Forum

Topic: welke game?

Anoniem's avatar

ik heb dus een vraag.
ik ben van plan om een nieuwe game te kopen (voor ps3 natuurlijk), maar ik twijfel tussen 2 games…
GTA 4 en Metal Gear Solid 4…

kan iemand mij wat raad geven?
(nu niet zegge dat ik ze alleby moet kopen… financieel kan ik dat niet)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

22 reacties

  1. 251 XP
    Bassen's avatar

    Ik vind gta iv een super game, MGS4 heb ik zelf nog niet gespeeld dus daar kan ik niet over oordelen.

  2. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Als je de vorige delen van Metal Gear Solid 4 hebt gespeeld dan zou ik voor Metal Gear Solid 4 gaan. Als je NIET de vorige delen hebt gespeeld dan GTA IV πŸ™‚

  3. 26 XP
    MegaMafiosa's avatar

    Als je de vorige delen van Metal Gear Solid 4 hebt gespeeld dan zou ik voor Metal Gear Solid 4 gaan. Als je NIET de vorige delen hebt gespeeld dan GTA IV πŸ™‚

    bedankt πŸ™‚
    kheb dus geeen vroegere delen van MGS gespeeld…
    dus kkoop GTA 4 πŸ™‚
    (en later mss MGS 4)

  4. 1386 XP
    Redd's avatar

    Met GTA4 kan je in ieder geval niet mis schieten, in die zin dan 9/10 mensen er wel iets leuk aan vind.

    MGS4 heb ik zelf ook nog niet gespeeld naast de online beta, en dat gaf mij een verkeerd beeld denk ik dus kan daar ook niet echt wat over zeggen. :p

  5. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    ‘T weekend haal ik weer 2 games alleen twijfel ik enorm tussen:

    – GTAIV, een must-have maar geen zin in problemen met vastlopen e.d.
    – Race Driver GRID, lijkt me gewoon een erg goede game.
    – Call of Duty 4, Lijkt me ook heel cool en wil een toffe online shooter.
    – Battlefield: BadCompany, alle verhalen die ik erover hoor zijn goed, helaas geen demo gespeeld…

    Persoonlijk denk ik dat ik voor GRID en COD4 moet gaan, welke zouden jullie aanraden!?

  6. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    GTA IV vastlopers..??
    eerlijk gezegt heb ik hier nog NOOIT last van gehad , ik heb een PS3 60GB , waar dus de meeste vastlopers mee zouden moeten zijn.
    kep em de eerste 2 weken zowat 24/7 gespeeld
    en nog steeds geen vastloper gehad

  7. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Ik heb ze beide niet gespeeld, maar ik denk dat er voor GTA IV meer Gameplay is.

  8. 304 XP
    Edwin's avatar

    ’T weekend haal ik weer 2 games alleen twijfel ik enorm tussen:

    – GTAIV, een must-have maar geen zin in problemen met vastlopen e.d.
    – Race Driver GRID, lijkt me gewoon een erg goede game.
    – Call of Duty 4, Lijkt me ook heel cool en wil een toffe online shooter.
    – Battlefield: BadCompany, alle verhalen die ik erover hoor zijn goed, helaas geen demo gespeeld…

    Persoonlijk denk ik dat ik voor GRID en COD4 moet gaan, welke zouden jullie aanraden!?

    Ik zou zeggen: download eerst de Race Driver en de BF:BC demo’s, zie je dan weer verder πŸ™‚

    Zou eerlijk gezegd niet voor CoD4 gaan, Battlefield belooft de nieuwe grote online shooter te worden. CoD4 is nog steeds populair, maar toch alweer een aantal maanden oud πŸ™‚

    Mijn eigen mening over de games die je aanhaalt:
    GTA IV, must buy, hele vette game
    CoD4: ook een hele toffe game, maar ik twijfel of je hem nog heel veel gaat spelen (reden hierboven:))
    Battlefield: was even wennen, maar speelt erg goed: ik twijfel nog of ik hem zelf ga halen.
    RaceDriver GRID: niet mijn game, speelt niet lekker: geef mij maar Gran Turismo voor simulatie en Ridge Racer en Motorstorm voor Arcade.

    Als je over RaceDriver twijfelt, probeer die nieuwe Ferrari game dan ook eens (is nog niet uit..). Deze schijnt ook geweldig te zijn.

  9. 209 XP
    Xemurai's avatar

    bedankt πŸ™‚
    kheb dus geeen vroegere delen van MGS gespeeld…
    dus kkoop GTA 4 πŸ™‚
    (en later mss MGS 4)

    Wat een onzin zeg… Ik heb beide games in mijn bezit en twijfel er geen moment meer aan om MGS 4 uit me ps3 te halen. Ook al heb ik nooit de vorige delen gespeeld, het is alsnog het mooiste spel wat ik ooit in mijn game leventje gespeeld heb. Zo goed is ie ja! Heb hem nu verschillende malen uitgespeeld (big boss extreme is echt een uitdaging), waardoor je echt hele vette extra’s unlocked. Ook is het leuk om gewoon op een andere manier (van de weet-ik-het hoeveel) door een missie heen te schieten/sluipen.

  10. 251 XP
    Vikash-Stylin's avatar

    K zou voor Metal Gear gaan :glass_smile:
    GTA IV speel k niet meer. Persoonlijk vind ik GTA tegenvallen, aangezien ik verslaafd was aan San Andreas, en dit hele Niko Sovjet gezeik vind k maar nix :rasta:

    Metal Gear is gewoon het spel wat je moet hebben. Met open mond kijk je naar die cutscenes en je vraagt je af hoe mensen zo’n verhaal kunnen verzinnen :rasta: En het spel zit vol Humor. Terwijl de Humor van GTA afgezaagd en kort door de bocht is :rasta: Dat je de vorige delen niet hebt gespeeld is misschien een klein nadeel. Maar je weet het, elk nadeel heb z’n voordeel :rasta::rasta: Het voordeel is dat je zult genieten van een meesterwerk :rasta: Want anders kan je Metal Gear niet omschrijven :rasta:

    MEESTERWERK :devil_glass:

    I’m No Hero :devil_glass: Never was :devilsmoke: Never Will Be :rasta:

  11. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Bedankt voor alle reacties! Ik laat het uiteraard weten welke het zijn geworden!

    Volgende patiΓ«nt graag, die niet kan kiezen…:D

  12. 251 XP
    Bassen's avatar

    Ik wil door die mooie verhalen van Vikash-Stylin nu eigelijk ook wel MGS4 hebben, heb vandaag Battlefield BC gekocht.

  13. 257 XP
    Joost's avatar

    Tis vooral met Metal Gear Solid 4 dat het Γ©cht een game meot zijn die je leuk vind. Is eigenlijk een klein beetje als bij Assassians Creed. Maar nu vind een veeeeeeeel groter deel Metal Gear Solid 4 wel leuk πŸ˜‰ Bij Assassians Creed waren er ook nog veel mensen die hem niks vonden.

  14. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Het zijn geworden:

    Call of Duty 4
    Kung-Fu Panda (wou m’n vriendin graag)
    Super Smash Bros. Brawl [Wii]
    nu eerst maar ff wat uitspelen πŸ˜€

  15. 454 XP
    arwin1993's avatar

    je zal je vast wel lang vermaken met call of duty 4

  16. 209 XP
    Xemurai's avatar

    Boehoehooeee

    Al ons advies voor niks!

    Oeh! Kungfu panda! πŸ™‚ Is dat wat? Had preview op Gamekings gezien, die waren er zelfs erg enthousiast over.

  17. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Ze waren er wel enthousiast over maar ze vonden dat het nog wel tikkie beter kon met name de gameplay(toch…?) Kung Fu Panda is naar mijn mening een goede game die je wel kan vermaken maar op sommige punten kan verbeteren met name de Gameplay.

  18. 790 XP
    Robbert's avatar

    Ik vind GameKings over het algemeen over heel veel spellen te enthousiast en niet erg kritisch, zoals bijvoorbeeld bij de review van Time Crisis 4.

  19. 356 XP
    Godfather's avatar

    Ik vond persoonlijk AC ook heel erg tegen vallen. MGS is anders. Daar moet je je zelf gewoon zien in te voegen. In het verhaal. Er zit namelijk ook een DVD bij met samenvatting van alle spellen. En nu is het verhaal mij veel duidelijk.

  20. 257 XP
    Joost's avatar

    Kung Fu Panda is opzich wel geinig spelletje om ff in een dagje uit te spelen πŸ™‚

  21. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Wat KungFu Panda betreft moeten jullie echt niet bij mij zijn :p ik heb alleen wat zitten kijken, vriendin speelt ‘m.
    Maar zo op het eerste gezicht ziet het er prima uit hoor, graphics & gameplay zijn goed.
    En het is ook dat SSBBrawl op m’n pad kwam, had niet verwacht er zo makkelijk aan te komen πŸ˜‰ vandaar alleen COD4 voor mij deze keer. Wat is dat een juweeltje zeg! πŸ˜€

  22. 14 XP
    Ocmer_'s avatar

    Heb alle 4 de delen van mgs langs me ps3 liggen ^^
    momenteel mgs1 opnieuw ant uitspelen xD