Als er een nieuwe game uitkomt, kan je er tegenwoordig vergif op innemen dat er een launch trailer wordt vrijgegeven én dat er een day one patch beschikbaar zal zijn. Dit is ook het geval met Evil West.

De update zorgt er voor dat er een paar foutjes worden weggewerkt. Zo wordt onder andere het praten van je kompanen terug geschaald, zodat er niet veel subtitels te lezen zijn – als je hier gebruik van maakt – tijdens intense gevechten.

De gehele lijst met patch notes is als volgt:

  • Fixed rare case of horse saddlebags being emptied when opening the horse inventory via the companion UI
  • Fixed rare case of brand-new shovels and pickaxes getting negative durability when put in the horse saddlebags
  • Fixed rare case of empty Temple of the Ancients spawning on the world map
  • Fixed controls originally assigned to WASD/ZQSD not being properly re-assigned to the conversation and travel map UI if rebound by player
  • Fixed rare case of the Lost Fire Nation turning against player and exiling them despite player having done nothing bad to them
  • Fixed edge case blocker if you fill your inventory with corn pickups before grabbing your pistol at the very beginning of the Bounty Hunter Journey (now the pistol can be found at your feet in a pile of objects after the weapon inspection cinematic)
  • Companions almost never bark in combat now to avoid cluttering the screen with dialog lines during the heat of combat

De lanceringsvideo van Evil West laat zien dat de game vol met actie zit en dat check je hieronder. Binnenkort lees je in een review meer over de game.