Forum

Topic: PS3-Sense Sollicitatie, Wat kan ik?

Anoniem's avatar

Ik heb vandaag maar besloten sinds ik mij had aangemeld om mee te helpen op PS3-Sense met het photoshoppen van foto`s / plaatjes, om eens iets te laten zien van wat ik kan.

Momenteel ben ik nog bezig, maar wilde jullie niet onthouden van waar ik op dit moment ben.

Het leek mij namelijk handig om te laten zien wat ik kan met photoshop door een photoshop tune van een auto te maken. Het is dus nog in beta stage, maar als je comments hebt, laat maar horen en ik zal kijken of ik het toe kan passen.

Gr Emile

PS, eveneens mijn Signature heb ik zelf gemaakt, met de Games die ik tot nu toe zelf bezit.

Origineel:

Mijn versie tot nu toe:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 1402 XP
    Selec1's avatar

    vul even dit in en bekijk dit ook even

  2. 84 XP
    emiletelkamp's avatar

    Hey,

    Had al sollicitatiebrief ingevuld en gemaild, werd gevraagd in mail of ik wat kon laten zien van wat ik kon, vandaar dat ik vandaag maar aan de gang ben gegaan.

    Gr Emile

  3. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Aha! Ziet er goed uit. Kan je ook zelf logo’tjes maken?

  4. 84 XP
    emiletelkamp's avatar

    Wanneer het moet kan ik ook logo`s ontwerpen ja, wil weleens wat maken? Zeg maar wat voor logo?

    Grtz Emile

  5. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Maak voor de grap eens een leuke PS3-Sense header?

  6. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    yo jij hebt skills ik ben ook wel nieuwsgierig wat je allemaal kan :O

  7. 84 XP
    emiletelkamp's avatar

    @ R@tz
    Dat zal ik eens gaan doen, morgen denk ik dat ik wel wat heb 😀

    @ PotAFluX
    ThnX :sunglass:

  8. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    nice , idd, talent! 😛
    hoop eerlijk gezegt dat ik ook Ps3-sense mag joinen als newsposter en/of redacteur 🙂

    heb solicitatie formulier al ingevult =D

  9. 84 XP
    emiletelkamp's avatar

    Hierbij een voorbeeld van hoe het misschien kan?

    ———————————

    http://img528.imageshack.us/img528/2595/ps3sensetopbetahh6.jpg

    ———————————

  10. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Op het moment werk ik hard aan een nieuwe frontpage voor Ps3-Sense en waarschijnlijk zal het een geheel nieuwe frontpage worden (het forum blijft intact!). Dus kan inderdaad wel wat photoshop hulp gebruiken. Het gaat dan vooral om het designen van stukjes voor een template.

  11. 84 XP
    emiletelkamp's avatar

    You know where 2 find me 😉

    Maar als ik kan helpen dan doe ik het graag hoor.

Forum

Topic: PS3-Sense Sollicitatie, Wat kan ik?

emiletelkamp's avatar

Ik heb vandaag maar besloten sinds ik mij had aangemeld om mee te helpen op PS3-Sense met het photoshoppen van foto`s / plaatjes, om eens iets te laten zien van wat ik kan.

Momenteel ben ik nog bezig, maar wilde jullie niet onthouden van waar ik op dit moment ben.

Het leek mij namelijk handig om te laten zien wat ik kan met photoshop door een photoshop tune van een auto te maken. Het is dus nog in beta stage, maar als je comments hebt, laat maar horen en ik zal kijken of ik het toe kan passen.

Gr Emile

PS, eveneens mijn Signature heb ik zelf gemaakt, met de Games die ik tot nu toe zelf bezit.

Origineel:

Mijn versie tot nu toe:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 1402 XP
    Selec1's avatar

    vul even dit in en bekijk dit ook even

  2. 84 XP
    emiletelkamp's avatar

    Hey,

    Had al sollicitatiebrief ingevuld en gemaild, werd gevraagd in mail of ik wat kon laten zien van wat ik kon, vandaar dat ik vandaag maar aan de gang ben gegaan.

    Gr Emile

  3. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Aha! Ziet er goed uit. Kan je ook zelf logo’tjes maken?

  4. 84 XP
    emiletelkamp's avatar

    Wanneer het moet kan ik ook logo`s ontwerpen ja, wil weleens wat maken? Zeg maar wat voor logo?

    Grtz Emile

  5. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Maak voor de grap eens een leuke PS3-Sense header?

  6. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    yo jij hebt skills ik ben ook wel nieuwsgierig wat je allemaal kan :O

  7. 84 XP
    emiletelkamp's avatar

    @ R@tz
    Dat zal ik eens gaan doen, morgen denk ik dat ik wel wat heb 😀

    @ PotAFluX
    ThnX :sunglass:

  8. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    nice , idd, talent! 😛
    hoop eerlijk gezegt dat ik ook Ps3-sense mag joinen als newsposter en/of redacteur 🙂

    heb solicitatie formulier al ingevult =D

  9. 84 XP
    emiletelkamp's avatar

    Hierbij een voorbeeld van hoe het misschien kan?

    ———————————

    http://img528.imageshack.us/img528/2595/ps3sensetopbetahh6.jpg

    ———————————

  10. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Op het moment werk ik hard aan een nieuwe frontpage voor Ps3-Sense en waarschijnlijk zal het een geheel nieuwe frontpage worden (het forum blijft intact!). Dus kan inderdaad wel wat photoshop hulp gebruiken. Het gaat dan vooral om het designen van stukjes voor een template.

  11. 84 XP
    emiletelkamp's avatar

    You know where 2 find me 😉

    Maar als ik kan helpen dan doe ik het graag hoor.