Jouw mening: Is het ontbreken van een singleplayer campagne in Call of Duty: Black Ops IIII erg?


De afgelopen week konden we niet om de onthulling van Call of Duty: Black Ops IIII heen. Dit gebeurde in Los Angeles alwaar Treyarch uit de doeken deed dat een singleplayer campagne daadwerkelijk ontbreekt. Hiervoor keert wel een Battle Royale modus terug. Die modus heet ‘Blackout’, al is hier nu nog nauwelijks iets over bekend. Daarnaast kunnen we straks natuurlijk weer aan de slag in de multiplayer, alsook met drie maps in de Zombies modus. Vooral opvallend is echter dat de singleplayer campagne ditmaal ontbreekt en dat vraagt natuurlijk om een reactie van jullie.

We willen precies op dit onderwerp dieper ingaan binnen deze rubriek. Daarom hanteren we hier de volgende vraagstelling: “Is het ontbreken van een singleplayer campagne in Call of Duty: Black Ops IIII erg?”. Als je kijkt naar een groot gedeelte van de spelers wereldwijd die elke keer trouw de singleplayer campagne minimaal één keer uitspelen, dan is het gebrek ervan jammer. Het verhaal van zo’n campagne wordt altijd lekker explosief in beeld gebracht en laat jou zelf de actieheld zijn. Bovendien is er nog genoeg te vertellen in het Call of Duty: Black Ops universum.

Tegenover het wegvallen van de singleplayer campagne staat de Blackout Battle Royale modus en ook zul je losse missies kunnen spelen met de verschillende Specialisten. Daarnaast zal je vanaf het begin af aan niet gelijk twee, maar drie maps kunnen spelen binnen de Zombies modus. Er komt dus wel (extra) content voor in de plaats. Tóch wringt hier de schoen, want zet men een grote groep fans hier niet gewoon mee in de kou? Je hebt immers fans die Call of Duty elk jaar voornamelijk voor de singleplayer campagne kopen. Aan de andere kant wijzen statistieken uit dat het niet de populairste modus is, dus de kosten die hiervoor gemaakt worden kunnen nu in een nog betere multiplayer geïnvesteerd worden en dat is natuurlijk geen slechte zaak.

Het is dus weer een mooi onderwerp, wat je van meerdere kanten kunt belichten. Daarom willen we dit onderwerp hier bij jullie aan de kaak stellen en we zijn erg benieuwd naar wat jullie ervan vinden. Heeft het wegvallen van de singleplayer campagne je doen besluiten om Call of Duty: Black Ops IIII over te slaan? Of vind je het wel prima zo met de Blackout Battle Royale modus die erbij is gekomen? Of als je een andere gedachte hebt, dan horen we dat natuurlijk ook graag.

Schroom vooral niet om je stem weer te laten horen. Geef je mening, maar let er wel even op dat je het netjes houdt naar anderen toe. Of je Call of Duty in het algemeen nu wel of niet ziet zitten. Bij een zinloze discussie zonder inhoudelijke argumenten over dit onderwerp is niemand gebaat.

  1. 62.238.34..xxx's avatar

    Zonder single player is het copy paste,de game is dan maar 30/40euro waard.. de pre mods van redenderen van characters en weapons zit geen verschil in dus moeite in 3 jaar dat ze hebben gehad is gereed gemaakt in 1 jaar.. dus met andere woorden of ze waren aan andere game bezig of ze zijn gewoon lui

    0
  2. 80.115.16.xxx's avatar

    Ik vind COD sowieso helmaal niks, maar geen singleplayer toevoegen is wel weer een van de dieptepunten voor de serie

    0
  3. User  avatar
    378 XP

    Ja

    0
  4. 62.195.30.xxx's avatar

    Nee

    0
  5. User  avatar
    1029 XP

    Ja!! Ik hoop niet dat dit (en battle royal hype) nieuwste trend is

    0
  6. User  avatar
    438 XP

    Black ops 4 is sws een kut game naar mijn mening en dan geensingleplayer toevoegen maar wel 60 euro er voor vragen belagelijk

    0
  7. 84.25.192..xxx's avatar

    Geen probleem mee. Vind dat Cod en Battlefield geen singelplayer nodig heeft. Liever meer mappen en meer modes. En zeker omdat je nu 60 betaald zou er ook geen season pas meer mogen zijn en zou alle content nu gratis moeten zijn.

    0
  8. User  avatar
    10595 XP

    Nee, nu de rest nog weg en alles is weer top.

    0
  9. User  avatar
    14 XP

    Naar mijn idee prima. Van geen enkele cod na black ops 1 heb ik de campaign van uitgespeeld. Vergeet ook niet dat ze nu bij release straks de multiplayer hebben, drie zombies ervaringen en battle royale. Komt de content waar de meeste spelers terecht komen alleen maar ten goede zoals het nu lijkt.

    0
  10. User  avatar
    9074 XP

    De game ziet er leuk uit maar hij moet goedkoper worden dan €60. Ik vind een modus die je gratis kan spelen geen vervanging voor de singleplayer. Aangezien we eigenlijk zeker weten dat er een seasonpass, lootboxes, microtransacties inzitten.

    0
  11. User  avatar
    83 XP

    Hoelang gaat dit nog door? Ondertussen is het oud nieuws dat cod geen single-player heeft…

    0
  12. User  avatar
    4028 XP

    Niet dat ik cod speel, maar als ik me niet vergis steldde de campaigns al een tijdje niets meer voor.

    0
  13. User  avatar
    489 XP

    Ik zal de sp niet missen want ik speel dat nooit

    0
  14. 2a02:a440:919b:1:1cdc:61ce:5083:.xxx's avatar

    laat ze lekker bankroet gaan schijt game bedrijf

    0
  15. User  avatar
    489 XP

    @SithLord:
    Dit is wel een gevalletje onnodige mening vragen omdat je weer die discussie gaat krijgen zoals in elk cod nieuws item.

    0
  16. 217.123.161.xxx's avatar

    Voor mij een reden de game niet te halen.. Ik ben zelf niet zo snel met shooters, maar vind zo op zn tijd een shooter met een leuke campain wel leuk, dus kocht vaak een wat oudere cod of battlefield als ik in die mood was.. Deze sla ik dus geheel over, gezien ik de multiplayer nooit aan raak van cod of.bf xD

    0
  17. User  avatar
    3888 XP

    Als ik zelf kijk naar een sp in een mp game zoals bij star wars battlefront 2 dan denk ik dat het geen gemis Is. Star wars battlefront 1 had geen sp en verkocht beter dan star wars battlefront 2

    0
  18. 77.251.118..xxx's avatar

    Ja is erg. Onzinverklaring ook trouwens, zeg dan gewoon eerlijk dat een single player modus veel minder lucratief is dan de multiplayer waar mensen geld neer kunnen leggen voor microtransacties.
    Het is geen raketwetenschap, mensen. Dit is gewoon een luie copy-paste cashgrab-actie van Treyarch en iedereen die anders beweert is in mijn ogen OF 12 jaar OF een fanboy OF beide. Wees het verschil en steun dit slechte gedrag niet. Niet kopen dus!

    0
  19. User  avatar
    980 XP

    Hmmm, ze zijn de spoor kwijt volgens mij, de singleplayer van bo3 vond ik niet al te bijzonders, maar het is wel een groot gemis, bij de meeste games,

    0
  20. 86.91.25.xxx's avatar

    Het is niet erg dat er geen single player in zit naar mijn mening, maar maak de game dan gewoon 30 a 40 euro.

    0
  21. 2a02:a03f:50a5:8200:add2:a4dd:d6d9:9.xxx's avatar

    Zoals hier al meermaals beschreven. Je kan geen 60 euro vragen en de campagne modus weglaten.
    Het spel is hoogstens maximum 40 euro te verantwoorden. Blackout is een multiplayer extensie.

    0
  22. 2a02:a457:3e67:1:6dee:c6b7:ed5b:f.xxx's avatar

    Sp game van cod is nooit de moeite waard geweest imho. Ik zie deze games (en bv. de battlefield serie) ook als pure multiplayer games. Wat mij betreft daarom geen gemis. Laat ze die extra resources maar steken in leuke nieuwe mp content.

    0
  23. 62.238.45..xxx's avatar

    Mensen die sowieso geen cod spelen zouden ook niet mogen reageren, dan heb je er toch geen verstand van wat de cod community wil.

    Aan de ene kant was een campaign wel iconisch voor cod en een goede manier om te zien waar de multiplayer maps vandaan kwamen. Aan de andere kant speelt bijna niemand meer de campaign, ik speel hem zelf alleen als psn eruit ligt. Het is wel jammer maar als ze de tijd die ze normaal aan de campaign besteden nu daadwerkelijk gebruiken om de rest beter te maken. Battle royale wordt waarschijnlijk alle multiplayer maps aan elkaar vastmaken met tussengebieden dus niet superveel tijd

    0
  24. 84.192.152..xxx's avatar

    Van mij krijgen ze dit jaar geen geld

    0
  25. User  avatar
    5761 XP

    Als je geen SP in de game hebt vind ik dat klote , EA heeft dit al ondervonden met star wars 1 .
    Voor mij is SP een standaart in een game en zit dit er niet in kunnen ze deze game steken waar de zon nooit schijnt !

    0
  26. 2a02:a450:724f:1:87e:8e9a:51c6:2.xxx's avatar

    Probleem met dit games als service gebeuren is vooral dat als ze de stekker uit de service trekken je schijfje letterlijk een onderzetters geworden is. Als er nog singleplayer content is kan je nog iets na het stoppen van de service.

    0
  27. 2a02:a450:724f:1:87e:8e9a:51c6:2.xxx's avatar

    @62.238.45..xxx: Ookal speel ik geen COD wil ik graag even reageren. Maar ik vind dit vooral een zorg wekende Trent in gaming het multiplayer only idee/games as service. En ben het voor met je eens dat ik geen beeld heb bij de COD community maar ik maak me wel zorgen om olievlek werking naar games die ik wel speel mocht deze game een succes zijn.

    0
  28. User  avatar
    276 XP

    Ik vind het niet erg, maar de game zou dan eigenlijk geen €60 moeten kosten. Een campaign die je in 2 uur uitspeeld is ook niks waard. Als je een campaign erin stopt, zorg dan in ieder geval dat ie degelijk is.

    0
  29. User  avatar
    395 XP

    @2a02:a450:724f:1:87e:8e9a:51c6:2.xxx: vind ik ook. Speel zelf veel sp. Als alles mp only wordt stop ik met deze hobby.
    De tieners vinden dit br geweldig vooral 10-16 jarigen dat zie ik wel aan mn zoon en vriendjes.ik zelf heb nog nooit zoiets saais meegemaakt.

    0
  30. 143.179.11..xxx's avatar

    Mensen zijn echte zieke wezens.
    Klagen over een campain hoe triest en ziekelijk kan je zijn. Je speel het gvd 1 x en raak het nooit meer aan. Maar omdat het cod is moeten ze klagen. Stelletje triestelingen.
    Belachelijk stuk inteelt.

    0
  31. User  avatar
    1428 XP

    Het is jammer, maar zo erg vind ik het nou ook weer niet. Zo’n campaign speel ik anders toch maar één keertje uit, en dan kijk ik daar ook niet meer naar om. Verder heeft de game nog meer dan genoeg te bieden. Dus wat mij betreft is dit zeker de volle €60 waard 🙂

    0
  32. 143.179.11..xxx's avatar

    @gamingbosch:

    Wat lul je nou man met je tieners ben zelf 29 man en me maten rond de 30 en 35. We spelen elke dag cod ww2 triesteling.

    0
  33. 143.179.11..xxx's avatar

    @Flaming_Kaiser: Dus als jij een spel maakt en uitbrengt maak je hem 30 euro of gratis, denk het ook.
    Wegwezen jij.

    0
  34. User  avatar
    706 XP

    Voor mij geen probleem.
    Bij geen enkele COD heb ik de singleplayer gespeeld.

    0
  35. 2a02:a440:5d2d:1:6d0f:4d1e:4e38:3.xxx's avatar

    Niet erg, ik speel de laatste 3 CoD’s toch alleen voor zombies, qua multiplayer is de community te verdeeld dus is ook nooit iedereen tevreden en de laatste 3 campaigns waren hooguit saai. De BR mode zou wel vet kunnen zijn als ze het goed uitvoeren, het is dus even wachten tot de game uit is voordat we daarover kunnen oordelen.

    0
  36. User  avatar
    5 XP

    Nee joh,
    Als volgende stap kunnen ze misschien alleen maar een lege box verkopen met de titel black ops 5 en er 60 euro voor vragen..hell misschien nog een mogelijkheid wat extra bucks te cashen via microtransacties…

    0
  37. User  avatar
    243 XP

    Ik vind het persoonlijk niet zo erg, ik speel de sp zelfnooit. Maar ze moeten nu ook niet met 9/10 maps aan komen zetten. Dan kunnen ze echt de de pot op met deze game.

    0
  38. 77.173.232..xxx's avatar

    @143.179.11..xxx: #Salty.

    0
  39. User  avatar
    395 XP

    @143.179.11..xxx:
    Doe ff normaal en leer lezen. Heb het over fortnite br. Speel zelf ook veel cod ww2

    0
  40. User  avatar
    739 XP

    En iedereen die jankt over cod zie ik altijd online cod spelen! Als niemand dit koopt en hun zien dat aan de verkoopcijfers veranderd er eindelijk een keer iets, ik heb na world at war nooit meer echt cod gespeeld zoals toen!

    0
  41. 77.173.232..xxx's avatar

    Geen sp = geen platina throphy. Cod trophys zijn super moeilijk om te halen, maar haalt wel veel meerwaarde aan een sp. Replay waarde wordt hoger. Deze actie mag beschouwd worden als ernstig. Ze besparen nu miljoenen en zeeen van tijd. Alsof het slecht gaat met het bedrijf/franchise? Nee! Wat nog het aller ergste is dat het een PC multiplayer is en daar ook voor gebouwd is. Console Cod gamers gaan lekker rommelen met hun controllertjes en zelfs scuff, terwijl de muis en toetsenbord rigoreus gaan winnen net zoals vroeger.

    0
  42. User  avatar
    2585 XP

    Wie kijkt er in hemelsnaam een (comedy of) horror film voor het verhaal? Niemand toch? Je wilt gore en beangstigende shit. Je weet wat je kan verwachten. 1 ding wat je niet verwacht is een uitstekend verhaal. Als je een diepgaand verhaal wil zoek je dat niet in horror maar in een drama of thriller.
    Precies zo zie ik de CoD franchise. Dat spel koop je voor zombies en mp. Als je een mooi verhaal wil ervaren koop je games als TLOU, HZD, GOW of 1 van de vele andere campaign driven games maar geen CoD of BF lol.
    Het ontbreken van de campaign vind ik niet onlogisch en zeker geen gemis. De prijs mogen ze dan wel 30 à 20% verlagen.

    0
  43. User  avatar
    9961 XP

    Ik snap dat er mensen zijn die er graag een singleplayer campaign in willen hebben. Maar ik mis het niet, ik vond ze nooit boeiend genoeg in cod, 3n speelde ze dus ook nooit.
    Wat ik wel graag zou zien is dat ze het het delen zouden verkopen, multiplayer, zombies en battle royale apart. Of alles in 1 bundel.

    Die 60 euro die ze er voor vragen is te veel, dat had makkelijk minder gekund. Maar waarschijnlijk kopen de meeste mensen dit toch blind en denken er niet bij na.
    Op z’n minst battle royale los en gratis verkrijgbaar, dat is nog het beste. Zoals die gasten van fortnite snappen dat wel. Slimme aanpak, en kijk eens hoeveel spelers ze hebben!

    0
  44. 84.241.192.xxx's avatar

    Heel jammer niet iedereen wil tegen die jochies met snelle vingers spelen die de hele dag door levenloos cod of Fifa spelen.

    0
  45. 143.179.33.xxx's avatar

    Hou toch eens op met die pagina opvulling met “jou mening” onze mening hebben we allang gegeven met reacties op andere artikel over black ops 4. Die jouw mening items zijn alleen maar op de pagina op te vullen. Maar blijkbaar is de comunity voor jullie niet belangrijk en lezen jullie de reacties niet op al die andere items van black ops. Als jullie dat dus wel hadden gedaan dan was dit zogenaamde nieuws item ook niet nodig geweest.

    0
  46. User  avatar
    3568 XP

    Ik vind het erg dat mensen steeds hetzelfde incomplete game kopen vol met ziektes zoals mtx lootboxes en season pass. En alsnog 60€ vragen terwijl anderen goedkoper of gratis aanbieden die beter zijn

    0
  47. 2a02:a451:f7fc:1:f9c5:172f:4563:8.xxx's avatar

    @143.179.11..xxx: jij bent echt triest. Velen van ons zijn 30ers of ouder en hebben gelukkig wel al kinderen die zelfs al tieners kunnen zijn. Kleuters zoals jij realiseren dat pas als je te oud bent of een jaar of 50 bent met zelf een kleuter dat vind ik triest lol

    0
  48. 2a02:1810:363d:9200:5098:2a3a:ba94:e.xxx's avatar

    Wat is cod WWII toch een heerlijke shooter
    Lekker oldshool knallen
    Black ops 4 zal de eerste cod zijn die ik niet ga pre-orderen naar mijn mening zijn er veel te veel veranderingen in de gameplay en is het veel te futuristic
    Ik ga nog een jaartje door met het sublime WWII

    0
  49. User  avatar
    5 XP

    Angry joe’s rant over black ops 4 zonder campagne
    https://youtu.be/Wt5gz6Pkdx8

    0
  50. 85.145.201..xxx's avatar

    Ik vind het prima, want wie boeit de sp nou. Helemaal als ze die tijd nu in zombies, br en multiplayer steken. Ik heb persoonlijk van geen enkele cod de sp aangeraakt offline spelen is namelijk nooit leuk.

    0
  51. 62.140.132.xxx's avatar

    Bijna nooit sp gespeeld dus voor mijn gevoel is het beter zo… meer aandacht voor mp 😉

    0
  52. 85.145.201..xxx's avatar

    @snowguard47: helemaal mee eens! Ze kunnen die tijd beter in de gamemodes stoppen die voor de spelers wel leuk zijn om te spelen

    0
  53. 85.145.201..xxx's avatar

    @2a02:1810:363d:9200:5098:2a3a:ba94:e.xxx: ww2 heeft na mijn mening echt keihafd teleurgesteld. Ik kan 1 potje spelen en dan is t al weer saai.

    0
  54. 2a02:1810:363d:9200:5098:2a3a:ba94:e.xxx's avatar

    @85.145.201..xxx: en naar mijn mening is het de beste cod na black ops.
    Speel cod sinds ps2

    0
  55. 89.200.5..xxx's avatar

    ja doods steek hele game verpest wat heb ik uitgekeken naar die campaign en dan komt ie niet eens al sinds black ops drie wil ik weten hoe het nu verder gaat met korporaal slachtand en miss bakfiets de pijl en boog hospik

    0
  56. User  avatar
    41 XP

    Nee niet erg, bijvoorbeeld bij WW2 had ik het wel erg gevonden.
    Ik ben normaal wel fan van cod koop het ieder jaar infinte warfare was vreselijk die heb ik meteen weg gegeven. Nu ben ik benieuwd wat deze gaat doen, black ops 3 speelde wel lekker ondanks het dubbel jumps etc

    0
  57. User  avatar
    28 XP

    Dat gaat hem dus niet worden, laat hem lekker liggen.

    0
  58. 82.74.158.xxx's avatar

    Het ontbreken van een campaign doet me weinig, zelfs al blijft het 60 euro. (Is net 6 uur speeltijd terwijl je honderden uren in de multiplayer stopt) Wat ik veel erger vond was dat cod ww2 uitkwam met maar 9 multiplayer maps. Cod moet weer terug naar minimaal 15 maps. Ook moet er weer meer variatie in komen ipv alleen maar kleine close combat maps.

    0
  59. 84.28.130..xxx's avatar

    Gewoon weglaten. Heb zelfs nu ww2 nog geen campagne gespeelt. Hopelijk nu meer maps in mp modus. Aangezien nu 3 zombies maps meteen op de disc uitkomen vindt ik ut een hele goede zet om dat te compenseren. Dus zeikerdjes hier die dan 60 eu te duur vinden koop jullie lekker niks en zeik niet.

    0
  60. 2001:985:7ba7:1:bcdf:4040:97ac:5.xxx's avatar

    Persoonlijk bedenk ik me wel 2 keer voordat ik weer een game van de uitgever Activision koop. Ze bieden mij niet meer wat ik van games verwacht. Disappointment 2 .

    0
  61. 149.56.227..xxx's avatar

    Treyarch, fucking your wallet since BO III en wegkomen zullen ze.

    0
  62. 89.205.227..xxx's avatar

    Ik heb nog nooit een cod campagne uitgespeeld dus ik ben blij dat ze meer focussen op multiplayer en zombies.

    0
  63. 85.148.129..xxx's avatar

    @89.205.227..xxx: Prima, dok er maar 60 euro voor met een season pass er naast.

    0
  64. 77.173.230..xxx's avatar

    Nee.

    0
  65. User  avatar
    66 XP

    @thuo666games: Hoezo een kut game ?Heb jij hem al gespeeld dan volgens mij ben jij gewoon aan het meelopen,achterlijk.

    0
  66. 88.225.25.xxx's avatar

    Cod zonder single player is 40 euro waard voor mij geen 60

    0
  67. User  avatar
    1521 XP

    Nee!

    0
  68. 94.212.6.xxx's avatar

    Waar waren jullie toen overwatch uit kwam? Deze overpriced online only shooter zonder zombiemodus! Het weglaten van de singleplayer is niet goed maar dat gezegd hebbende, zo leuk zijndie campaign’s van treyarch ook weer niet. Ik heb bij BO3 niet eens de moeite genomen om deze uit te spelen. De campain van infinite warfare vond ik daarentegen wel hartstikke tof. De multiplayer ziet er goed uit in ieder geval van BO4!

    0
  69. 94.130.67..xxx's avatar

    Man, man, man! Het gaat echt achteruit met dat game gedoe! We moeten een soort consumentenbond hebben voor gamers!

    0
  70. 94.111.85.xxx's avatar

    Ja… En tevens ook de reden waarom hij hoer noet in huis komt.

    0
  71. 178.84.26.xxx's avatar

    Ja!!!!

    0
  72. User  avatar
    1708 XP

    Niet erg, mits het gecompenseerd wordt, ik weet nog niet of de battle royale de juiste compensatie is maar meer mp maps zijn bv een mooi voorbeeld.

    0
  73. 5.255.250..xxx's avatar

    een game zonder singleplayer IS helemaal geen game! dat hele oersaaie multiplayer gedoe raakt alweer helemaal uit de mode dus eigenlijk kunnen we de conclusie trekken dat er geen nieuwe game is uitgebracht.

    0
  74. 94.213.181..xxx's avatar

    nee….zonder singleplayer heeft het absoluut geen nut deze game uit te brengen….terug naar de ontwerptafel aub!

    0
  75. 94.213.181..xxx's avatar

    zulke onzin als een game zonder missies uitbrengen moeten ze gewoon een verbod op zetten…dan is er immers geen game? welke oude sufkut speelt nou nog multiplayergames? een handjevol overjarige nerds

    0
  76. 2001:984:e973:1:942c:b071:bdec:1.xxx's avatar

    Bo4 haal ik wel goedkoop op black (ops) friday..in november..
    Het is voor mij geen 60 piek waard ..

    0
  77. 88.159.177..xxx's avatar

    Ja het is overal en dan daar niet

    0
  78. 2a02:1810:382d:5800:7480:3023:73c8:9.xxx's avatar

    Ja, dat gaat een probleem vormen. Ben er zeker van

    0
  79. 2a02:a451:f7fc:1:f9c5:172f:4563:8.xxx's avatar

    @94.213.181..xxx: te triest voor woorden jij
    Het is eerder andersom

    0
  80. 85.148.39..xxx's avatar

    @thuo666games: belachelijk

    0
  81. User  avatar
    438 XP

    @VicBoss187: ik heb bijna alle cods gespeeld en ik wacht wel af maar alsnog vind ik t een niet zone geweldig spel nu al

    0
  82. 77.88.5.xxx's avatar

    het is gewoon jammer en dat doen ze om kosten te besparen een zwaktebod dus,ik vind singleplayer altijd leuk om te spelen

    0
  83. 213.10.100..xxx's avatar

    @143.179.11..xxx:
    Omdat er toch nog heel veel fans de cod games juist kopen voor de singleplayer, ook al speel je hem maar één keer. Je gaat toch ook niet 6 keer naar dezelfde film in de bios. De kracht van die games zat hem vroeger in de sp. Maar dat is toch steeds meer verschoven richting de multiplayer. Valt meer uit te halen natuurlijk, met al die microtransacties etc. Het is jammer dat het ontbreekt naar mijn mening. Het was leuk om de sp te spelen en dat vervolgens met die sfeer de mp in te gaan. Tegenwoordig moet ook elke cod een zombie modus bevatten, terwijl ik de spec ops missies echt goud vond.

    0
  84. 62.194.254..xxx's avatar

    @82.74.158.xxx: helemaal mee.

    0
  85. 163.158.210..xxx's avatar

    IV*

    0
  86. 5.255.250..xxx's avatar

    Het gebrek aan een single player campagne is stuitend.

    0
  87. User  avatar
    102 XP

    Ik speel alleen SP, dus dit is een no-go.

    0
  88. 92.109.207.xxx's avatar

    10 euro is een leuk bedrag voor dat spel

    0
  89. User  avatar
    2486 XP

    Black Ops IIII? Wat is dat?

    0
  90. 2a02:a453:a41e:1:e4db:b141:fd6d:4.xxx's avatar

    @PBJ85: dat had andere redenen dan het gemis van een sp

    0
  91. 80.31.22..xxx's avatar

    Liever meer aandacht aan de multiplayer dan een single player die niemand speelt.

    0
  92. 82.217.38.xxx's avatar

    @PBJ85: het klopt maar dat star wars Battlefront 2 minder verkocht komt niet door de campaign

    0
  93. 82.217.38.xxx's avatar

    @213.10.100..xxx: ik ken mensen die wel 6 keer naar de zelfde film in de bios gaan XD

    0
  94. 82.217.38.xxx's avatar

    @94.213.181..xxx: wat jij zegt is gewoon complete onzin, als volgens jou niemand meer multiplayer games speelt wrm verdienen die spellen dan zo goed?

    0
  95. 94.212.74..xxx's avatar

    geen campaign, is no buy voor mij

    0
  96. 86.89.230..xxx's avatar

    @82.217.38.xxx: Hahaha

    0
  97. 84.84.33.xxx's avatar

    Ik vind blackout niet nodig en is niet een reden om eerder Bo4 te kopen, ik vond de Bo3 campaign erg veel het zelfde en saai. Ik mis hem niet zolang ze maar veel doen voor zombies

    0
  98. 84.84.33.xxx's avatar

    @thuo666games: eerst leren spellen voordat je zomaar games kut gaat noemen

    0
  99. 91.219.237..xxx's avatar

    @84.84.33.xxx:

    Vergeet jij geen punt aan het einde van je zinnen. 😉

    0
  100. 145.133.115.xxx's avatar

    Ik hoop dat je de battle royale tegen cpu kan spelen

    0

Meer Call of Duty: Black Ops 4

Meer

Komt Call of Duty: Black Ops 4 naar de Nintendo Switch?

De Call of Duty franchise is al jaren op verschillende platformen te spelen, maar de Nintendo Switch schittert in afwezigheid. Bij de aankondiging dat de games gewoon naar de PlayStation blijven komen ondanks de overname van de uitgever do...

Lennard Verhage