Topic: Preload VS Streetdate

07 maart 2016om 10:25

Ik vroeg me af. De verkoopdatum(streetdate) van The Division is 8 maart, dus de meeste retailers verkopen de game dus ook pas vanaf 8 maart 9.30 uur of zoiets. Voordat je weer thuis bent, de download en updates hebt geinstalleerd ben je alweer een paar uur verder.

Nu is het zo dat digitale kopers de game al kunnen preloaden vanaf maandag 12 uur middags. Ze kunnen de game toch niet spelen voor 8 maart 00.01 uur dus er is geen schade maar wel voordeel en gemak. Waarom verkopen de winkels de game dan niet ook gewoon op maandagmiddag vanaf een uur of 12. Dan kunnen we ook al de boel in orde maken en zoals bij de digitale release kunnen de fysieke kopers toch ook niet gamen voordat de servers online gaan later in de nacht….

Geef me dan 1 goede reden waarom de fysieke game niet eerder aangekocht kan worden?

6 reacties

  1. User  avatar
    1153 XP

    Hangt wel af waar je jou fysieke versie koopt. Ik heb die van mij bij yourgamezone.nl gehaald en heb hem nu al een week in huis liggen. Ik ben nu aan het wachten tot de servers online komen. 😀

    0
  2. 92.69.217..xxx's avatar

    @Actie94: hetzelfde hier!
    Heb jij ook een oosterse versie?
    Weet jij wanneer we preorder dlc krijgen?

    0
  3. User  avatar
    81 XP

    @Actie94: Ik ben net even bij Gamemania geweest maar die geven ‘m echt niet mee. Volgende keer koop ik ‘m gewoon digitaal. Ik snap niet dat fysieke stores meer hun best doen om de nadelen van fysieke stores te verwijderen en een betere service te geven. Ik snap wel dat ze zich aan de regels moeten houden maar met Preloading zijn die regels niet meer van deze tijd. Zoals ik zeg, ik ga steeds meer neigen om digitale aankopen te doen en dit helpt mijn keuze enorm. Het is dat ik nog een waardebon van 50 euro heb 🙁 Anders…

    0
  4. User  avatar
    1153 XP

    @92.69.217..xxx: Ja het is inderdaad de oosterse versie, maar kan hem toch lekker spelen in het engels. @flapadroli: Ik snap wat je bedoelt maar deze stores krijgen een embargo waar ze zich aan moeten houden, want als er een offline singleplayer bij zat had ik nu al dik een week kunnen spelen.

    0
  5. User  avatar
    1783 XP

    @Actie94: Volgens mij zijn de servers al online?

    0
  6. 77.173.63.xxx's avatar

    @Wesley_PS: sinds vandaag ja, maar zowel hij als ik hadden de game al sinds vorige week woensdag

    0