Forum

Topic: PS Plus Games Maart 2016 – Shitty, of de shit?

Anoniem's avatar

Greatness awaits, is het slogan van Sony. Maar wanneer gaan ze dit weer laten zien?

Ik was één van de mensen die hiervoor altijd de indiegames die we iedere maand voorgeschoteld krijgen in verdediging nam. Ik maak nu sinds een aantal maanden iedere maand een video waarin ik de op de PS4 te spelen Plus games uitprobeer, en ze voorzie van een oordeel of ze het spelen waard zijn. Mijn oordeel over deze maand zie je in de video hieronder…

Wat vind jij van de PS4-games van de afgelopen tijd, en van deze maand?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 6 XP
    PizzaBoy's avatar

    Ik deel samen je mening. Ik heb me sinds dit jaar een ps plus abbo gepakt en het is niet dat ik spijt heb, aangezien ik zo wel online mijn shit kan doen etc. Maar inderdaad, de maandelijkse games? Het is niet dat ik een hekel heb aan indie games want bijv. Action Henk, Rocket League en No man’s sky zijn toch wel redelijke indies. Wat betreft de rest is gewoon poep. Broforce? seriously… Leuk voor erbij maar drop er dan wel een nice AAA game bij. Ik ben geen voorstander van Xbox ofzo maar als ik kijk naar hun deals? Ook al is het geen AAA voor xbox one, er zit meestal wel een AAA van de 360 bij. Plus het feit met Backwards compatibility.. Sony laat zien met de komende firmware update dat het langzaam wel allemaal kan. Lock die games niet meer op 30fps maar gun het ook eens 60fps. Laat die 7e of 8e core gewoon draaien. Geef ons plezier met 1 of 2 AAA games p/m en geef ons die playstation now voor niks als extratje voor de ps plus. Sony wilt alleen maar geld zien en dat stelt mij teleur. 70 euro voor een digitale versie van een spel wat al 2 jaar oud is? Te triest voor woorden… Het kan heel verwarrend zijn wat ik nu allemaal type, het is een beetje allemaal door elkaar.. Maar dit is mijn mening hoe ik in het geheel denk over Sony. Ik stem met jou mee verder.

  2. 257 XP
    Crition's avatar

    @PizzaBoy: Het is een hele hoop wat je getypt hebt inderdaad, maar je message is duidelijk. Rocket League is uiteraard een geweldige indie. Maar de game ziet en speelt niet als een low-budget game; en van dat soort games zou ik dus graag meer willen zien! En dat moet ook gewoon kunnen, denk ik.

    Als we kijken naar de concurrentie, is er ook gewoon te zien hoe hun wel AAA-games krijgen. Vorige maand kregen ze nog Lords of the Fallen. Een titel als die zou ik ook erg tof vinden om in de PlayStation Plus-rotatie terug te zien. Het zou zo bijna een goed argument worden om voor een Xbox One te gaan. “De gratis games die je krijgt zijn beter”, zo iemand dan kunnen zeggen. En ik zou ze gelijk geven ook.

  3. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Ik vermaak me dan wel weer met titels als Broforce, Galak Z, Transistor, Never Alone, Contrast. Ik zie het zo dit zijn games die ik anders nooit gehaald zou hebben nu heb ik er veel en ik contribute nu ook voor games bij Kickstarter. Games die goed zijn en triple A die koop ik zelf zodat het mijn eigendom is maar dat is persoonlijk.

  4. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    @Crition: Als je voor de gratis games naar een andere console overstapt zou ik zeggen dat je nooit echt de juiste console gekocht hebt dat is persoonlijk. En de games die nu bij Xbox zijn had ik al een tijd geleden gekocht of ik hoef ze niet nogmaals persoonlijk.

  5. 257 XP
    Crition's avatar

    @Flaming_Kaiser: Ik zei niet dat ík dat zou doen, ik ben blij met m’n PS4, en ik had het ook niet over overstappen. Ik had het over als iemand nog geen console heeft, en naar de geschiedenis zou kijken van de gratis games van PS Plus en Games with Gold, ik het een gegrond argument zou vinden als iemand in dat geval zou zeggen “Nou weet je wat, ik ga voor de Xbox omdat ik er leukere gratis games bij krijg”.

    Je moet goed begrijpen dat ik juist iemand ben die de afgelopen maanden al deze indies heeft verdedigd met onder andere hetzelfde argument dat jij gebruikt. Alleen is Sony op dit moment niet zo “For the Players” bezig, want ze lijken al maanden de outcry om een AAA-titel niet te horen. Terwijl het, als we naar de concurrentie kijken, het toch mogelijk moet zijn om er eentje in de rotatie te stoppen. Al is het maar om wat good will te creëren.
    Als je m’n andere PS Plus video van me bekijkt, zie je ook dat ik blij kan zijn met hele simpele games hoor 😉 Zoals Nova-111 afgelopen maand. Heel leuk spelletje dat! 😀

  6. Anoniem -
    144.76.14.xxx's avatar

    Ik vond persoonlijk Broforce heel goed te pruimen. Flameover vond ik ook leuk. Ik heb in totaal 6 games gehad die ik nog niet had en waar ik eigenlijk ook geen geld voor over had. Dat ik me er toch nog mee vermaak nu is bonus.

  7. Anoniem -
    94.215.29..xxx's avatar

    Ik vond alleen Outlast en The Walking Dead leuke indie’s.
    Lords of the Fallen heb ik toen op de ps4 gespeeld full price, en heb geen spijt dat ik die game toen gekocht heb.
    Had zelf wel een keer Kill Zone, NFS, WD, Assassins Creed of een andere oude game voor plus verwacht, maar tot duister alleen maar (Thief..??) MK vs DC. Niet dat ik op die games zit te wachten.. maar toch ‘WD was misschien wel leuk geweest om even te proberen’.

  8. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    @Crition: Voor mij is het juist positief klinkt raar misschien maar de games die ik wil haal ik retail. Als ik niet geïnteresseerd ben koop ik ze toch niet en hoef ik ook niet gratis. Ik heb nu veel leuke aparte kleinere titels ontdekt met de grote titels ben ik veel meer vastbesloten of ik ze wil. Maar dat blijft persoonlijk natuurlijk onbekend en ongewild is voor mij wat belangrijker.

  9. Anoniem -
    83.83.237.xxx's avatar

    Sony heeft in mijn ogen de oplossing als het om backwards compatible games gaat. Als ze slim zijn zorgen ze ervoor dat via ps now voor plus leden de ps3 games gratis via deze dienst te spelen zijn dan gaat de waarde van ps plus zeker weer omhoog

  10. 257 XP
    Crition's avatar

    @83.83.237.xxx: Dat is inderdaad ook nog best een goed idee. Ik zou het niet erg vinden om games als Ni no Kuni nog te spelen op m’n PS4!