Win 3x Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 Warehouse demo en 5x KaartDirect.nl 10% korting!

De winnaars zijn inmiddels uitgekozen, stuur ons een mail op [email protected] en dan ontvang je de prijs.

Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 Warehouse demo
Esromeron
ArtieSuperFLy
TreyarchRockzz

10% korting:
dikkeclown
wimb00
RSDEVEGT
chillozz
evilnightfox

Origineel bericht:
In samenwerking met KaartDirect.nl, je vaste adres voor PlayStation tegoed en meer, geven wij drie codes weg voor de Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 Warehouse demo. Omdat we graag zien dat jullie zo snel mogelijk aan de slag kunnen hoef je niet al teveel moeite te doen, het achterlaten van een reactie hieronder is voldoende. Deze Warehouse demo is een pre-ordervoordeel van de digitale versie van Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 die je kunt aanschaffen met PSN-tegoed dat je koopt via KaartDirect.nl.

Om kans te maken laat je dus hieronder in de comments een reactie achter, let wel, alleen geregistreerde leden kunnen meedoen. Daarbovenop geven we ook maar liefst 5x een 10% kortingscode weg die je kunt gebruiken op KaartDirect.nl. We sluiten de prijsvraag morgenochtend om 10:00 uur en gaan alle codes nadien uitdelen onder de winnaars. Wie weet speel jij dus morgenochtend al wel deze demo.

Het maakt niet uit wat de inhoud van je reactie is, zolang deze maar niet in strijd is met de huisregels.

  1. Anoniem-3996's avatar

    Ik doe graag mee voor de demo code voor THPS1+2! Heb de fysieke CE al in de pre-order staan namelijk.

    0
  2. User  avatar
    10599 XP

    Graag een code voor de demo van Tony Hawk skater, zeer benieuwd naar die game en hoeveel het mij een gevoel geeft van vroeger op de PS2 en gewoon voor mooie screenshots voor op Instagram. 🙂

    0
  3. User  avatar
    124 XP

    Ik doe graag mee voor de demo code voor THPS1+2! Heb al sinds de aankondiging de Collector’s Edition in de pre-order staan bij Game Mania :).

    0
  4. Anoniem-1707's avatar

    jaaaa please!!!!!

    0
  5. User  avatar
    741 XP

    Die wil ik graag winnen! Succes allemaal

    0
  6. User  avatar
    2766 XP

    Ik doe ook graag mee:) helemaal kapot gespeeld vroeger!

    0
  7. User  avatar
    85 XP

    Ik ben zeer benieuwd na de demo, vroeger vaak deze game gespeeld,
    dus ben heel benieuwd na de remake

    0
  8. User  avatar
    4 XP

    ik doe ook graag mee voor de demo code, Ik zou graag weer nostaligisch Warehouse willen rond skaten op Powerman5000!

    0
  9. User  avatar
    303 XP

    Graag!! Het sentiment!!!

    0
  10. User  avatar
    227 XP

    Ik heb de game al in de pre-order staan, fysiek.. dus code is van harte welkom!

    0
  11. User  avatar
    31 XP

    Deze ook maar proberen. Skater XL heb ik ondertussen alweer verwijderd.

    0
  12. User  avatar
    179 XP

    Zeer geïnteresseerd!

    0
  13. User  avatar
    124 XP

    @dikkeclown: Ik heb ‘m inmiddels alweer verkocht haha

    0
  14. User  avatar
    530 XP

    Super leuke actie, daarom wil ik graag meedoen. Toch wel een game die toen bij de opvoeding hoorde!!

    0
  15. User  avatar
    1521 XP

    Liever een code voor diegene die het echt willen spelen.

    Ik blijf liever skater xl spelen maar uit nostalgie gevoel zou ik ook blij zijn met een demo code!!(waarom niet)

    0
  16. Anoniem-4542's avatar

    Doe graag mee dit is juist de game die mij into gaming heeft gebracht en als zelf skater zijnde is dat natuurlijk mooi meegenomen

    0
  17. User  avatar
    14 XP

    Kijk echt uit om deze demo te spelen in een nieuw jasje .
    Hoop deze zeker te winnen via de toffe psx-sense website

    0
  18. User  avatar
    887 XP

    Vette actie, veel succes iedereen!

    @Anoniem-3996: zul je wel een account aan moeten maken zo te lezen

    0
  19. User  avatar
    643 XP

    Yes please! Ik zou heel graag een voorproefje zien van deze remake!

    0
  20. User  avatar
    980 XP

    Ik hoop, dat de demo mijn tijden weer kan herbeleven.

    0
  21. User  avatar
    278 XP

    Deze wil ik wek. Ik order de collectors editie en kan niet eens de demo spelen… 🙂

    0
  22. User  avatar
    443 XP

    Wauw, nou ik zou graag willen meedingen voor deze demo….. Ik als 50 jarige gamer heb vroeger me rot geamuseerd met de orginelen en ik denk dat ik me heel erg ga vermaken met deze remake!!!!!!

    0
  23. User  avatar
    34 XP

    Win, win, win. Neem mij mee terug de tijd in please

    0
  24. User  avatar
    14 XP

    Graag!

    0
  25. Anoniem-4149's avatar

    Ik ga voor de 10% korting
    Ik hoop dat ik win

    0
  26. User  avatar
    183 XP

    Yes please

    0
  27. User  avatar
    30 XP

    Graag win ik een code voor een demo! De tony hawk games hebben mij in mijn jeugd vermaakt (het avontuur begon met THPS3 en underground 1 + 2). dit wordt soweiso een instabuy voor mij

    0
  28. User  avatar
    69 XP

    Graag :), pure nostalgie.

    0
  29. User  avatar
    3 XP

    Tony Hawk Pro Skater, helemaal grijs gespeeld. Ik doe mee!

    0
  30. User  avatar
    955 XP

    Tof! Wil die demo wel even uitproberen! En psn tegoed is altijd welkom met korting 🙂

    0
  31. User  avatar
    3 XP

    Een code zou ik wel appreciëren om het nostalgisch gevoel nog eens terug naar boven te kunnen halen

    0
  32. User  avatar
    359 XP

    Ohhh nice, ik doe ook mee!!

    0
  33. User  avatar
    11 XP

    Nice! Die demo code is wel lekker. Kan ik mn broertje heel blij mee maken

    0
  34. User  avatar
    3888 XP

    Ik ben helemaal klaar om een 720 fingerflip-airwalk te doen door de kamer met de hidden tape boven de half pipe!

    0
  35. User  avatar
    2239 XP

    “In samenwerking met KaartDirect.nl, je vaste adres voor PlayStation tegoed”

    Haha die Roy… nou kom maar op met die demo.

    0
  36. Anoniem-7626's avatar

    Ik hoop dat degene die de demo wint veel plezier heeft er mee, en hopelijk kan ik er ook van genieten, duimen maar

    0
  37. User  avatar
    1 XP

    Ben benieuwd naar de demo. Speelde Tony Hawk al vanaf deel 1! Doe graag mee.

    0
  38. User  avatar
    914 XP

    Zou mooi zijn 😉

    0
  39. User  avatar
    121 XP

    Ik zou hem graag willen winnen, Deze game is jeugdsentiment.. Die heb ik echt helemaal stuk gespeeld. De goede oude tony hawk games en niet te vergeten ook dave mirra’s freestyle bmx game.. Dat waren echt goede skate/bmx games..

    Wil t.h. 1+2 ook wel halen. Voor de PC dan.

    0
  40. User  avatar
    75 XP

    Leuk

    0
  41. User  avatar
    3 XP

    demo?! ja vet!

    heerlijk spel is het! de soundtrack was magisch voor die tijd ! o no how low can you go (public enemy – bring the noise) en Marseille wat een level! superdikke combo’s maken! zou supervet zijn mijn zoontje nu al het gevoel te laten ervaren zoals ik die ervaarde back in the days! welk level was jullie favoriet?!

    0
  42. User  avatar
    3157 XP

    Ik doe ook mee 🙂

    0
  43. Anoniem-3601's avatar

    Ik ben benieuwd of alle korreltje zout zeikerds hier dan wel op gaan reageren.

    0
  44. User  avatar
    62 XP

    Oeh jeugdsentiment! Altijd leuk dit.

    0
  45. User  avatar
    166 XP

    Top actie! Wil graag weten of het spel iets voor me is.

    0
  46. Anoniem-6510's avatar

    Nu alweer zin in eindeloze potjes horse, zou graag nu al aan de slag gaan met de demo

    0
  47. User  avatar
    2 XP

    tuurlijk doe ik mee zoveel nostalgie deze game helemaal kapot gespeeld op de playstation 1

    0
  48. User  avatar
    9 XP

    Lijkt mij erg tof!!

    0
  49. User  avatar
    20030 XP

    @ArtieSuperFLy: @Esromeron: @TreyarchRockzz: Jullie hebben de code gewonnen, mail mij even op [email protected] met hetzelfde mail adres als je PSX-account en dan reply ik met de code

    0
  50. User  avatar
    34 XP

    Gefeliciteerd jongens. Ik wacht nog ff 2 weken.

    0
  51. User  avatar
    10599 XP

    Gefeliciteerd winnaars.

    0
  52. User  avatar
    914 XP

    @M4GN3T:

    Bedankt! Demo is aan het downloaden. Nu nog aan het werk, maar dat komt helemaal goed vanavond!

    Mooi kersje op mijn 10-jarig lidmaatschap (14-08-2010!).

    0
  53. User  avatar
    914 XP

    @Esromeron:

    Eerste sessie zit er op. Moest wel weer wennen aan de snelheid in de game. De animatie als je valt was even wennen, maar het houd de snelheid veel meer in de game!

    Verder kan je nu net als bij THPS3 e.v. betere combo’s maken door bij het landen revert te gebruiken of te spinnen als je een manual doet. Dit komt erg goed van pas bij de competitie levels!

    Nog een paar weekjes voor de complete game, laat maar komen!

    0
  54. User  avatar
    1521 XP

    @M4GN3T: Ik had je een mail opgestuurd.

    mvg.

    0
  55. User  avatar
    359 XP

    @M4GN3T:

    Ohh yeah, ben er heel blij mee!! Ben benieuwd naar hoe de game speelt. Thnx guys!

    0

Meer Tony Hawk's Pro Skater 1 and 2

Meer