Prijzen rent-a-server Battlefield 4 bekend – service momenteel niet beschikbaar

Recent ging de rent-a-server optie online voor Battlefield 4, maar op de Xbox One en PS4 zijn er problemen ontstaan. Op de laatstgenoemde is dit gebeurd doordat er een grote vraag is naar de service zo meldt DICE op haar eigen blog. De prijzen voor het huren van de service zijn inmiddels bekend en staan hieronder. Zodra de servers weer beschikbaar zijn laten we het weten.

  • 1 dag €1.49
  • 7 dagen €6.99
  • 30 dagen €24.99
  • 90 dagen €59.99
  1. User  avatar
    5395 XP

    Zat zelf ook al tijdje te proberen om een server te huren, lukte maar niet. Dan maar even wachten dus.

    0
  2. User  avatar
    1737 XP

    Niet normaal meer zulke prijzen, vroeger kon je gewoon zelf een server starten en het kostte alleen je eigen banfbreedte.

    0
  3. User  avatar
    1469 XP

    Prijzen zijn idd niet normaal meer..

    0
  4. User  avatar
    1053 XP

    Maat van me heeft er 1 stelt hij in no explosives. Wat denk je? Alleen ingesteld voor je eigen team terwijl je het insteld voor de server

    0
  5. User  avatar
    1140 XP

    Voordat ze die corrupte-save-problemen fixen raak ik dat spel niet meer aan.

    0
  6. User  avatar
    239 XP

    Als er zoveel vraag naar is, zie ik nog wel eens een extra inkomstenbron voor ontwikkelaars komen: per maand betalen voor multiplayer…

    0
  7. Ik weer's avatar

    EA is weer aan het vissen naar geld. Afschuwelijk bedrijf is het BAH!

    0
  8. User  avatar
    5395 XP

    Dit zijn precies dezelfde prijzen als destijds met BF3 op de PS3. En dat waren dus servers die max. 24 man ondersteunen. Deze servers ondersteunen 64 man en hebben dezelfde prijs.

    Bovendien kost een 64 man server voor de PC al snel meer dan 60 euro PER MAAND. Voor de PS4 dus 60 euro per DRIE maanden. Dit is echt een koopje in verhouding. Reken er dus ook maar niet op dat EA hier bakken vol met geld mee verdiend ofzo.

    Daarnaast koop je zo’n server meestal ook met meerdere personen. 😉

    0
  9. Naam…'s avatar

    Ach krijg je dat gezeik , banned by admin omdat je hem te vaak killed , hopelijk genoeg dice servers.

    0
  10. 213.73.157..xxx's avatar

    BF3 was 60 euro voor een jaar geloof ik/

    0
  11. 80.56.101..xxx's avatar

    lol vroeger huurde ik een officiele 18 spelers server plus teamspeak voor 100 euro per maand op de pc voor de game america,s army
    dus vindt de prijs enorm meevallen
    maar de service was gewoon geweldig en je werd 24/7 geholpen als er problemen waren
    dus de prijs valt me mee nu de service nog!
    greets SuDDe

    0
  12. 77.166.102..xxx's avatar

    KASSA!!!
    Snap nu ook dat als je de admin een aantal keer dood en dan knifed door de admin gekicked wordt, ze zijn zwaar geirriteerd door de prijzen van serverhuur. LOL…

    0
  13. 94.208.106..xxx's avatar

    @PattyS3:

    ja maar je blijft wel die vervelende mensen houden die servers huren, en dan een hoop regeltjes erin zetten waar niemand zich aan houdt. en ook nog dat admins jou gaan killen zodat ze kunne vliegen.

    nee ik hou het gewoon bij de standaard servers.

    0
  14. User  avatar
    11 XP

    Beetje jammer ook dat ze wat uitgeven in de vorm van rent-a-server maar dat het alweer ofline is gehaald omdat het te druk/te veel is….zorg eerst dat alles goed loopt, voordat je zulke functie beschikbaar stelt….gelukkig is de rubberbanding wel enorm verholpen dat is dan wel weer een pluspunt

    0

Meer Battlefield 4

Meer