Volgende week komt er een tweede Season Pass uit voor Evolve


Evolve staat er om bekend ‘verrijkt’ te worden met enorm veel DLC waarvan het prijskaartje wat aan de hoge kant ligt. Mensen kunnen om dit bedrag iets te verlagen een Season Pass kopen en daarmee hoef je nooit meer om te kijken naar prijzen, want alles zit daarbij inbegrepen. Althans, dit leek een goede oplossing tot er een nieuwe Season Pass opdook.

2K liet ons weten dat het begin dit jaar uitgekomen Evolve een nieuwe Season Pass zal ontvangen, en dat het oorspronkelijke seizoen nu in tweeën werd gesplitst. Het tweede seizoen loopt van 23 juni tot 16 maart, 2016. Het is bijna te vreemd om waar te zijn, vooral na het nieuws dat er zo’n drie maanden geleden – wereldwijd – minder dan 1000 spelers de game online speelden op de PC. Het is op z’n minst bizar te noemen dat 2K, in plaats van gratis DLC aan te bieden om de game interessanter te maken, juist nog meer betaalde DLC op de agenda zet.

De eerste DLC, welke op 23 juni zal gaan uitkomen, bevat het personage Lennox. Zij zal als eerste een melee aanval hebben met haar mecha Plasma Lance. Als je de tweede Season Pass aanschaft, zul je aanvullend op alle DLC ook nog 5 skins voor de nieuwe personages ontvangen.

  1. User  avatar
    1299 XP

    Dat is wel heel slecht te noemen. Vooral voor zo’n beperkte game, zou je gratis ondersteuning verwachten.

    Mensen haken anders gauw af.

    0
  2. 83.134.11.xxx's avatar

    Heel slecht dit. Ik heb 583 vrienden in me lijst staan en niemand dat Evolve speelt, dan zou je idd denken van nu krijgen we gratis dlc’s… maar nee hoor 🙁

    0
  3. 82.73.220..xxx's avatar

    De game is gewoon een flop

    0
  4. User  avatar
    4357 XP

    @82.73.220..xxx: De game zelf is erg goed, alle paywalled content is een flop.

    0
  5. User  avatar
    9074 XP

    Wat een afzetters tijd om de game te verkopen….

    0
  6. User  avatar
    4247 XP

    ik ben echt blij dat ik de game niet heb. ik vind het achterlijk dat je betaalt voor een season pass waarvoor de standaard is dat je alle dlc krijgt. en dat ze die nu gaan oprekken en aanvullen zodat ze er een tweede season pass uit kunnen melken.

    0
  7. 86.82.99..xxx's avatar

    Dus weer 25 uries pffff

    0
  8. User  avatar
    506 XP

    Ja hoor dit wordt de nieuwe trend, gewoon een 2e season pass!
    Super chill, nog meer content haha

    0

Meer Evolve

Meer

Evolve maker werkt aan een nieuw IP

Op de website van Turtle Rock Studios is een nieuwe interessante vacature verschenen. Turtle Rock Studios, bekend van shooters als Evolve en de Left 4 Dead reeks, is op zoek naar een nieuwe animatie expert. Eén van de eisen voor de functie...