Aangezien de E3 al in een paar dagen voor de deur ligt en er bomvol veel vette dingen aangekondigd zal worden maak ik dit topic aan om er over te discussieren, bijvoorbeeld wat je van de trailers vond of aankondigen etcetera. Je zou natuurlijk ook hier kunnen speculeren over wat jullie denken te verwachten op de E3 wat nog niet is aangekondigt.
Topic: Het Grote E3 Topic!
29 mei 2009om 15:57
[img]http://retrozoid.net/wp-content/uploads/2008/06/e3.jpg[/img]

‘K heb het alweer gemist, teveel huiswerk… :'(
vervolg van metal gear solid 4 naar Psp, Team Ico game, god of war 3 and rockstar exclusive game(kan niet wachten!!!) uncharted 2 zag er geweldig uit.
Prachtige show al miste ik wel een aantal games en service (vidzone) maar ik vond het een geslaagde conferentie. GG sony 😀
Geslaagde conferrentie…?
-Geen nieuws over de XMB. (we zitten nog altijd in de beta fase remember?)
-Geen nieuws over Playstation Home.
-Maar weinig nieuwe games gezien. (meer als d ehelft was al aangekondigd…)
-PSP GO die zo goed als nix verschilt van de PSP 3000. (een slim model dus..)
-Geen nieuws over een PS3 slim
-Geen nieuws over prijsdaling van de playstation 3
-Op die wii-mote look-a-like controller geen extra features / accesoires
-Kondigen ze Gran Turismo 5 aan voor de PSP…. Dat ze eerst eens GT5 voor de PS3 afmaken, want daar zit ik en miljoenen andere gamers al meer als een jaar op te wachten. :O
Als ze dat nieteens af kunnen maken, waarom dan beginnen met een PSP versie? o.O
En mischien wel het belangrijkste: (vind ik dan…)
-Ze hebben Microsoft [u]NIET[/u] overtroffen. Sterker nog, ze kwamen nog nieteens in de buurt. 🙁
En dat vind ik toch best jammer, en vind het dan ook zeker geen geslaagde conferrentie.
En dat stuk met die 2 tolks vond ik helemaal te ver gaan lol. xD
Zetten ze daar zo’n vent neer die geen engels kan spreken. Hij is mischien dan wel de maker van de game, maar daar geef ik weinig om lol.
Ik geef er niets om wie daar staat, zolang diegene mij maar kan vertellen wat er nou de bedoeling is. Neej… zetten ze er een tolk naast die ook alleen maar gebrekkig engels kan. :S
Na al het gezeik (wat ik ff kwijt moest)
Heb ik ook wel een hoop pluspunten. 😀
-Die gameplay van MAG vond ik heeeelemaal geweldig, Maar daarop moet ik weer zeggen dat de graphix tegenvallen. :p
Maar nou denk ik dat in een game zo groot als MAG de graphix weinig uitmaken, je zit met 128 man in een team, overal ontploffingen en kogels om je oren en de hele shitzooi, dan zul je weinig naar graphix kijken. Maar toch hoop ik dat het nog verbeterd word lol.
-Die wii-mote-look-a-like-controller vond ik ook wel vet, ook dat 1st-person wordt ondersteund, dat lijkt me wel lachen met games zoals CoD. Ik denk dat als je goed oefent, je daar net zo snel (mischien nog wel sneller) kunt zijn als met een gewone controller. 😀
-De beelden van Gran Turismo 5 waren supervet! 😀
Rally races, touring cars, NASCAR races, die dingen vond ik echt wel supervet en kan (nog altijd) niet wachten tot die game uitkomt. We wachten er inmiddels al lang genoeg op. >.< -Modnation racers vond ik wel grappig, maar gaat denk ik toch al heel snel vervelen. -Ik ben best benieuwd naar de PS3-Exclusive game ''Agent'' en hoop dat we daar nog wat meer info over krijgen in de komende dagen. [b]EDIT:[/b] Zoals de mensen die gisteren hebben gekeken mischien wel al hadden gehoord... Iedereen mocht naar de ''gamebooths'' komen om een online potje MAG te spelen met andere mensen daar. Je kon dan echt in een server met 256 mensen spelen om te ervaren hoe de game nou was. Nou is er iemand zo vriendelijk geweest om dat uit te proberen. (dooh) En diegene heeft dat ook gefilmd! 😀 [ame]http://www.gametrailers.com/player/50363.html[/ame] Ze ziet de game er toch al een stuk beter uit, als op een beeldscherm van 10 bij 20 meter. xD
Ik had ook gehoopd dat ze iets meer nieuws hadden buiten de spellen om…
Zoals een grote Firmware update, en vidzone.
Maar ze hebben wel gezegt dat ze vast houden aan een cyclus van minimaal 10 jaar voor een console..
[quote]Vond het zeer zwaar tegenvallen. =/
Ook al vond ik die mote controller wel vet, vond ik de hele conferentie helemaal nix lol.[/quote]
Schaam je o.O
En MAG dan? En FFIXV? En Heavy Rain dan? En God of War 3? En Uncharted 2: AT dan? En de PSP Go dan?
Shame on you:P zijn toch wel de vetste dingen van hun conferentie hoor:wacko:
[quote]Schaam je o.O
En MAG dan? En FFIXV? En Heavy Rain dan? En God of War 3? En Uncharted 2: AT dan? En de PSP Go dan?
Shame on you:P zijn toch wel de vetste dingen van hun conferentie hoor:wacko:[/quote]
Inderdaad en vergeet Assassin’s Creed 2 niet. 😛
Er komt nog iets groots van Sony.
“7:45 pm Unannounced Sony Title — This could be big!”
Wat denken jullie wat kan dit zijn?
uhmmm waarom al die drukte rondom MGS: Rising?
die komt ook gewoon naar de PS3 mensen!
Microsoft heeft zelf bekend na de conference dat de game multiplatform is
en omdat het een MS conference was, er ook bijstond dat hij voor de 360 komt, en niet voor de PS3
je gaat toch ook geen reclame maken bij de gamma in je kwantum foldertje?
heb echt genoten van het korte stukje van gt5, waar ik me dan wel weer boos over kan maken is dat de pspversie eerder uitkomt.
Komop zeg we wachten nu al zo veel te lang op dit spel, zou me niet verbazen als forza 3 die nu pas is aangekondigd eerder uit komt als gt5.
Forza vond ik er trouwens wel retestrak uit zien als deze voor gt5 uitkomt, komt er denk ik wel een 360 bij mij (mede door splintercell, wat toch wel de game van de show was in mijn ogen)
Ik vind het juist heel jammer dat Sony zo’n motion controller heeft aangekondigd, ze zouden daardoor zich helemaal op de gamers kunnen richten ( niet op mensen die 1 keer een spel kopen en die daarna nooit meer word gebruikt , snapt sony niet dat de wii succesvol is omdat hij goedkoop is en dat nitendo daar alleen goed op verdient door de verouderde hardware met dikke winst te verkopen).
verder waren MAG, Uncharted en Gow wel heel vet. Van allemaal echt genoten.
Ik miste echter wel wat titels die toch wel binnenkort uitkomen: heavyrain en ratchet en clack.
Vond het ook jammer dat rockstar de game nu al aankondigde zonder trailer of iets , bewaar hem dan nog een jaartje en laat hem in een ver gevorderd zien zodat mensen hem gelijk al kunnen spelen ofzo.
en wat was nu de grote aankondiging:S
zag het niet op de fp staan :O
[quote]Schaam je o.O
Shame on you:P zijn toch wel de vetste dingen van hun conferentie hoor:wacko:[/quote]
Als je had gelezen zag je ook pluspunten staan.
En dat is wat IK er van vond, niet jij.
Ik vind het tegenvallen, en vond op die pluspunten na er geen zak aan. xD
Al was ik idd wel AC2 vergeten, die lijkt me wel bruut. 😉
Gamespot – Who won E3 09?
Microsoft (40%)
Nintendo (6%)
Sony (54%)
[url]http://www.gamespot.com/pages/forums/show_msgs.php?topic_id=26902[/url]
819
Gamespot – Who will win at E3?
Nintendo (13%)
Microsoft (29%)
Sony (53%)
PC Games (5%)
[url]http://www.gamespot.com/pages/forums/show_msgs.php?topic_id=26899[/url]
816
IGN – Who won E3?
Microsoft (35%)
Sony (50%)
Nintendo (13%)
[url]http://boards.ign.com/Boards/Message.aspx?brd=24828&topic=180[/url]
922504&page=1
Who won E3 2009?
Sony (79%)
Nintendo (9%)
Microsoft (12%)
[url]http://pinoypsp.com/index.php?topic=211057.msg1616501[/url]
Volgens Shane Kim, is door de motion controller de levensverwachting van de xdoos360 verlengd tot aan 2015 (is totaal ook 10 jaar)
bron IGN
E3 Babes !
[url=http://stars.ign.com/dor/articles/990718/e3-2009-booth-babes-assemble/images/e3-2009-booth-babes-assemble-20090603114715360.html]http://stars.ign.com/dor/articles/990718/e3-2009-booth-babes-assemble/images/e3-2009-booth-babes-assemble-20090603114715360.html[/url]
Vond het wel jammer want de helft hebben ze niks over gezegd, waar blijft vidzone, de nieuwe frimware, quantum solice (ofzo) en de paar onbekende titels. Beetje jammer 🙁
Wat is PS3 Software Sizzle ??? (PlayStation Store E3 Update US – 4 juni)
Update, ik weet het al, is een video van alle nieuwe games die gaan komen
Vidzone komt dacht ik 11 juni hoorde ik… Alleen dat was dacht ik wel voor de US-accounts… maarja kheb toch een US acc:D
ik vind de E3 geweldig (moest ff wat hebben om de posten)
[quote]ik vind de E3 geweldig (moest ff wat hebben om de posten)[/quote]
als je naar microsoft kijkt idd
maar als je naar sony kijkt :$ dikke afgang
[quote]als je naar microsoft kijkt idd
maar als je naar sony kijkt :$ dikke afgang[/quote]
Waarom dikke afgang, vond dat ze het heel vet gedaan hadden met prachtige titels.
[quote]Waarom dikke afgang, vond dat ze het heel vet gedaan hadden met prachtige titels.[/quote]
Inderdaad, ik ook! 😀
[quote]Waarom dikke afgang, vond dat ze het heel vet gedaan hadden met prachtige titels.[/quote]
wat ik allemaal gehoord heb wist ik al:dizzy:
[quote]wat ik allemaal gehoord heb wist ik al:dizzy:[/quote]
Ook van modnation, agent ect. ?
[quote]wat ik allemaal gehoord heb wist ik al:dizzy:[/quote]
Als je een xbox fanboy was wist je ook alles al wat microsoft ging zeggen……. IK heb een stukkie van sony gezien en ik vond dat ze het goed deden met UT2, GOW3, MAG, PSP go! en nog meer shizzel^^
[quote]Als je een xbox fanboy was wist je ook alles al wat microsoft ging zeggen……. IK heb een stukkie van sony gezien en ik vond dat ze het goed deden met UT2, GOW3, MAG, PSP go! en nog meer shizzel^^[/quote]
alleen agent was interesant
maar ms
exclusief tijdelijk mw2 content
splinter cell
project natan
UT2, GOW3, MAG, PSP go:
dat wisten wet tog allemaal al xd alleen wat trailers
alleen agent was nieuw wat me is opgevallen en op sense heb ik ook niet meer gelezen
[quote]alleen agent was interesant
maar ms
exclusief tijdelijk mw2 content
splinter cell
project natan
UT2, GOW3, MAG, PSP go:
dat wisten wet tog allemaal al xd alleen wat trailers
alleen agent was nieuw wat me is opgevallen en op sense heb ik ook niet meer gelezen[/quote]
Als je op Xbox fora gaat zoeken was dit ook allemaal al aangekondigt volgens een vriend van mij die een xbox heeft……….. Ik vondt de PS3 echt wel goed op de E3 hoor 😮 Kweet niet wat jij allemaal lult^^ Je wist nog weinig van MAG, GOW3 alleen van UT2 wisten we een beetje wat:P
ik wacht op tekken 6 en god of war 3
en vast nog wel een paar spellen
assasin greed 2 lijkt me ook gaaf
Ik wacht op MF2 en MAG!!!! :D:D:D:D:D En natuurlijk ook nog meer zoals UT2 enzo:P Maar op MF2 wacht ik het meest!!!