Topic: Just Cause 3 fps probleem

02 januari 2016om 12:05

Kan iemand mij vertellen of de fps problemen al zijn opgelost?? Wil het spel graag hebben maar wil het wel vlekkeloos kunnen spelen!

Ik hoor graag van jullie

6 reacties

  1. User  avatar
    582 XP

    Nee naar mijn mening nog steeds ruk. Maar kan er nog goed van genieten hoor. Straaljager vliegen of met snelle sportauto’s rijden is soms wel wat te schokkerig

    0
  2. User  avatar
    191 XP

    @tovenaar: Jammer want ik denk zonder fps drops zou het een leuke game zijn, ik wacht tot die in de budget bak is.

    0
  3. 94.214.182..xxx's avatar

    @lancolot: +1, wacht ook tot ie 40 euro of minder is

    0
  4. 17.142.159..xxx's avatar

    @94.214.182..xxx: mediamarkt heeft deze week een 3=2 actie. 3 spellen van 60 maakt dat 40 per spel.

    0
  5. User  avatar
    141 XP

    Kan dit probleemloos spelen vanaf dag 1; alleen het laden duurt wel wat lang.

    0
  6. 17.142.159..xxx's avatar

    Zonder problemen uitgespeeld. Met ERG veel plezier overigens.

    0