Forum

Topic: PS3 muis + toetsenbord

Anoniem's avatar

hey ,
ik heb een paar maandjes geleden de toetsenbord van onze pc afgeschoept om die op de ps3 te zetten 😛 (heb inmiddels al een andere voor mn pc)

toetsenbord werk fantastish, geen problemen mee , maar nu ben ik ook op zoek naar een muis , en het liefste een muis die werkt op de ps3 met Bluetooth.
zijn deze er? bluetooth muizen voor ps3?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik zou gewoon een draadlose muis zonder Blu-tooth nemen, dat is veel goedkoper. Dan moet je natuurlijk wel een vrije USB poort hebben.

  2. 207 XP
    Niekker's avatar

    kijk is op de logitechsite😉 ik heb zelf een bluetooth toetsenbord met een touchpad er op, dus ik heb geen aparte muis, maar die zullen er ongetwijfeld wel zijn:)

  3. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    V220 Cordless Optical Mouse for Notebooks

    zou deze werken op PS3? er staat bij dat hij op windows xp/ vista werkt

    hij moet ook niet te duur gaan worden lol… 30 euries is al duur genoeg voor een muis xD

  4. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Waarschijnlijk wel… Maar daarvoor heb je wel een vrije usb poort nodig he 😉

  5. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    heb ik =) kep er 4 (de ps3 60gb heeft er nog 4 lol)
    in 1 zit mn toetsenbord
    in 1 mn eyetoy camera
    1 hebg ik vrij voor mn headset / controllers op te laden
    in 1 mn USB stick
    en heb ook nog een usb splitter (maakt van 1 usb poort 4 usb poorten , maar wel met vertraagde werking =/)

  6. 1386 XP
    Redd's avatar

    Als je niet boven de 30eu wil zitten zou ik persoonlijk inderdaad geen BT muis kopen.

    Zelf ben ik ZEER tegen wireless muizen maar dat is natuurlijk net wat je zelf wilt..
    Ik ben blij met me G15 en G5. 🙂

  7. 207 XP
    Niekker's avatar

    ik weet niet of het gaat werken met een usb ontvanger… op windoos moet je drivers er voor installeren, en dat kan op de ps niet…

  8. 1386 XP
    Redd's avatar

    Even for the record, mijn Logitech VX Revolution Draadloze muis met usb ontvanger werkt @ ps3.

  9. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    ik weet niet of het gaat werken met een usb ontvanger… op windoos moet je drivers er voor installeren, en dat kan op de ps niet…

    Drivers zijn in windows niet nodig, deze wordt herkent, er zitten vaak wel een cd bij maar dat is met software waardoor het ook mogelijk is om te zien hoe vol de batterijen zijn ezno.

  10. 207 XP
    Niekker's avatar

    die worden wel degelijk geinstalleerd;) alleen niet van je cd, maar vanuit je windowsmap

  11. 1386 XP
    Redd's avatar

    die worden wel degelijk geinstalleerd;) alleen niet van je cd, maar vanuit je windowsmap

    The infamous Windows Driverstore.

  12. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    die worden wel degelijk geinstalleerd;) alleen niet van je cd, maar vanuit je windowsmap

    Ja als USB-HID, dus een onbekende USB invoer apparaat (USB Muis, dit zou dus ook gewoon moeten werken op de PS3