Forum

Topic: Nieuwe Berichten

Anoniem's avatar

Hallo

Ik wil eerst zeggen: het nieuwe berichten is erg handig. Alleen ik zie 1 klein nadeel / foutje. Als ik een bericht heb gelezen is die toch niet nieuw meer? Als ik ze lees, dan blijven ze daar wel staan. En ik geloof dat dit eerder wel zo was. Dat ze weggingen uit die lijst. Zou dit weer kunnen? Dat ze weggaan na gelezen.

Gegroet,
The Vole NL

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Wanneer ik op nieuwe berichten klik en een topic bekijk die ongelezen is gemarkeerd, verliest het daarna zijn vetgedrukte aanduiding. Ik snap dus niet helemaal wat je bedoeld.

  2. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Laat het gwoon zo, dan kan je tenminste nog een keer terug kijken..

  3. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ja, inderdaad vind het wel lekker zo! xD.

  4. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Wanneer ik op nieuwe berichten klik en een topic bekijk die ongelezen is gemarkeerd, verliest het daarna zijn vetgedrukte aanduiding. Ik snap dus niet helemaal wat je bedoeld.

    De teller blijft op hetzelfde getal staan.
    Voorbeeld:
    Er zijn 2 nieuwe post in 2 verschillende topics, dus je ziet Nieuwe Berichten: 2. Lees je er 1, is die niet meer dikgedrukt, maar hij staat nog wel tussen de lijst. Maar de teller op de Homepage staat nog op 2. Zou het dan ook niet op 1 gezet kunnen worden?

  5. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    moet je eens je browser afsluiten en dan weer terug komen 😀