Weet iemand al hoe het staat met ‘het cadeau’ dat de gebruikers, die al 5 jaar lid zijn van Playstation+, zouden krijgen en onlangs was uitgesteld..?!?
http://www.psx-sense.nl/196469/playstation-plus-bestaat-5-jaar-en-trouwe-gebruikers-krijgen-een-cadeau/

Begin volgend jaar
Die is uitgesteld… 😛
Ik ben lit vanaf het eerste uur maar heb jaren geleden besloten om niet te verlengen ivm vakantie dus heb een gat van maar wel liefs 4 dagen in mijn abbenoment zitten.. Daardoor dus geen cadeau voor mij.. Ochja
Hij is binnen hoor …. :/
Ik heb hem ook net binnengekregen. Hij hangt al aan de muur