Net bij Radar zag je een stukje van de website met het Topic van het Playstation 3 probleem van Radar in beeld! 😀
Wat een promotie. :wub:
Net bij Radar zag je een stukje van de website met het Topic van het Playstation 3 probleem van Radar in beeld! 😀
Wat een promotie. :wub:
waar
waar
waar? O.O
Wat een achterlijke aflevering was dat want maar liefst 350 reacties van de 250.000 ps3 bezitters kregen ze zo toe maar…..
Ik heb ook gekeken. Maar volgens mij das dat [url=http://community.eu.playstation.com/playstationeu/?category.id=106]dit forum[/url].
kan ook zijn dat het wel van PS3-Sense was ging snel voorbij:p
Ik heb het gezien en vind het gezeur. Maar kan je die aflevering terugkijken. Ik wil dat stuk zien! Het was inderdaad het forum wat Julian meldt.
Ja ook het officiële forum van Sony kwam in beeld maar ook andere, o.a PS3-Sense!
Als je kijkt bij [url]www.uitzendinggemist.nl[/url] dan moet ie daar komen te staan!
[quote]Ik heb het gezien en vind het gezeur. Maar kan je die aflevering terugkijken. Ik wil dat stuk zien! Het was inderdaad het forum wat Julian meldt.[/quote]
Als je kijkt bij [url]www.uitzendinggemist.nl[/url] dan moet ie daar komen te staan!
Dat duurt alleen wel eventjes voor het erop staat.. :p Het word woensdag herhaald.
Misschien was het mijn topic die ik vorige week heb aangemaakt
genaamd: Playstation 3 kapot:paperbag:
Ik denk dat het het topic was over Radar zoek maar.. ik ga hem niet zoeken. :$
[url=http://player.omroep.nl/?aflID=8490099]hier[/url] is hij terug te zien ;). Vanaf 14:20 ofzo.
Ik zie geen PS3-Sense hoor..
[quote]Ik zie geen PS3-Sense hoor..[/quote]
Ik ook niet 😛
heb net gekeken 😛
Jongens, ik heb een beetje research gedaan, maar wij komen niet langs 🙁
Nope, en ander waren we misschien 0,5 seconde in beeld geweest. Zou leuk geweest zijn, maar ik bal er niet van ofzo.
nope geen ps3-sense te zien
[quote]Ja ook het officiële forum van Sony kwam in beeld maar ook andere, o.a PS3-Sense![/quote]
PS3-sense was het niet want ik heb het ook niet gzn het waren veel sites maar sense niet… :(.