Forum

Topic: hdfilm op ps3

Anoniem's avatar

weet iemand hoe je goed een hdfilm op je ps3 krijgt?
Via mediaserver gaat waarschijnlijk niet werken omdat hij dan weer 8 gig moet downloaden en toen ik hem op mp3 had herkende de ps3 hem niet waarschijnlijk omdat hij NTFS is maar in FAT 32 kan je niet boven de 4 gig

weet iemand een goede oplossing?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    hij moet 8 gig niet downloaden maar streamen dus tijdelijk downloaden oftewel mediaserver moet wel lukken. Je kan ook het filmpje splitsen met een video editor en dan weer proberen( kwaliteit verlies) of het bestand verkleinen door een andere codec.

  2. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    Ten eerste moet je HD Film de goeie container hebben, het liefst natuurlijk MP4, maar mpg of WMVHD zijn ook goed.
    Als je film groter is dan 4gig dan is de enige optie om hem af te spelen, hem streamen via een netwerk.
    Dit doe je met een media server, bijv Mediaplayer 11 of een van de betere namelijk:

    Tversity

    Dit moet je wel goed instellen, dus kijk goed naar de tutorial op de site van Tversity.

  3. 53 XP
    bravefencer's avatar

    is het niet mogelijk om gewoon een usb stick a 16gb kopen. film daarom pluren in je ps3 douwen en kopieren naar je ps3?

  4. 1402 XP
    Selec1's avatar

    is het niet mogelijk om gewoon een usb stick a 16gb kopen. film daarom pluren in je ps3 douwen en kopieren naar je ps3?

    Ik weet niet hoe de USB stick geformatteerd is (ik denk FAT32) maar alle FAT16 en FAT32 ondersteunen geen bestanden groter dan 4GB

  5. 454 XP
    arwin1993's avatar

    Weet iemand of de ps3 gewoon NTFS niet ondersteund of mijn ps3 mijn mp3 niet herkend?

  6. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Weet iemand of de ps3 gewoon NTFS niet ondersteund of mijn ps3 mijn mp3 niet herkend?

    De PS3 ondersteunt inderdaad geen NTFS. Alleen FAT…

  7. 454 XP
    arwin1993's avatar

    Dat is wel zonde zeg voor een apparaat waar ze het zo van promoten dat hij hd kan 🙁

  8. 51 XP
    Cobra's avatar

    een bewuste keus van sony mocht de ps3 gehackt worden, dan kunnen die grote games niet afgespeeld vanaf HD

  9. 1402 XP
    Selec1's avatar

    een bewuste keus van sony mocht de ps3 gehackt worden, dan kunnen die grote games niet afgespeeld vanaf HD

    Euh ja, en het feit dat MicroSoft het patent heeft op NTFS natuurlijk.

  10. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    waar staat de turtioal voor tversity?

  11. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    Op de eigen site van Tversity:

    http://tversity.com/support/quickstart/

  12. 673 XP
    Younistyle's avatar

    waar staat de turtioal voor tversity?

    Je kan ook ze ook converten naar PS3AVCHD of meteen een PS3AVCHD downloaden… Die hoef je alleen maar te branden op een DVD-9 en voíla daar heb je je namaak blu ray 😀

  13. 454 XP
    arwin1993's avatar

    heb net een computer op mijn kamer gekregen dus ik doe het zo wel is wat makkelijker.

  14. 277 XP
    RevXxx's avatar

    heb net een computer op mijn kamer gekregen dus ik doe het zo wel is wat makkelijker.

    je kunt ook een hardeschijf in Fat32 maken.
    en dan Hd Films kijken zo doe ik het ook. (aleen had laast een probleempje dat de Fat32 Hd moest formateert worden met alle films en Prive dingen.

    ik weet dus niet hoe vaak dit voor komt maar het was best lastig. (dit was mn 1ste keer) maar dit is wel een handige manier en gebruik het al jaren.
    maar heb alles gelukkig weer terug kunnen zetten (na 3uren wachten) en in de nacht bezig gaan met de Hardeschijf.

    GetDataBack Fat32/Ntfs.

  15. 93 XP
    Rowin268's avatar

    DVD 9
    Delen en op USB stick zetten
    Streamen met Windows Media Player (of kopiëren)
    Op je PC kijken en het daarbij laten

    Meer opties zijn er niet echt~