Forum

Topic: Eye Of Judgement

Anoniem's avatar

Hoi,

Ik heb daarnet The Eye of Judgement gekregen. Is dit een leuk spel? Ik ken hem eigenlijk niet echt en ik snap ook niet wat nou precies wat de bedoeling is. Ik heb de Eye met dit spel gekregen omdat m’n moeder hem niet kon vinden zonder spel.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Probeer em uit en lees het boekje zou ik zeggen :tease:

  2. 39 XP
    HC-Terrror79's avatar

    ik heb dat spel ook ik vind het best wel leuk is alleen even uitzoeken hoe alles werkt maar voor de rest best vet.

  3. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Probeer em uit en lees het boekje zou ik zeggen :tease:

    Anders gaat hij terug.

  4. 6677 XP
    Myx's avatar

    Zal vast wel een tutorial in zitten toch?

  5. 209 XP
    chrisnl's avatar

    bij de mediamarkt verkopen ze ook alleen de eye;)

  6. 293 XP
    Japsuh's avatar

    bij de mediamarkt verkopen ze ook alleen de eye;)

    Weet ik nu, maar hij was al gekocht toen we daar kwamen. Maar op zich ziet het er best leuk uit. Ik ga hem zometeen dus maar eens openmaken.

  7. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Nou, ik heb hem gespeeld! Ik vind hem eerlijk gezegd best wel leuk, en hij werkt ook heel goed!

    Alleen heb ik een probleem met updaten: ik heb versie 1.00, maar hij moet updaten naar 3.00. Alleen als hij bij de 30% is aangekomen geeft hij aan niet verder te kunnen. Ik heb het nu al 3x geprobeerd…

    Het is een erg grote update: bij gamedata gaf hij 1200mb aan, en dan is hij nog maar op 30%!