Topic: Ps3 loopt vast op 0% update

21 december 2008om 16:57

Jongens/Meiden Waarom duurt die nieuwe updat zo lang hij doet 10 min over 1% Maar mijn internet is snel. :S echt raar ik wacht wel ff 1 uur en dan zie ik wel hoe ver die is,,Laterss,, ik ga zo even plastation®home uitproberen 🙂

8 reacties

1. User  avatar
    3650 XP

Heb je je media centers uit ..?

0
  2. User  avatar
    9 XP

media servers ??

0
  3. User  avatar
    3650 XP

jha dat bedoel ik 🙂

0
  4. User  avatar
    9 XP

Sorry man maar ik snap er niets van hij saat nu 1 uur ofs. te updaten en is pas op 9% Wat moet ik doen??

0
  5. User  avatar
    6621 XP

of je hebt gewoon ongeluk of je moet ff je media servers uitzetten zoals vinnie al zei, gewoon naar internet instellingen en dan zie je mediaservers staan en dan op uit klikken 🙂

0
  6. User  avatar
    643 XP

Ja, zoals iedereen zegt, mediaserver uitzetten, kan helpen

0
  7. User  avatar
    1381 XP

En in het ergste geval download je de PS3 update via je pc, en installeer je hem van een usb stick op je ps3.

0
  8. User  avatar
    3343 XP

[quote]En in het ergste geval download je de PS3 update via je pc, en installeer je hem van een usb stick op je ps3.[/quote]

Ja, dat deed ik vaak omdat ik wilde gamen tijdens het wachten. Maar dan moet je een mapje op je USB maken genaamd: PS3 daarin een mapje: UPDATE en daar moet hij in! Maar hij leest hem bij mij op die manier niet meer. Vroeger wel en ik heb er niets aan veranderd. :(. Nu update ik via de Playstation 3 zelf!

0