Topic: RE2 vraag!

26 december 2008om 19:43

Ik heb RE2 op ps3 natuurlijk:)
maar op het hoesje van RE2 staat 1-2 players naast het icoontje HDD…?

Ik kek op internet en er stond dat er alleen 8 mensen online gespeeld kan worden!?

dus mijn vraag is waarom staat er dan 1-2 player als je toch niet met je vrienden thuis 2 player slitscreen kan doen?

J_T_V laterz;)

Alvast bedankt:)

13 reacties

1. User  avatar
    1040 XP

in re1 kon dat wel gewoon, dan kon je op samenspel klikken, ik weet helaas niet hoe het bij 2 zit

0
  2. User  avatar
    9970 XP

het staat op et doosje, dus….

0
  3. User  avatar
    414 XP

Je kan thuis met twee maar wel online. Dus bv. jenaam en dan als tweede online jenaam(2).

Hoop dat je me begrijpt 😛

0
  4. User  avatar
    1584 XP

Je kan de missies offline ook co-op spelen, offline dus. Daarom staat er 1-2 spelers op!

0
  5. User  avatar
    414 XP

[quote]Je kan de missies offline ook co-op spelen, offline dus. Daarom staat er 1-2 spelers op![/quote]

Nee normaal ken je de missies niet offline co-op, heb dat al eens geprobeerd. Je kan volgens mij alleen online met twee thuis.

0
  6. User  avatar
    9 XP

op resistance 2 kun je met 2 spelers split screen als je online gaat dit is mogelijk bij samenspel en tegen elkaar dus niet met campagne

0
  7. User  avatar
    414 XP

[quote]op resistance 2 kun je met 2 spelers split screen als je online gaat dit is mogelijk bij samenspel en tegen elkaar dus niet met campagne[/quote]

Ja inderdaad. En welkom op het forum Lucsje!

0
  8. User  avatar
    9 XP

[quote]Ja inderdaad. En welkom op het forum Lucsje![/quote]

bedankt :rofl:

0
  9. User  avatar
    1191 XP

je kan met zijn tweeen Co-op doen EN samenspel, je verdient alleen voor speler 1 xp voor speler 2 zal je xp verdwijnen zodra je je ps3 uizet.

dus met co-op kun je met zijn tweeen online en dan kan je ook nog met 6 andere erbij. alleen doet speler 2 voor niks mee, want zijn xp verdwijnt toch weer. zo is het ook bij tegen elkaar.

0
  10. User  avatar
    414 XP

[quote]je kan met zijn tweeen Co-op doen EN samenspel, je verdient alleen voor speler 1 xp voor speler 2 zal je xp verdwijnen zodra je je ps3 uizet.

dus met co-op kun je met zijn tweeen online en dan kan je ook nog met 6 andere erbij. alleen doet speler 2 voor niks mee, want zijn xp verdwijnt toch weer. zo is het ook bij tegen elkaar.[/quote]

Volgens mij is Co-op en samenspel hetzelfde… :paperbag:
    Maar je bedoeld waarschijnlijk het TDM en dergelijke (weet niet precies hoe dat noemt…), waar je volkomen gelijk in hebt!

0
  11. User  avatar
    1191 XP

[quote]Volgens mij is Co-op en samenspel hetzelfde… :paperbag:
    Maar je bedoeld waarschijnlijk het TDM en dergelijke (weet niet precies hoe dat noemt…), waar je volkomen gelijk in hebt![/quote]

ik bedoel tegen elkaar

0
  12. User  avatar
    9 XP

[quote]je kan met zijn tweeen Co-op doen EN samenspel[/quote]

co-op en samenspel is toch hetzelfde dacht ik

0
  13. User  avatar
    9 XP

had de 2de pagina nog niet bekeken dus sorry van hierboven

0