Een tijdje geleden postte ik heel af en toe videoreviews, sommigen van jullie weten dit misschien nog. Een paar maanden lang heb ik dat niet meer gedaan, maar ik ben wel gewoon doorgegaan met oefenen.
Het leek me in ieder geval weer eens leuk om mijn nieuwste review te posten, om te zien wat de reacties daar nu op zullen zijn, in vergelijking met eerder. Ik wens jullie allen een Fijne Kerst, en natuurlijk veel kijkplezier!

Probeer wat minder voor te lezen. Klinkt gewoon saai zo…