Forum

Topic: Veteran

Anoniem's avatar

Hallo,

Ik wou eens weten wie hier allemaal op veteran speelt voor COD5. Ik speel momenteel op veteran want wil die platinum hebben xD tot nu toe heb ik al de 6 eerste levels op veteran gespeeld. ‘Relentless’ heeft mij wel 3 uur geduurd, maar dat moeten we erbij nemen lol 🙂

Grtz Shmet

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

18 reacties

  1. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    3 uur:O is het zo moeilijk dan:O?

  2. 39 XP
    HC-Terrror79's avatar

    jip ik heb hem op veteran uit gespeeld was wel heftig moeilijk maar is toch gelukt maar moet nogwel een paar trofies halen maar die kan ik op makelijk halen greetings

  3. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik speel ook op veteran, lol mijn record is 4 uur met 1 missie.. egt klote gewoon soms xD

  4. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    mijn record is 1.5 uur:P zit nu bij die sniper missie

  5. 1268 XP
    luctheman's avatar

    ik zat bij “Vendetta“ maar toen kwam mijn neef en die wou met zijn tweeen doen en toen kon ik weer opnieuw beginnen.

    oh ja en ik heb ook al Thro a Six and a Half gehaald met een veteran difficulty:spidy:

  6. 1748 XP
    Shmet's avatar

    ik zat bij “Vendetta“ maar toen kwam mijn neef en die wou met zijn tweeen doen en toen kon ik weer opnieuw beginnen.

    oh ja en ik heb ook al Thro a Six and a Half gehaald met een veteran difficulty:spidy:

    Je moet toch niet opnieuw doen ? je doet level per level toch ? :p

    Bart wacht maar bij relentless je bent altijd dood 🙂 heb er weer 2 gedaan xD

  7. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    CoD 5 op Veteran is lastig. Ik ga eraan beginnen als ik hem op Regular heb uitgespeeld. xD. Ik meld wel wanneer ik klaar ben ofzo! xD.

  8. 6677 XP
    Myx's avatar

    ik heb al zo’n 4 levels gedaan op veteran, mr ik kies gewoon een level en dan doe ik die, is makkelijker al je niet verder kan komen bij 1 level.

  9. 790 XP
    Robbert's avatar

    Ik ben ook al een heel eind op Veteran, vind alleen de online leuker dus… :p

  10. 1748 XP
    Shmet's avatar

    3 uur:O is het zo moeilijk dan:O?

    Ja het is heel moeilijk :p na 3 kogels ben je al dood op veteran …

  11. 227 XP
    TA FatihTalha TR's avatar

    Kheb het ook al uitgespeeld op Veteran , kvond het wel lastig maar heb toch die manne goed afgeknalt! 😀

  12. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Kheb het ook al uitgespeeld op Veteran , kvond het wel lastig maar heb toch die manne goed afgeknalt! 😀

    Nice, welk level vond jij het moeilijkst ? :p

  13. 227 XP
    TA FatihTalha TR's avatar

    Heart of The Reich vond ik het moeilijkst. Kheb het level misschien meer dan 20 keer opnieuw moeten doen. Die andere levels waren niet te moeilijk… 😀

  14. 424 XP
    Dawes's avatar

    ik heb m ook op veteran gespeeld, gelijk de eerste keer. Ben een doorgewinterde console-knaller, dus dat had niet al te veel problemen. Ging wel wat vaker dood, maar het viel al met al wel mee.

    heb platinum gehaald 1 week nadat ik de game binnen had 🙂

    // Dawes

  15. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik zit in level 3. Het is echt tergend irritant!

  16. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Heart of The Reich vond ik het moeilijkst. Kheb het level misschien meer dan 20 keer opnieuw moeten doen. Die andere levels waren niet te moeilijk… 😀

    Aaah ik moet nog juist de drie laatste doen 😀 en heart of the reich ook nog, hopelijk is hij niet te moeilijk :p

  17. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Succes!!! xD.

  18. 227 XP
    TA FatihTalha TR's avatar

    Jaa successs ! Kheb bijna platinum 😮