Topic: Wat zie jij nog graag in de Mediaplayer..?!?

16 december 2015om 20:29

Wat zie jij nog graag in de Mediaplayer verschijnen..?!?

Ikzelf zie graag de volgende opties:

– Een leuke grafische equalizer, die reageert op je muziek. (Visualizations)
– Een zoekfunctie om in 1x naar een bepaald nummer te gaan op je USB of HDD.
– Het verder gaan naar een volgend nummer met L1 of R1 (niet alleen in Afspeelbedieningselementen waar dat wel kan)
– Het doorspoelen in een nummer met R1 of terug naar R2 (niet alleen in Afspeelbedieningselementen waar dat wel kan)

De groenten,

WippertNL

ps. de oude USB-speler was veel gebruiksvriendelijker. Waarom biedt Sony die niet aan in PSN..?!? Dan kan je zelf bepalen of je hem wil of niet. Of biedt anders een volledige Mediaplayer aan tegen een paar eurootjes…

1 reactie

  1. User  avatar
    4247 XP

    ik zie op de ps4 graag dezelfde multimediaopties verschijnen als op de ps3. en al helemaal de optie om je shit op je hdd te kunnen zetten.

    0