Forum

Topic: LBP trophie

Anoniem's avatar

Heey,

Die trophie van 0 keer dood gaan in het verhaal ben ik kwijt (ben wel 10000 keer dood gegaan (en dat in 1 level(he robin xD)))
Nu mijn vraag: hoe kan ik hem opnieuw spelen :$?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    gewoon lekker opnieuw beginnen denk ik xD

  2. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    gewoon lekker opnieuw beginnen denk ik xD

    snap ik xD
    mar hoe :$

    en als je speeld en je zet je PS3 uit onder een level he
    en je begint opnieuw
    kan je dan die trophie nog krijgen !

  3. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    als ie niet opgeslagen is wel he

  4. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Je start gewoon de levels opnieuw op! Onder een level komt te staan of je bent dood gegaan met een raar `Schoppen` teken in kaarten! Als die eronder staat heb je het level gehaald zonder dood te gaan! Dat doe je bij elk level en je hebt het gehaald die Trophie. Je hoeft geen nieuwe savegame aan te maken.

  5. 216 XP
    Depsie's avatar

    je kunt Alle trophies Altijd nog krijgen, dees btekent gewoon dat je ieder level bent doorgekomen zondr dood te gaan , niet dat als je 1 keer doodgaat het gelijk game over is met die trophy 🙂

  6. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    je kunt Alle trophies Altijd nog krijgen, dees btekent gewoon dat je ieder level bent doorgekomen zondr dood te gaan , niet dat als je 1 keer doodgaat het gelijk game over is met die trophy 🙂

    zonder trophie geen game xD

  7. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Heey,

    Die trophie van 0 keer dood gaan in het verhaal ben ik kwijt (ben wel 10000 keer dood gegaan (en dat in 1 level(he robin xD)))
    Nu mijn vraag: hoe kan ik hem opnieuw spelen :$?

    sssst:$:$:$

  8. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Die trophy is zooo kut… die laatste levels ga ik altijd dood in die kille ‘stalen’ levels..

  9. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Heey,

    Die trophie van 0 keer dood gaan in het verhaal ben ik kwijt (ben wel 10000 keer dood gegaan (en dat in 1 level(he robin xD)))
    Nu mijn vraag: hoe kan ik hem opnieuw spelen :$?

    Gewoon de level opnieuw spelen en dan niet doodgaan.

  10. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    R@tz heeft alle lvl ACED(schoppen) dus vraag aan hem hoe je een lvl moet ace XD

  11. 9 XP
    Lucsje's avatar

    na 2 uur op dat level met die ronde op het laatste heb ik ze allemaal zonder dood gaan, zeer stresserend allemaal.

  12. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    voeg me allemaal ff toe voor die trophys op LBP,
    ik heet Kingbilla