 2008om 21:53

Heey iedereen,

Ik heb snel werk nodig ๐Ÿ™
dus geef is tips voor werk
ik ben 14 ๐Ÿ™‚
en woon in renswoude (graag dan een bedrijf in de buurt geven)
ik kan niks vinden ๐Ÿ™

24 reacties

1. User  avatar
    643 XP

Je vindt werk in de kleinste hoekjes, de industrie-zone effe checken

0
  2. User  avatar
    403 XP

Gewoon ouderwets krantenlopen.

0
  3. User  avatar
    3650 XP

[quote]Gewoon ouderwets krantenlopen.[/quote]

heb ik al gedaan xD
    maar daa hoef ik never mee terug te komen ๐Ÿ˜›

0
  4. User  avatar
    209 XP

hiero kan je bij de albert heijn gewoon als je 14-15 bent vakkevullen in de ochtend om 5 uur vlak voor school begint. ik zoek ook werk maar ben zoooo lui

0
  5. User  avatar
    2449 XP

14-15? meen je dat
    hiero 16 in Breda:S
    raar..
    nja ik ga ff w8e tot ik 16 ben en lekker werken bij de Bartsmit die nog geen 50 meter van me vandaan is. lekker korting op games en miss kan ik games zelfs paar dage eerder krijge ๐Ÿ˜€

0
  6. User  avatar
    1299 XP

Mag je wel werken als je 14 bent :S

0
  7. User  avatar
    3388 XP

je mag alleen krantenwijk doen of je moet zwart gaan weken bij een klein bedrijfje. Ik zou als ik jou was 1 jaartje wachten en dan mag je in een supermarkt werken tot maximaal 7 uur s’avonds.

0
  8. User  avatar
    1810 XP

-Krantenwijk
    -Vakkenvuller (maar moet je idd 16 voor zijn d8 ik)
    -Ga naar een boer en vraag of je daar klusjes kunt doen. (als je op of bij het platteland woont. ๐Ÿ˜‰
    -Ga langs de deur bij oudere mensen en vraag of je boodschappen voor ze kunt doen.

Het zijn maar ideeรซn lol.

0
  9. User  avatar
    9970 XP

auto’s wassen (heerlijk weer ervoor)
    klusjes in huis voor je ouders
    noem maar op

0
  10. User  avatar
    3650 XP

Als het goed is heb ik wel werk eindelijk in de vakantie:)
    Werk dan gewoon zwart xD
    ag jha he:P

Ga zo wel ff zijken bij mijn ouders voor werk ๐Ÿ˜›

0
  11. User  avatar
    3388 XP

Neem kratenwijk je krijgt binnenkort van die kaartjes waarmee je langs de deuren moet en dan krijg je geld omdat je ze prettige kerst dagen wenst per huis dus dan heb je loon en nog heel veel losgeld erboven op:P

0
  12. User  avatar
    3650 XP

[quote]Neem kratenwijk je krijgt binnenkort van die kaartjes waarmee je langs de deuren moet en dan krijg je geld omdat je ze prettige kerst dagen wenst per huis dus dan heb je loon en nog heel veel losgeld erboven op:P[/quote]

Zoals ik al eerder zei die willen me niet meer:(
    had er geen zin in een dagje en toen dumpte ik alles op straat xD

0
  13. User  avatar
    263 XP

[quote]Zoals ik al eerder zei die willen me niet meer:(
    had er geen zin in een dagje en toen dumpte ik alles op straat xD[/quote]

slim (Y)

0
  14. User  avatar
    1755 XP

[quote]14-15? meen je dat
    hiero 16 in Breda:S
    raar..
    nja ik ga ff w8e tot ik 16 ben en lekker werken bij de Bartsmit die nog geen 50 meter van me vandaan is. lekker korting op games en miss kan ik games zelfs paar dage eerder krijge :D[/quote]

Bart smit, vakantie werk dan ? :p

0
  15. User  avatar
    2449 XP

Vakantiewerk, agja dat komt nog wel… nog 2 jaartjes w8en en dan werk ik daar, hopelijk.. xD
    Een kennis van me werkt daar ook dusja..
    en anders aardbeien plukken in de vakantie he:prop: kan ook..
    ik woon wel dichtbij veel boerderijen waar het kan..

0
  16. User  avatar
    381 XP

@ vinnie goedzo! ga inderdaad geen krantenwijk doen. Dit heb ik ook gedaan en damn wat was dat een kut werk!:yucky:

0
  17. User  avatar
    285 XP

[quote]je mag alleen krantenwijk doen of je moet zwart gaan weken bij een klein bedrijfje. Ik zou als ik jou was 1 jaartje wachten en dan mag je in een supermarkt werken tot maximaal [b]7 uur s’avonds[/b].[/quote]

Waar ze zich toch niet aan houden, ik werk op de vrijdag tot 9 uur. Ben ook 15. Bij de Super de Boer in Woerden.

0
  18. User  avatar
    1584 XP

krantenwijk heb ik nog geen jaar gedaan, toen de kerst kwam en ik mogt die kaartjes doen, kreeg ik veel geld en ben gelijk gestopt :tease:

0
  19. User  avatar
    1040 XP

kiwl ook graag werk, woon ook in renswoude. sugesties??
    [quote]Als het goed is heb ik wel werk eindelijk in de vakantie:)
    Werk dan gewoon zwart xD
    ag jha he:P

Ga zo wel ff zijken bij mijn ouders voor werk :P[/quote]

kan ik dan ookmee??

0
  20. User  avatar
    50 XP

Je kan natuurlijk altijd ergens in gaan handelen. Verder laat ik het aan je fantasie over waarin en hoe ๐Ÿ™‚ Maar overal is een markt(je) voor ^^

Nee ik zou idd een jaartje wachten tot je vijftien bent en dan een ‘echte’ bijbaan zoeken. Ontwijk de macdonalds en het vakkenvullen als t enigszins kan (heb ik persoonlijk nare ervaringen mee :D) En als je 18 bent en een beetje goedgebekt: callcenter in! Verdient vaak super, ontslagen worden is niet erg want dan ga je gewoon naar de volgende, en werktijden zijn vaak goed te combineren met school. Misschien tot die tijd de zgn. heitje-voor-een-karweitje?

0
  21. User  avatar
    3650 XP

[quote]Je kan natuurlijk altijd ergens in gaan handelen. Verder laat ik het aan je fantasie over waarin en hoe ๐Ÿ™‚ Maar overal is een markt(je) voor ^^

Nee ik zou idd een jaartje wachten tot je vijftien bent en dan een ‘echte’ bijbaan zoeken. Ontwijk de macdonalds en het vakkenvullen als t enigszins kan (heb ik persoonlijk nare ervaringen mee :D) En als je 18 bent en een beetje goedgebekt: callcenter in! Verdient vaak super, ontslagen worden is niet erg want dan ga je gewoon naar de volgende, en werktijden zijn vaak goed te combineren met school. Misschien tot die tijd de zgn. heitje-voor-een-karweitje?[/quote]

doe ik al ๐Ÿ˜›
    maar dat is wel illegaal ๐Ÿ˜›
    maar vedient tog gem 10 euro per week ๐Ÿ™‚

0
  22. User  avatar
    403 XP

Het is al bijna oud en nieuw dus…je weet waar je in kan handelen.

0
  23. User  avatar
    186 XP

beetje aan vuurwerk komen en verkopen aan chappies in je klas dus ๐Ÿ˜›

0
  24. User  avatar
    3343 XP

[quote]doe ik al ๐Ÿ˜›
    maar dat is wel illegaal ๐Ÿ˜›
    maar vedient tog gem 10 euro per week :)[/quote]

Ik loop 4 keer kranten in de maand voor ongeveer €50,- per maand (4×1 uur = 4 uur werken voor ongeveer €50,- )dat verdiend iets beter. xD

0