Forum

Topic: Jabra BT135 of de ‘echte’ sony headset?

Anoniem's avatar

Ik had het net met Robin over een goeie headset (pakjesavond topic) en wij willen het volgende weten.

een Jabra BT135 is 15 euro en die van Sony 50(!) euro..
Is het geld het waard die van sony aan te schaffen of is Jabra van gelijkwaardige kwaliteit?

Misschien is er iemand die hier ervaring mee heeft of juist een andere aanrader heeft.

Er hoeft niet mee gebeld te worden..

Let us know!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

22 reacties

  1. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    jhaa bedankt voor aanmaken(A) wil hete cht welleesns weten. maar is die niet 15 euro omdat die wordt doorverkocht?? weet iemand de nieuwprijs??

  2. 8866 XP
    7th-son's avatar

    ik heb ook een jabra van 15 euro geloof ik (zeker een goedkope in ieder geval)
    maar die van mij werkt uitstekend!

  3. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    ik heb ook een jabra van 15 euro geloof ik (zeker een goedkope in ieder geval)
    maar die van mij werkt uitstekend!

    okeej, waar heb je gekocht??

  4. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik zou gewoon de officiele kopen 🙂
    doe ik teminste 🙂

  5. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    dat je daar nog durft over te twijfelen
    je zou je moeten schamen mr

  6. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    dat je daar nog durft over te twijfelen
    je zou je moeten schamen mr

    haha:P mag toch(A)

  7. 896 XP
    WoofeR's avatar

    ik heb ook een jabra van 15 euro geloof ik (zeker een goedkope in ieder geval)
    maar die van mij werkt uitstekend!

    Die heb ik ook, bij E-Plaza gekocht werkt uitstekend, maar ik gaat toch de originele kopen, hij is wel snel leeg vindt ik:B

  8. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Die heb ik ook, bij E-Plaza gekocht werkt uitstekend, maar ik gaat toch de originele kopen, hij is wel snel leeg vindt ik:B

    wat is snel??

  9. 896 XP
    WoofeR's avatar

    wat is snel??

    heeeel snel, na 1 avond gebruiken…

  10. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    heeeel snel, na 1 avond gebruiken…

    valt me nog wel mee dan

  11. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    haha:P mag toch(A)

    het maar ik zou tog voor sony kiezen en niet twijfelen:P

  12. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    het maar ik zou tog voor sony kiezen en niet twijfelen:P

    hallo gaat hier wel om 30 euro he

  13. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Die heb ik ook, bij E-Plaza gekocht werkt uitstekend, maar ik gaat toch de originele kopen, hij is wel snel leeg vindt ik:B

    Ik mag hopen dat jij niet op zo’n avondje maar een half uur gamed..:rolleyes:

  14. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Ik mag hopen dat jij niet op zo’n avondje maar een half uur gamed..:rolleyes:

    Aber naturlich niet…

  15. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ik ga ook de offciele halen omdat ik dan weet dat ik iets goeds in huis haal, maar 50 euro vind ik nog iets te veel dus ik wacht nog ff.

  16. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    heeeel snel, na 1 avond gebruiken…

    Je kan er ook gewoon 3 kopen, ben je nogsteeds goedkoper uit:yay:

  17. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik zou lekker de Sony Headset importeren. Scheelt je bijna €20,- en dan heb je echt kwaliteit.

    De Sony headset paart automatisch met je PS3, heeft een mute knop en geeft ingame status over je headset weer.

  18. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Ik zou lekker de Sony Headset importeren. Scheelt je bijna €20,- en dan heb je echt kwaliteit.

    De Sony headset paart automatisch met je PS3, heeft een mute knop en geeft ingame status over je headset weer.

    Dat klinkt goed:)

  19. 790 XP
    Robbert's avatar

    Of je koopt hem in combinatie met Socom. Kost je dan 60 euro, waardoor je eigenlijk 30 euro voor de headset betaalt. (of in combinatie met Tom Clancy’s Endwar, maar die kost dan 70 euro)

  20. 14 XP
    Prev's avatar

    dan kan je hem toch als je klaar bent opladen en dan de volgende avond weer gebruiken? maar kortom: het maakt dus eigenlijk helemaal niet welke je hebt

  21. 1402 XP
    Selec1's avatar

    dan kan je hem toch als je klaar bent opladen en dan de volgende avond weer gebruiken? maar kortom: het maakt dus eigenlijk helemaal niet welke je hebt

    Ik zou me kunnen voorstellen dat je niet elke dag je headset wilt opladen. Helemaal als er geen accu in zit maar batterijen!

  22. 564 XP
    Rox92's avatar

    Zit er trouwens in de sony headset een accu of batterijen??
    Lijkt me een accu toch??