Topic: Het Grote E3 Topic!

29 mei 2009om 15:57
[img]http://retrozoid.net/wp-content/uploads/2008/06/e3.jpg[/img]

Aangezien de E3 al in een paar dagen voor de deur ligt en er bomvol veel vette dingen aangekondigd zal worden maak ik dit topic aan om er over te discussieren, bijvoorbeeld wat je van de trailers vond of aankondigen etcetera. Je zou natuurlijk ook hier kunnen speculeren over wat jullie denken te verwachten op de E3 wat nog niet is aangekondigt.

228 reacties

1. User  avatar
    915 XP

[quote]Hij beweert dat Forza motorsport 3 de mooiste racegame van IEDERE game.

Dat verklaart waarom hun die game in 3 jaar maken, en GT5 nu al bijna 5 jaar duurt ? xD[/quote]

gt5 is nog niet uit dus tot nu toe hebbben ze gelijk 😉

halo osdt ziet er niet zo leuk uit..

0
  2. User  avatar
    1536 XP

Ik vind het wel vet.

0
  3. User  avatar
    915 XP

halo reach aangekondigd, ziet er episch uit

0
  4. User  avatar
    915 XP

als je odst koopt krijg je reach multiplayer beta….infamous uncharted na-apers lol

0
  5. User  avatar
    1536 XP

Nu werkt GT ook niet meer?

0
  6. User  avatar
    1810 XP

Vaag spel nu.. =/ kweetniej wat het is, en dat hoeft ook niet lol. Vind er geen zak aan. xD

Gebruik nog altijd de volgende stream. 😮

[url]http://e3.gamespot.com/press-conference/microsoft-e3/[/url]

0
  7. User  avatar
    915 XP

alan wake zag er wel vet uit 😉

0
  8. User  avatar
    915 XP

xboxlive veel nieuwe partner ships o.a last.fm en facebook..niet echt interessant voor mij dus

behalve dat xbox in de herfst 1080p films kan streamen..ook in NL…:(

0
  9. User  avatar
    1810 XP

Twitter >.< Facebook >.< OMFg zit ik dan te kijken met mn zwarte monster. xD Ik hoop dat Sony echt wat te bieden heeft tegenover microsoft. :O OMFG!! Kutzooi... xbox krijgt Metal Gear Solid..... + een xbox360 exlusive metal gear solid. :O

0
  10. User  avatar
    915 XP

Nu komt een grootte aankondiging, ik voel het..

0
  11. User  avatar
    915 XP

NEEEEEEEEEE NEEEE METAL GEAR SOLID NEEEE NEEEE NEEEEE

KUT KUT KUT KUT WAAAROOM

fanboy gedRaG mAja

0
  12. User  avatar
    403 XP

MGS op Xbox 😛

0
  13. User  avatar
    502 XP

Kk zooi, metal gear naar xbox! Kk xdoos

0
  14. User  avatar
    915 XP

wat een verrader die kojima

metal gear solid RISING, Raiden is back!!!!!!

0
  15. User  avatar
    216 XP

Oneeeeee mgs op xbox 360ç!!!!!!!!!!!!! Neeeeehhhhh!!

0
  16. User  avatar
    6621 XP

WTFFFFFFF metal gear naar xbox. Godver kan sony dan ook geen exlusiefs houden :@:@

0
  17. User  avatar
    1536 XP

Nee, MG. Niet MGS volgensmij.

10t

0
  18. User  avatar
    502 XP

nu komt die handheld aankondiging denk ik

0
  19. User  avatar
    915 XP

sony heeft gwn niet genoeg geld om shit exclusief te houden..erg kut

0
  20. User  avatar
    502 XP

Gay… Wii achtige taferelen.

0
  21. User  avatar
    915 XP

OMFG FULL BODY MOTION CONTROOLLER ZONDER CONTROLLLER

ik ga een xbox hale sorry iedereen

Edit: toch maar niet ziet er gay uit verloopig

0
  22. User  avatar
    502 XP

Lol dat kan nooit zo goed werken. Maar als er trouwens een compleet nieuwe MGS komt , ben ik blij dat ik ook een xdoos heb. Maar hideo kijama is wel een verader..

0
  23. User  avatar
    1810 XP

OH … MY … F*CKING… GOD.

Ik zeg niet dat ik jaloers ben…

MAAR DAT BEN IK WEL! o.O

Focking geen controller nodig. :s
    Alles met een camera. >.<

0
  24. User  avatar
    403 XP

Leuke Motion Controller van MS is de Wii niks bij.

0
  25. User  avatar
    502 XP

Als alles zo goed werkt als in die video, is het wel heel dik hoor…

0
  26. User  avatar
    1536 XP

Inderdaad. Ga nu een 2e hands xbox met RROD kopen voor 40 euro, en die dan voor 20 euro laten maken. En dan ombouwen wel.

0
  27. User  avatar
    502 XP

Wii, RIP xD.
    @ Roytjuh, mijn Xdoos is ook omgebouwd. Alleen door die lelijke NXE update was ik gebanned. xD

0
  28. User  avatar
    915 XP

ik ga ook een xbox kopen na de zomer..gwn het beste van beide.

P.s…komt mgs alleen naar xbox???:O:O niet naar ps3?

0
  29. User  avatar
    502 XP

Ik wil/ik hoop dat die nieuwe handheld word geshowed, met HD grapichs en alles….
    @Callme
    Deze episode of titel wel volgens mij..

0
  30. User  avatar
    216 XP

[quote]Wii, RIP xD.
    @ Roytjuh, mijn Xdoos is ook omgebouwd. Alleen door die lelijke NXE update was ik gebanned. xD[/quote]

Hetzelfde hier 😀

0
  31. User  avatar
    502 XP

Leuke ‘live blog’ erbij trouwens: [url]http://www.gamer.nl/doc/51826/Persconferentie-Microsoft-LIVE[/url]

0
  32. User  avatar
    1536 XP

Was het niet gewoon Metal Gear? En niet Metal Gear Solid?

[quote]Wii, RIP xD.
    @ Roytjuh, mijn Xdoos is ook omgebouwd. Alleen door die lelijke NXE update was ik gebanned. xD[/quote]
    Waarom downloade je dat dan ook xD?

0
  33. User  avatar
    502 XP

Dit ziet er echt gruwelijk uit…

0
  34. User  avatar
    502 XP

Line-Up van Exclusive’s word van Sony wel beter though.

0
  35. User  avatar
    216 XP

Kan het nog altijd niet geloven vn die Metal Gear :'(

0
  36. User  avatar
    403 XP

Met dat verf spel kan je ook witte verf nemen en een rukkende beweging maken.

0
  37. User  avatar
    216 XP

[quote]Met dat verf spel kan je ook witte verf nemen en een rukkende beweging maken.[/quote]

Hahahahhaahah 😀

0
  38. User  avatar
    502 XP

Die motion control is echt dope..

0
  39. User  avatar
    1536 XP

[quote]Kan het nog altijd niet geloven vn die Metal Gear :'([/quote]
    Meteal Gear of Meteal Gear Solid? Dat zijn 2 verschillende dingen. MGS is echt met Snake.

0
  40. User  avatar
    1810 XP

Ik ben best jaloers op ”Project NATAL” :O

Die camera.

0
  41. User  avatar
    216 XP

[quote]Meteal Gear of Meteal Gear Solid? Dat zijn 2 verschillende dingen. MGS is echt met Snake.[/quote]

Kweet het ook niet meer :s

0
  42. User  avatar
    6621 XP

[quote]Ik ben best jaloers op ”Project NATAL” :O

Die camera.[/quote]

Ja eerlijk gezegd wel :$
    Me broertje haalt 360 dus heb ze dan beide 😀

0
  43. User  avatar
    1536 XP

Hoevaak moet ik het nog vragen, ik miste dat stukje net :rofl1:?

0
  44. User  avatar
    502 XP

Jeuuh een virtuele vriend -_-

0
  45. User  avatar
    492 XP

Waaah wa’s er met MGS?!?! Ik heb het gemist ik moest ergens heen. Noooooo!

0
  46. User  avatar
    6621 XP

godber dit is ook al zo vet 🙁

0
  47. User  avatar
    492 XP

‘k Mag niet kijken van mijn vriend hij wil een film kijken T-T

0
  48. User  avatar
    1810 XP

Ooohmygood……… 😮

0
  49. User  avatar
    1536 XP

Golber is zo vet! Denk is wat je hiermee later kan doen als je het goed in de AI kunt gebruiken als reactie op jou!

0
  50. User  avatar
    502 XP

Toch ziet het er best vet uit.. Moet het wel spelen voordat ik geloof dat alles zo werkt met die cam..

0
  51. User  avatar
    216 XP

Man man man eens zien of Sony dit kan overtreffen!

0
  52. User  avatar
    502 XP

Geen nieuwe handheld, jammer.

0
  53. User  avatar
    6621 XP

Beter gaat sony ff een fking goede pers conferetie geven.

0
  54. User  avatar
    1810 XP

Afgelopen…

Gelukkig, want anders zou ik omvallen van ellende. xD

Ik hoop écht dat Sony dit kan overtreffen.. Want anders zal ik echt heeeel goed moeten nadenken over het inruilen vna mijn playstation voor een….

(durf het niet te zeggen)

Andere console… xD

0
  55. User  avatar
    216 XP

[quote]Afgelopen…

Gelukkig, want anders zou ik omvallen van ellende. xD

Ik hoop écht dat Sony dit kan overtreffen.. Want anders zal ik echt heeeel goed moeten nadenken over het inruilen vna mijn playstation voor een….

(durf het niet te zeggen)

Andere console… xD[/quote]

Je hoeft het toch niet te ruilen. Dit ding is nix meer waard(prijs). Die Natal Project is dat iets dat je extra moet kopen?

0
  56. User  avatar
    1536 XP

Gewoon op marktplaats 1tje kopen dan.

0
  57. User  avatar
    6621 XP

[quote]Je hoeft het toch niet te ruilen. Dit ding is nix meer waard(prijs). Die Natal Project is dat iets dat je extra moet kopen?[/quote]

Ja zal wel moeten denk ik.

@error
    ik snap precies hoe jij je voelt want zo voel ik me ook. Nog een exlusief van de ps3 naar xbox of nog zo’n fking vette camera ding. Dan zou ik serieus gaan nadenken over de mogeijkheden van de xbox.

0
  58. User  avatar
    216 XP

We hebben xbox360 gewoon onderschat. Al denk ik dat Sony met veel beters gaat komen!

0
  59. User  avatar
    1377 XP

Jongens jongens, wacht nou eerst maar de Sony show af hea 😉

0
  60. User  avatar
    216 XP

[quote]Jongens jongens, wacht nou eerst maar de Sony show af hea ;)[/quote]

Inderdaad!

0
  61. User  avatar
    6621 XP

[quote]We hebben xbox360 gewoon onderschat. Al denk ik dat Sony met veel beters gaat komen![/quote]

Of sony doet gewoon geen fucking moeite, ben eigenlijk nu echt een beetje pissig :sorry:

0
  62. User  avatar
    1536 XP

Inderdaad. Sony slaat keihard terug hierop denk ik. AL moeten ze overwerken :p

0
  63. User  avatar
    1810 XP

Ik ben nu dubbel zo benieuwd naar Sony zn persconferentie. :O

De Playstation 3 is aan vernieuwing / een update toe zeg nou zelf…

Hoe focking lang laten ze nu al op de full ingame XMB wachten. =/
    En dan is dat maar één van de vele dingen.

Alles duurt lang bij Sony lol… Hopen dat ze het kunnen goedmaken met de volgende persconferentie. 🙂

Ben benieuwd! 😀

0
  64. User  avatar
    502 XP

Die Line-Up van games zelf word veeeeel vetter van Sony.

0
  65. User  avatar
    6621 XP

[quote]Die Line-Up van games zelf word veeeeel vetter van Sony.[/quote]

Het is ze graaien :mellow:

0
  66. User  avatar
    915 XP

Microsoft heeft gewonnen, dit is echt ongeloofelijk..eerst vette exclusiefs..toen is die KK koijima ook nog is games voor hun gaan maken en nu project nathan..en milo..dit is echt geweldig voor xbox owners..microsoft is echt innovatief bezig.

Ik denk niet dat sony dit kan overtreffen met hun gare pspGO en sony verliest steeds maar exclusiefs…final fantasy..metal gear..en ze kopen geen exclusives. Bij sony duurt alles fucking lang kijk naar het xmb..

Edit: ook Tekken, geen dlc van fallout, geen dlc van gtaiv(tegelijk met microsoft)

0
  67. User  avatar
    6621 XP

[quote]Microsoft heeft gewonnen, dit is echt ongeloofelijk..eerst vette exclusiefs..toen is die KK koijima ook nog is games voor hun gaan maken en nu project nathan..en milo..dit is echt geweldig voor xbox owners..microsoft is echt innovatief bezig.

Ik denk niet dat sony dit kan overtreffen met hun gare pspGO en sony verliest steeds maar exclusiefs…final fantasy..metal gear..en ze kopen geen exclusives. Bij sony duurt alles fucking lang kijk naar het xmb..

Edit: ook Tekken, geen dlc van fallout, geen dlc van gtaiv(tegelijk met microsoft)[/quote]

Fallout wel en ik moet je gelijk geven, maja we gaan morgen zien. Jammer dat ik het niet live kan volgen al ga ik het proberen.

0
  68. User  avatar
    403 XP

Sony’s persconferentie wordt 2 uur lang met alleen maar Sony games, en die van Microsoft was korter en had ook een paar niet exclusives. En Sony komt misschien ook met een full body motion control dus geen zorgen maken. 🙂

En ik denk dat Microsoft pese als eerste wouw om iedereen een beetje te laten schrikken.

0
  69. User  avatar
    1536 XP

[quote]Microsoft heeft gewonnen, dit is echt ongeloofelijk..eerst vette exclusiefs..toen is die KK koijima ook nog is games voor hun gaan maken en nu project nathan..en milo..dit is echt geweldig voor xbox owners..microsoft is echt innovatief bezig.

Edit: ook Tekken, geen dlc van fallout, geen dlc van gtaiv(tegelijk met microsoft)[/quote]
    Niet zo negatief man. Dat dachten we vorig jaar ook een beetje.

0
  70. User  avatar
    1810 XP

[quote]Sony’s persconferentie wordt 2 uur lang met alleen maar Sony games, en die van Microsoft was korter en had ook een paar niet exclusives. En Sony komt misschien ook met een full body motion control dus geen zorgen maken. :)[/quote]

Mischien…. xD

Niemand weet wat Sony gaat aankondigen…

Niemand weet of het alleen over games gaat, software upgrades, of mischien wel hardware upgrades.

Het enigste wat we weten is dat Microsoft een hele harde smack heeft gegeven aan Sony, en daar zullen ze nog heel lang een blauwe kont door hebben. xD

0
  71. User  avatar
    915 XP

[quote]Niet zo negatief man. Dat dachten we vorig jaar ook een beetje.[/quote]

ik doe niet negatief, pspgo is ook gaar en sony verliest toch ook steeds exclusives 😉 feiten

0
  72. User  avatar
    778 XP

Hoe kan je nou zeggen dat Microsoft gewonnen heeft als die van Sony nog niet eens begonnen is..? :huh:

0
  73. User  avatar
    915 XP

dat is mijn verwachting, hopelijk heb ik het fout.

0
  74. User  avatar
    1536 XP

[quote]ik doe niet negatief, pspgo is ook gaar en sony verliest toch ook steeds exclusives 😉 feiten[/quote]
    Het is nog nooit voorgekomen dat een Qore uitlekt, dus het zou wel heel toevalig zijn. En Sony is nog niet eens geweest ;). feiten

0
  75. User  avatar
    915 XP

[quote]Het is nog nooit voorgekomen dat een Qore uitlekt, dus het zou wel heel toevalig zijn. En Sony is nog niet eens geweest ;). feiten[/quote]

ik hoop het. mening. nadoen is zo kinderachtig roy 😉

0
  76. User  avatar
    1536 XP

Ik doe niet na?

0
  77. User  avatar
    492 XP

Microsoft is de vijand…

0
  78. User  avatar
    1810 XP

We have a killer in the house. :p

Rustig blijven lol, maak niets kapot. Je computer kan er niets aan doen ok? xD

0
  79. User  avatar
    915 XP

ik heb te snel gesproken, na morgen zal ik me uiteindelijke oordeel geven over wie ‘gewonnen’ heeft..feit blijft dat ik na de zomer een xbox ga hale 😛

0
  80. User  avatar
    492 XP

Bwah ik voel me sowieso genaaid door kojima :@ arggg! Als hardcore MGS fan speciaal voor hun een PS3 gekocht en dan gaat MGS gewoon naar XBOX WTF?! :'(

0
  81. User  avatar
    915 XP

MGS gaat niet naar xbox…MG gaat naar xbox, een spinoff,…en oja mgs was nooit een ps3 exclusive hoor..mgs2 was speelbaar op de xbox 😉

herinnerde ik me weer na effe kalm te hebben nagedacht lol

edit, het is wel mgs

http://cache.gawker.com/assets/images/kotaku/2009/06/mgrising.jpg

0
  82. User  avatar
    778 XP

Als het een Xbox 360 exclusive word, ben ik ook boos. Als ie ook op de ps3 uitkomt, kan het me niet zoveel boeien.

Feit blijft dat ik nog steeds een beetje verliefd ben op mijn zwartglanzend apparaat 🙂

0
  83. User  avatar
    492 XP

O_o barf?!

Nou en nog steeds is Microsoft de vijand. Dat zijn die gasten van Vista xD lol, Fable 2 is ook al exclusive ik was zo van noooooo!

0
  84. User  avatar
    6621 XP

Was je echt zo van nooooo ik was echt zo van shiiittt. En toen ik de persconferentie zag was ik zo van stooooopppppppp !!

0
  85. User  avatar
    492 XP

Klein stukje gekeken maar ik kon het niet meer aan :p Echt zo gaar PS was altijd de lauwste en ze worden aan alle kanten voorbij gestreefd in innovativiteit… :'( En wij “sony fanboys/girls’ zijn de enige die het nog ontkennen :p

Diep triest eigenlijk 🙁

0
  86. User  avatar
    915 XP

kijk hoe mooi dit eruit ziet, en het gaat naar xbox jammer..
    het is dus wel mgs

0
  87. User  avatar
    492 XP

Hou op je doet mijn hart pijn :'(
    Boehoe MGS nooooo my precious ik kan wel huilen. Hideo jij vuile verrader!!!

0
  88. User  avatar
    6621 XP

[quote]kijk hoe mooi dit eruit ziet, en het gaat naar xbox jammer..
    het is dus wel mgs[/quote]

Niemand heeft gezegd dat het exclusief voor de xbox is. Zie nu ook FP.

Maar ik ga slapen, morgen weer school. Hopelijk geen nachtmerries dat ik gedwongen word op een xbox te kopen 😛

0
  89. User  avatar
    2574 XP

ik word nu echt helemaal gek 🙁

0
  90. User  avatar
    456 XP

een shitload een nieuwe te vette titels. Games als AC2 MW2 ed

0
  91. User  avatar
    3388 XP

MGS nooit leuk gevonden:P

0
  92. User  avatar
    2574 XP

jongens waar kan ik vanavond nou met de stabielste verbindingen sony e3 ding kijken?

0
  93. User  avatar
    915 XP

[url]http://e3.gamespot.com/press-conference/sony-e3/[/url] daar deed hij het gister goed

0
  94. User  avatar
    492 XP

[quote]MGS nooit leuk gevonden:P[/quote]

O_o Evil Eye!

0
  95. User  avatar
    2574 XP

[quote]O_o Evil Eye![/quote]

ohhhneeee de evil eye we zijn ten dode opgeschreven

@callme
    bedankt :yay:

0
  96. User  avatar
    1536 XP

Wat orgineel, Wii Fit Plus!

0
  97. User  avatar
    3388 XP

😛 Der moet geld worden gemaakt he:P en dat kan de wii wel met al die accesoires:P Maar wanneer komt die wii controller nou naar de PS3?

0
  98. User  avatar
    2574 XP

nog 59 minute 😀

0
  99. User  avatar
    502 XP

Ik vond hem niet zo spannend, MAG wel vet, Wii Mote rip-off…

0
  100. User  avatar
    1810 XP

Vond het zeer zwaar tegenvallen. =/

Ook al vond ik die mote controller wel vet, vond ik de hele conferentie helemaal nix lol.

0