The Division 2 roept vandaag alle agenten op om naar Washington D.C. af te reizen om daar te voorkomen dat de Verenigde Staten helemaal uit elkaar valt. Met de release van Tom Clancy’s The Division 2 stap jij weer in de schoenen van een agent en om het nog wat aangenamer te maken hebben we een mooi goodiepakket voor je.
In samenwerking met Ubisoft mogen we een pakket weggeven dat bestaat uit het volgende:
Grijs T-shirt, maat: M
Poster
Cap
Gardening Kit
Wat moet je doen om kans te maken op dit leuke pakketje? Antwoord geven op de onderstaande vraag.
Vraag: Voordat je de endgame content in gaat heb je te maken met drie facties, hoe heten deze facties?
Weet jij het antwoord? Stuur dat in en volg daarbij de onderstaande stappen. Zet voor het gemak ook je adresgegevens er even bij, dat maakt het afhandelen gemakkelijker als je als winnaar uit de bus komt.
The Division 2 is vanaf vandaag verkrijgbaar en onze review mag je in de loop van volgende week verwachten.
Gebruik als onderwerp voor het mailtje 'The Division 2'
Geef duidelijk je inzending aan.
Zet in de mail tevens je nickname.
Je dient een PlaySense account te hebben om deel te kunnen nemen. Heb je deze niet? Dan kan je er hier één aanmaken. Het is niet toegestaan om hints, tips of andere directe aanwijzingen naar het eventuele antwoord op de prijsvraag hieronder te plaatsen. Meerdere inzendingen vanaf één e-mailadres zijn niet toegestaan en bij het vermoeden van fraude komt de inzending te vervallen.
Over de uitslag van de prijsvraag wordt niet gecorrespondeerd en de prijsvraag is enkel toegankelijk voor PlaySense leden in de Benelux. Medewerkers van PlaySense en Ubisoft zijn uitgesloten van deelname. De prijsvraag loopt tot en met 18 maart 2019. PlaySense behoudt zich het recht om een prijsvraag voortijdig te veranderen. Spel- en typfouten zijn voorbehouden. De prijsvraag wordt mede mogelijk gemaakt door Ubisoft.
Echt mensen die klagen omdat de game er niet bij zit……. wees blij dat er een prijsvraag is. Het is gratis mensen!!! Je hoeft niet mee tedoen he. Misschien zitten hier wel grote the division 2 fans en willen ze dit graag.
Ruim twee maanden geleden werd The Division 2 toegevoegd aan de catalogus van Xbox Game Pass. Ondanks dat de titel inmiddels zes jaar oud is, wordt hij nog altijd fanatiek gespeeld. Ubisoft is duidelijk niet van plan de titel op te geven &...
Afgelopen mei bracht Ubisoft een nieuwe uitbreiding uit voor The Division 2 genaamd Battle for Brooklyn. Veel fans dachten dat dit de allerlaatste grote update voor de game zou zijn, maar het lijkt erop dat dit niet het geval is.
Ubisoft h...
Tom Clancy’s The Division 2 is inmiddels al dik zes jaar op de markt en de game wordt nog altijd veel gespeeld. Naar goede Ubisoft gewoonte betekent dat periodiek nieuwe content en de volgende uitbreiding heet Battle for Brooklyn.
Na...
Ontwikkelaar Massive Entertainment heeft een nieuwe Deep Dive video uitgebracht voor de aankomende DLC van The Division 2. We weten nu dat de Battle for Brooklyn uitbreiding vanaf 27 mei beschikbaar zal zijn, voor een losse prijs van €14,9...
Fans van The Division 2 wachten al tijden op de aankomende DLC. De uitbreiding genaamd Battle for Brooklyn zou oorspronkelijk in 2024 uitkomen, maar werd later uitgesteld naar begin 2025. Om daar nog een schepje bovenop te doen, werd de DL...
Het is alweer zes jaar geleden dat The Division 2 uitkwam, en de game wordt nog steeds veel gespeeld, mede dankzij de uitvoerige ondersteuning van de titel door Ubisoft. In een nieuwe video blikt de ontwikkelaar terug op de game, gaat men ...
Wederom weer een leuke actie!
Niet de game zelf?
alles behalve het spel zelf? lol.
@mantequilla: idd. Wtf moet je ermee.
Precies psx wat moet je ermee jullie liggen nu vast in een deuk man man man!!!
MVG …
Ik neem aan dat jullie de game er ook bij doen
Echt mensen die klagen omdat de game er niet bij zit……. wees blij dat er een prijsvraag is. Het is gratis mensen!!! Je hoeft niet mee tedoen he. Misschien zitten hier wel grote the division 2 fans en willen ze dit graag.
Maat M zou me wel kinky staan denk ik
Proest
@Fpsfan: winner
Liever alleen de game
Im in! Lets make history