Welk is de beste & goedkoopste site voor blu-ray films te kopen met nederlands ondertiteling?
Topic: Blu-ray films
03 januari 2009om 16:38
Welk is de beste & goedkoopste site voor blu-ray films te kopen met nederlands ondertiteling?
[quote]Welk is de beste & goedkoopste site voor blu-ray films te kopen met nederlands ondertiteling?[/quote]
ik denk niet dat beste en goedkoopste samengaan
> FTD:PxD
[quote]> FTD:PxD[/quote]
Hij had het over kopen:P
Mischien iets van CDwow.nl of je moet ff op ebay kijken^^
Ondertiteling zit standaard bij bluray/dvd enzo
[quote]Hij had het over kopen:P
Mischien iets van CDwow.nl of je moet ff op ebay kijken^^[/quote]
weet ik ook wel vandaar de 😛 smilley 😛
(6)
gewoon op ebay kijken
van de week Earth besteld (zondag) en ik had em eergisteren binne
wat geweldig mooi is dat zeg!
[quote]gewoon op ebay kijken
van de week Earth besteld (zondag) en ik had em eergisteren binne
wat geweldig mooi is dat zeg![/quote]
Echt he, ik heb een klein stukje gezien. Mijn neefs quad core monster bak kon hem zelfs niet draaien maar wat ik zag was echt schitterend.
Ik heb de single disc versie van anderhalf uur
je hebt ook een 5 en 6 disc versie!
Wat is het?
een blu-ray film over de aarde, die dieren enz..
mooi en rustgevend 😉
check anders een trailer ofzo op youtube
is officieel een documentaire geweest op de bbc
Lol als je ze koopt op E-Bay / CDwow / play enz mag je zeker wel goed kijken naar de regiocode aangezien de Blu-ray films regio gebonden zijn!
die van mij kwam uit nederland
en ik geloof dat de single-disc versie over het algemeen europees is
[url=http://www.axelmusic.com/list?advsearch=1&order_dir=ASC&showentity=0&hitsperformat=&artistheader=1&cast=&barcode=&minprice=&maxprice=&format=38®ion=&subtitles=dutch&categorya=&categorysearchdelimiter=or&categoryb=&hitsprpage=20&orderby=Titel&myadvsearch=SEARCH&nodel=1&p_title=Nederlandse+Ondertitels]Axelmusic.com[/url]. Kan je gewoon bij blu-ray aankikken “nederlands ondertitelt” en spot goedkoop. Heb daar ook bijna al m’n game’s gekocht.
mymemory misschien ? :p
[quote]Lol als je ze koopt op E-Bay / CDwow / play enz mag je zeker wel goed kijken naar de regiocode aangezien de Blu-ray films regio gebonden zijn![/quote]
De meeste daarvan ook al niet meer. En play.co.uk is GB’s dus zelfde regio.