Mortal Kombat 11 zal een gesloten beta krijgen en via een pre-order krijg je toegang

Voor degenen die omver werden geblazen door de aankondiging van Mortal Kombat 11 eind vorig jaar, hebben we goed nieuws. Iedereen die de game in pre-order plaatst zal, naast gelijk toegang krijgen tot über badguy Shao Kahn als speelbaar personage op de eerste dag, ook mogen deelnemen aan de gesloten beta.

Wanneer de gesloten beta precies zal plaatsvinden en wat deze inhoudt is nog niet bekend, maar tijdens het live-event van later deze week zal er vast meer over bekend worden gemaakt. Voor nu kan je hieronder de aankondigingstrailer bekijken mocht je die gemist hebben.

  1. 2a02:a450:d305:1:802e:e426:1f3a:d.xxx's avatar

    Dit was absoluut een verassing. Ik hou er van als developers een maand of 4 a 5 van te voren pas iets aankondigen. Minder spoilers en minder lang wachten, niet nog eens 3 jaar wachten alvorens hij nog eens wordt uitgesteld.
    Ik hoop op een zwaaaaaaar brute dichter, maar dat zit wel snor

    0
  2. 212.178.136.xxx's avatar

    Dit was al lang en breedt bekent. Hell, het staat ook in de tailer aangegeven op de einde. Ook wanneer de beta is plaatsvinden was al bekendt. Lekker bijtijds, jongens…

    0
  3. User  avatar
    552 XP

    Ja maar… dit was toch al bekend vanaf het moment dat de trailer vrijgegeven werd? Dit is toch niet nieuw? Of mis ik nu iets…?

    In de trailer wordt aangegeven “Pre order to get Beta Access.”
    Ook staat er in de trailer “Closed Beta in March 2019.”

    0
  4. User  avatar
    958 XP

    pre order gedaan, kom maar op met die beta, flawless victory…

    0
  5. 188.207.85..xxx's avatar

    Beste Fighter, punt!

    Sinds MK9 weer terug aan de top op eenzame hoogte.

    0
  6. 89.205.138..xxx's avatar

    Ik ben er morgen bij in London. De beta heeft 3 speelbare karakters en start 23 maart

    0
  7. 94.215.178..xxx's avatar

    @188.207.85..xxx:

    Niet overdrijven. Mk is goed maar bij lange na niet zo goed als sf en kof

    0
  8. User  avatar
    3157 XP

    Heel veel zin in

    0
  9. 95.97.44..xxx's avatar

    @94.215.178..xxx:

    Beide redelijke vergane glorie.
    Mortal Kombat is de Fighter van deze generatie.
    Heerlijk om al de pro toernooien ook te volgen.

    0
  10. User  avatar
    958 XP

    @94.215.178..xxx: KOF kom op zeg….dat meen je toch niet?

    0
  11. 94.215.178..xxx's avatar

    @jerzelf:

    Snk staat garant voor top fighting games dus ik ben bloedje serieus.

    0
  12. 94.215.178..xxx's avatar

    @95.97.44..xxx:

    Ik weet dat er een behoorlijk grote groep is die street fighter v niet goed vind maar ik vind het samen met alpha 3 de beste twee delen.

    0
  13. User  avatar
    958 XP

    @94.215.178..xxx: kof doet al jaren niet meer mee maar ieder zijn ding.

    0

Meer Mortal Kombat 11

Meer