Defiance

- Prijs: €14,99
- Verzendkosten: Gratis
- Onze review: Defiance, door Roel Wijts
- Metacritic score: 59
- Link: Zavvi
Tales of Graces f

- Prijs: €22,49
- Verzendkosten: Gratis
- Onze review: Tales of Graces f, door Kim Habraken
- Metacritic score: 77
- Link: Zavvi
Resident Evil: Revelations

- Prijs: €21,99
- Verzendkosten: Gratis
- Onze review: Resident Evil: Revelations, door Lennard Verhage
- Metacritic score: 74
- Link: WowHD


Weer niet zo veel soeps
http://www.intertoys.nl/games/gran-turismo-6-ps3-595564.html?utm_source=spg&utm_medium=nbr&utm_campaign=wk3-spg-alg&s2m_channel=102
een goeie voor de gt fans 39 euro
@The_ghostmen: kijk zulke acties moeten ze opletten. Bij zavvi en wowhd moet je een aantal weken wachten op je games. En zot er 9 van de 10 keer importkosten bij. Snap niet dat ze dat er dan bij zetten.
Resident evil lijkt me wel heftig, maarja geen ps3 :D.
De echte current gen Resident Evil! voor die prijs zullen fans van deel 4 het echt niet laten liggen.
@recsto: 9 van de 10 keer? Bij mij al 0 van de 10 keer omdat de prijs zo laag ligt. 😉 En officieel gezien zijn dat geen budgetgames. Budget is onder de 30 euro. We hebben af en toe wel specials hiervoor (nieuwere games/PS4), dan maken we één speciaal topic aan voor acties zoals die The Ghostmen net opnoemt. Dit laatste wordt dan meestal gedaan door Roy.
Wat is er gebeurd met het Nostalgie Kwartier? Las altijd goed weg
2 van de 3 heb ik liggen, maar staan beide nog op mijn ’to do list’, die toch al veel te lang is (schaam). Defiance lijkt me niet zo wat, eerlijk gezegd…
@Sensu: ik heb elke keer dat ik daar besteld heb invoerrechten moeten betalen
@Sensu: mischien zouden jullie meer dan drie games moeten doen. als jullie er nou 5 of meer doen, dat lijkt me toch niet zo moeilijk om te vinden
@recsto: Oh das wel apart dan, heb het nog nooit gehad. Maar normaal doen we er vaker 5 maar het is wat matig de laatste tijd. 🙁
Resident evil ben ik wel benieuwd naar.
@recsto: Zavvi heeft geen importkosten zit in de EU. Ik had deze keer mijn bestelling binnen 2 weken binnen van Zavvi.
Nooit import kosten betaald bij zavvi,prima site met soms leuke aanbiedingen.
@recsto: loop niet zo te klagen restco wees blij dat ze er iets op zetten.
je weet het nou toch.
dat je het niet veel soeps vind hoeft het niet gelijk zo te zijn dat iedereen het niks vind.
Offtopic : cod ghost teaser trailer onslaught
@Aeristalo:
haha
– ”laten we resident evil uitspelen”
– 1 tree red bull op
– en gewoon keihard faile op de eind baas!
Hier ook nooit importkosten gehad bij Zavvi.
Vind revelations niet zo. Je hebt niet eens meer dat headshot om te stunnen en dan dichtbij slaan…
De zoveelste bagger budget zondag
@80.60.20.xxx:
We hadden wel weer een mooie piramide gebouwd.
en dat gezicht van je toen hij dood ging met 1 rocket launcher. hahahaha